eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › ORLIK 2012 - budowa kompleksu zewnętrznych boisk sportowych w ZSZ Nr 1 w Strzelcach Opolskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Strzelce Opolskie: ORLIK 2012 - budowa kompleksu zewnętrznych boisk sportowych w ZSZ Nr 1 w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 213246 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP) , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.powiatstrzelecki.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORLIK 2012 - budowa kompleksu zewnętrznych boisk sportowych w ZSZ Nr 1 w Strzelcach Opolskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu zewnętrznych boisk sportowych w ZSZ Nr 1 w Strzelcach Opolskich - Orlik 2012 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ - nawierzchnia syntetyczna - budowę BOISKA DO KOSZYKÓWKI I SIATKÓWKI - nawierzchnia syntetyczna - budowę zaplecza boisk ORLIK 2012 - budowę ciągów komunikacyjnych - budowę oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową - budowę ogrodzenia terenu i boisk wraz z bramami i furtkami - budowę infrastruktury technicznej podziemnej (w tym drenaż boisk) zgodnie z warunkami miejscowymi. Wszystkie elementy muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną na zasadzie wytycznych Ministerstwa Sportu zawartych w założeniach do programu Orlik 2012 będącą załącznikiem do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 13.000,00 zł należy wnieść w pieniądzu na konto starostwa BS Leśnica O Strzelce Opolskie 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Wadium można wnieść także w innych formach określonych w art. 45, ust.6 ustawy pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1)Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1, ustawy pzp., 2)Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy pzp., 3)Złożenie oferty zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4)Udzielenie na na wykonane prace 60 miesięcznej gwarancji (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego) Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać nw. dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź ksero­kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby (osobę) składające ofertę: wypełniony formularz ofertowy - zał. Nr 1 do specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.(wg §1, ust.1, pkt.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, (....)) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zamówienie zamówienia (co najmniej 2 zadania) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia (poprzez zamówienie zamówienia o podobnym charakterze i wartości jak w niniejszym postępowaniu należy rozumieć zamówienia związane z budową, obiektów użyteczności publicznej, których łączna wartość jest nie mniejsza niż wartość robót brutto wyliczona na załączniku nr 1 Formularz Ofertowy). Do niniejszego wykazu należny dołączyć dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie. - zał. Nr 2 do specyfikacji karta gwarancyjna - zał. Nr 3 do specyfikacji Ponadto do oferty należy załączyć: zaakceptowany projekt umowy - zał. Nr 4 do specyfikacji, Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z Rozdziałem 12. SIWZ w przypadku występowania kilku podmiotów - umowa konsorcjum, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba lub w przypadku umowy konsorcjum). dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, w pokoju nr 308(III piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, w pokoju nr 206 (Sekretariat, II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie finansowany ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.