eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług porządkowych w budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Wrocław: Świadczenie usług porządkowych w budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 213171 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu , ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3771700, faks 071 3771777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych w budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy usług porządkowych i konserwacyjnych w budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu Zakres zamówienia obejmuje obiekty: 1) budynek biurowy - ul. Grunwaldzka 90 2) budynek magazynowo - biurowo - warsztatowy ul. Grunwaldzka 94/96 wraz z placem parkingowym Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi ok. 4.300 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą w wyznaczonym terminie pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu oraz spełnią niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi polegające na utrzymaniu porządku w budynkach biurowych, trwające przez co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (brutto) każda. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych mogą to być usługi aktualnie wykonywane, każda w części już wykonanej polegającej na co najmniej 12 miesięcznym świadczeniu usługi utrzymania porządku w budynkach biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (brutto). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 30 000 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 000 zł, b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dołączonych do wniosku oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, wówczas do składania ofert zostaną zaproszeni ci Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższą ilość punktów w ocenie spełniania warunków. Zamawiający ustala następujący, punktowy sposób oceny spełniania warunków: 1) za każdą usługę uznaną przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 ppkt 2 niniejszego ogłoszenia przyznany zostanie - 1 pkt 2) za posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - w wysokości od 300.000,00 zł do 1.000.000,00 zł - 1 pkt - w wysokości powyżej 1.000.000,00 zł - 1,5 pkt W przypadku równej ilości punktów, o wyższym miejscu będzie decydować suma wartości wykonanych usług wykazanych w Wykazie usług porządkowych (załącznik nr 2 do ogłoszenia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa pkt 6 niniejszego ogłoszenia Wykonawca zobligowany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu; 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 30 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4) wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę usług utrzymania czystości (sprzątania), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług utrzymania porządku w budynkach biurowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 5) dokumenty potwierdzające, że usługi określone w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia zostały wykonane należycie. 6) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak choćby jednego z dokumentów, jak również złożenie dokumentu w niewłaściwej formie może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument pełnomocnictwa umocowujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Poza tym w przypadku ustanowienia przez wykonawcę samodzielnie ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia pełnomocnika - do reprezentowania tego wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia powinien on dołączyć do wniosku o dopuszczenie do postępowania dokument pełnomocnictwa z zakresem umocowania pełnomocnika. UWAGA: na stronie internetowej www.wroclaw.lasy.gov.pl są dostępne wzory 2 załączników do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przesłana wybranym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, pokój nr 103, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.