eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom i Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno - Konsultacyjnego, ul. Żeromskiego 43/45, 26 - 600 Radom oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej w pomieszczenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Radom: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom i Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno - Konsultacyjnego, ul. Żeromskiego 43/45, 26 - 600 Radom oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej w pomieszczeniach Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom - pomieszczenia na parterze w budynku głównym oraz pomieszczenia w budynku oficyny.
Numer ogłoszenia: 213381 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy VIII Wydział Gospodarczy, ul. M. J. Piłsudskiego 10, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3680245, fax 048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom i Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno - Konsultacyjnego, ul. Żeromskiego 43/45, 26 - 600 Radom oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej w pomieszczeniach Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom - pomieszczenia na parterze w budynku głównym oraz pomieszczenia w budynku oficyny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom i Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno - Konsultacyjnego, ul. Żeromskiego 43/45, 26 - 600 Radom oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej w pomieszczeniach Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom - pomieszczenia na parterze w budynku głównym oraz pomieszczenia w budynku oficyny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty remontowe i roboty instalacyjne na okres nie krótszy niż 3 lata od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. f) zobowiążą się do wykonania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy budowlanej oraz zgodnie z wymaganiami obowiązujących norm i instrukcji; g) zobowiążą się do użycia wyrobów budowlanych, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz odpowiednio oznakowanych i posiadających wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. h) udokumentują doświadczenie zawodowe w zakresie objętym realizacją zamówienia; i) posiadają odpowiednie do zakresu robót kwalifikacje zawodowe - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, instalacyjnymi i elektrycznymi wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego oraz zaświadczeniem o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Obowiązek posiadania zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru nie dotyczy osób posiadających uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed 1 stycznia 1995 r.; j) zobowiążą się do przekazania Zamawiającemu, w dniu odbioru robót wszelkich wymaganych atestów, certyfikatów, aprobat technicznych i innych dokumentów określonych przepisami prawa, pod rygorem odmowy podpisania protokołu odbioru robót; k) dokonają wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Ocena dokonywana będzie na podstawie oferty i znajdujących się w niej dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, b) aktualnych zaświadczeń :właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, instalacyjnymi i elektrycznymi wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego oraz zaświadczeniem o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Obowiązek posiadania zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru nie dotyczy osób posiadających uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed 1 stycznia 1995 r.; d) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje). i) wypełnionego formularza ofertowego, j) zatwierdzonego wzoru umowy, k) wypełnionego formularza oświadczeń, l) dowodu wniesienia wadium,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Sąd Okręgowy, ul. Piłśudskiego 10, 26 - 600 Radom, pokój 205, II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.