eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sikórz › Dostawę i montaż elektronicznej wagi samochodowej najazdowej o nośności 40T i długości 12,0m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Sikórz: Dostawę i montaż elektronicznej wagi samochodowej najazdowej o nośności 40T i długości 12,0m
Numer ogłoszenia: 2132 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Sp. z o.o. , Kobierniki 42, 09-413 Sikórz, woj. mazowieckie, tel. 024 3675355, faks 024 3650450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuok.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i montaż elektronicznej wagi samochodowej najazdowej o nośności 40T i długości 12,0m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zadania tj. dostawa i montaż wagi polega na: 1. Wykonaniu projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonaniem skutecznego zgłoszenia wykonania robót budowlanych (mapa do celów projektowych, o ile będzie potrzebna, po stronie Wykonawcy), 2. Dostawie, montażu i posadowieniu wagi o nośności 40 ton i długości 12 m, 3. Uruchomieniu, 4. Legalizacji wraz z wynajęciem, dostawą, rozładunkiem i ponownym załadunkiem wzorców masy. Zakres niezbędnych prac do realizacji zadania: 1. Demontaż i montaż istniejącej nawierzchni (płyty drogowe) i odstawienie jej w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie Zakładu), 2. Wywóz gruntu pochodzącego z wykopów pod fundamenty wagi w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie Zakładu), 3. Przygotowanie podłoża pod wagę oraz najazdy, 4. Wykonanie fundamentów pod wagę oraz najazdów, 5. Wykonanie odwodnienia (w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba na długości do 15 mb), 6. Przygotowanie napowietrznych tras kablowych, ułożenie i montaż kabli sterowniczych na długości do 500 m. (istnieje możliwość wykorzystania słupów oświetleniowych, alternatywnie przekazanie sygnału bezprzewodowo), 7. Wykonanie instalacji elektrycznej i podłączenie do istniejącej szafy SN (odległość do 50 metrów), 8. Wykonanie przebudowy lub zabezpieczenia instalacji kolidujących z posadowieniem wagi, 9. Dostawa elementów wagi oraz pozostałego wyposażenia wraz z ich rozładunkiem,. 10. Wykonanie zabezpieczenia odgromowego i przepięciowego wagi, 11. Umówienie terminu legalizacji, Inspektora OUM oraz pokrycie wszystkich kosztów, 12. Dostarczenie instrukcji techniczno-ruchowej w języku polskim, 13. Szkolenie w zakresie obsługi wagi oraz systemu wagowego, 14. Inwentaryzacja powykonawcza wykonanego zakresu prac. Minimalne wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Pomosty wagowe prefabrykowane (2x6m), wykonane z betonu B-50 o podwyższonej wytrzymałości oraz niskiej nasiąkliwości, wyposażone w obszerne włazy umożliwiające łatwy dostęp do przestrzeni między pomostem, a fundamentem, 2. Zabezpieczenie czujników przed działaniem sił poprzecznych działających na pomosty w trakcie hamowania, 3. Zabezpieczenie elementów wrażliwych wagi przed gryzoniami. 4. Dokładność ważenia - klasa III, 5. . Dokładność pomiaru +/- 20 kg, 6. Temperatura pracy - 40°C do +40°C, 7. Czujniki cyfrowe klasy C3, stopień ochrony IP68, 8. Pamięci umożliwiająca naprawę miernika bez konieczności ponownej legalizacji wagi, 9. Miernik wewnętrzny z wyświetlaczem zamontowany w pomieszczeniu Biura Obsługi Klienta wyposażony w porty RS, 10. Czytnik kart magnetycznych (zlokalizowany po obu stronach najazdów) umożliwiający identyfikację pojazdu, operatora oraz numeryczna klawiaturę umożliwiająca wybór ważonego produktu (minimum 20 różnych pozycji), 11. Oprogramowanie pozwalające na eksport danych wagowych do bazy MS SQL Serwer, 12. Dostawa i montaż wyświetlacza zewnętrznego, 13. Dostawa i montaż 2 sztuk szlabanów współpracujących z czytnikiem kart magnetycznych, 14. Dostawa nowego komputera przenośnego o minimalnych parametrach (procesor i5, 8GB pamięci RAM, dysk SSD 256 GB, matryca 15 cali) z oprogramowaniem, instalacją oraz drukarka igłowa, liczba igieł:9, liczba drukowanych kopii: 5 (oryginał + 4 kopie), gramatura papieru: 38-90 g/m2, wysokość znaku: 10, 12, 15, 17 i 20 cpi, szerokość wydruku w calach: min 10 cali, gwarancja: 36 miesięcy, 15. Dostawa kamery IP przeznaczonej do wykonywania zdjęć pozwalających na identyfikację ważonych pojazdów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 135.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 dostawy wag najazdowych lub zagłębionych o nośności min. 40 ton

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 7/,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) termin realizacji podmiotu umowy ze względu na: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki, c) zaistnienie wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia w ustalonym terminie, d) decyzje organów administracji publicznej, które mogą mieć istotny wpływ na realizację zamówienia, e) zaistnienie innych nieoczekiwanych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy i zmiana jest uzasadniona ze względu na interes Zamawiającego. 3) innych zmian, które są następstwem zaistnienia nieoczekiwanych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy i zmiany są uzasadnione ze względu na interes Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych k/Płocka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Przemysłowa 17, 09-400 Płock, pok. 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych k/Płocka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Przemysłowa 17, 09-400 Płock, pok. 209 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przez sekcję II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 135 należy rozumieć: 1. Termin realizacji niniejszej zamówienia wynosi: a) na uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę - do 90 dni od dnia podpisania Umowy, b) na dostawę i montaż wagi oraz przekazanie wykonanego przedmiotu umowy Zamawiającemu - do 45 dni od chwili uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, 2. W przypadku uzyskania przez Wykonawcę decyzji o pozwoleniu na budowę w terminie krótszym niż określony w ust. 1 lit. a Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od uzyskania decyzji zezwalającej na rozpoczęcie budowy przystąpi do wykonywania wagi. 3. Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie o gotowości do odbioru końcowego wykonanego przedmiotu zamówienia, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym odbiorem..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.