eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym, łącznikiem i blokiem dydaktycznym przy Szkole Podstawowej nr 3 w Malborku ( część 1)



Ogłoszenie z dnia 2017-02-07

Ogłoszenie nr 21341 - 2017 z dnia 2017-02-07 r.

Malbork: Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym, łącznikiem i blokiem dydaktycznym przy Szkole Podstawowej nr 3 w Malborku ( część 1)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 323941


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326881


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork, krajowy numer identyfikacyjny 52356000013, ul. pl. Słowiański  5, 82200   Malbork, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 556 473 324, e-mail pelnomocnik.zp@um.malbork.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym, łącznikiem i blokiem dydaktycznym przy Szkole Podstawowej nr 3 w Malborku ( część 1)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.19.SS-SP3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym, łącznikiem i blokiem dydaktycznym przy Szkole Podstawowej nr 3 na dz. nr 303/5 obręb 17 w Malborku ul. Hadyny ( część 1) Szczegółowy zakres zamówienia części 1 obejmuje: Zakres nr 1: Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym wraz z jednokondygnacyjnym łącznikiem. Dane powierzchniowo kubaturowe: - długość: 42,40m - szerokość 30,84m - wysokość Sali 10,80m - wysokość części socjalnej 5,22m - powierzchnia zabudowy 1323,23m2 - powierzchnia użytkowa 1189,85m2 - kubatura: 9496,91m3 - Ilość kondygnacji 1 W zakres robót w tej części wchodzi: - Rozbiórka istniejących chodników - Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz zapleczem socjalnym i instalacjami wewnętrznymi (wodociągową, cieplną, wentylacyjną, elektryczną, kanalizacji sanitarnej) - Wykonanie instalacji nagłośnieniowej - Budowa łącznika jednokondygnacyjnego łączącego istniejącą część szkoły z Salą gimnastyczną. - Budowa drogi p.poż oraz ciągów pieszych. - Budowa przyłącza wodociągowego. - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej. - Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej. - Wykonanie przyłącza energetycznego z instalacji istniejącej szkoły i instalacji odgromowych. - Wykonanie przyłącza ciepłowniczego z istniejącego węzła cieplnego zlokalizowanego w istniejącym budynku szkoły. - Zagospodarowanie terenów zielonych. Zakres nr 2: Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o blok dydaktyczny. Dane powierzchniowo kubaturowe: - długość: 10,23m - szerokość 16,90m - wysokość 11,30m - powierzchnia zabudowy 175,42m2 - powierzchnia użytkowa 283,61m2 - kubatura: 1702,99m3 - Ilość kondygnacji 2 W zakres robót w tej części wchodzi: - Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o blok dydaktyczny - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z istniejącego węzła w szkole, jako rozbudowa istniejącej instalacji - Wykonanie instalacji elektrycznej, za licznikowo jako rozbudowa istniejącej instalacji - Wykonanie instalacji deszczowej zewnętrznej, włączenie rynien na istniejącym budynku szkoły - Wykonanie instalacji odgromowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót zawarte są w: a) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. b) Dokumentacji projektowej. c) Pomocniczo w przedmiarach robót, (za wyjątkiem poz. 151; 152; 155; 156; 157; 158; 159; 160; 258 z przedmiaru ogólnobudowlanego, które będą dotyczyły odrębnego postępowania publicznego jako część 2). 3.3 Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ 3.4 Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Szkolnej Infrastruktury Sportowej współfinansowanego przez Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej, w związku z czym strony oświadczają, że są świadome, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego określonego w umowie, Zamawiający utraci dofinansowanie i powstanie w związku z tym szkoda. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za szkodę Zamawiającego w postaci utraty lub zmniejszenia dofinansowania z powodu opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy bez względu na przyczynę tego opóźnienia w wysokości utraconego dofinansowania. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Określone w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca zwróci się z wnioskiem materiałowym zawierającym nazwę wyrobu oraz podstawowe parametry do inspektora nadzoru o zatwierdzenie danego wyrobu budowlanego do wbudowania. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa, pomocniczo - przedmiary robót (stanowiące jedynie materiał pomocniczy i poglądowy, umożliwiający wykonawcy ocenę robót i określenie wielkości zakresu prac), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały). Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów). UWAGA: Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie szkolnym i wymagają szczególnej ostrożności z uwagi na przebywanie w pobliżu dzieci w wieku szkolnym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV: 45212200-8, 45262700-8, 45214100-1, 45332400-7, 45251130-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5733375.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert17
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Aussie Development Sp. z o.o.,  ,  ul. Jabłoniowa 20 lok. 213/214,  80-175,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4269307.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4269307.66
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7488442.28
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.