eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabowiec › Postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na budowę drogi gminnej w miejscowości Skomorochy Duże od km 0+000 do km 0+450,00



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Grabowiec: Postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na budowę drogi gminnej w miejscowości Skomorochy Duże od km 0+000 do km 0+450,00
Numer ogłoszenia: 213158 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowiec , Rynek 3, 22-425 Grabowiec, woj. lubelskie, tel. 0-85 6512466, faks 0-85 6512466.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabowiec.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na budowę drogi gminnej w miejscowości Skomorochy Duże od km 0+000 do km 0+450,00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi: I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: 1. Karczowanie pni 2. Mechaniczne karczowanie zagajników średnich II. ROBOTY ROZBIÓRKOWE: 1. Rozebranie słupków do znaków III. ROBOTY ZIEMNE: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla trasy dróg w terenie równinnym 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej ( grub. Do 15 cm) poza granicę robót spycharką 80x1+200x2,5 3. Wykopy wykonane koparkami przedsiębiernymi o pojemności naczynia roboczego 0,6 m3 z transportem urobku na odl. 1,0 km w gruncie kat. III - IV 4. Roboty ziemne poprzeczne z przerzutem, przy głębokości wykopu do 3,0 m, grunt kat. III 5. Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami przy wysokości nasypu do 3,0 m, grunt kat. III 6. Wykop pod rowy odpływowe od przepustu w gruncie kat. III - IV z transportem urobku na odl. 1,0 km z wbudowaniem gruntu w pobocza (20+25)x(3,06+1,02)x0,5 7. Wykonanie wykopów pod przepusty w gruncie kat. III - IV, z wbudowaniem nadmiaru gruntu w pobocza 16x(3,5+1,1)x0,5x2,0=74 8. Zasypanie wnęk za ściankami budowli inżynierskich 74x0,33 IV. OBIEKTY: 1. Wykonanie części przelotowej przepustu z rur żelbetonowych o średnicy 80 cm na ławie z kruszywa łamanego grub. 40 cm 2. Wykonanie ścianek czołowych przepustów drogowych jednootworowych z betonu B-20 V. ROBOTY NAWIERZCHNIOWE: A. Warstwa odsączająca: 1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni grunt kat. II - IV 2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 25 cm po zagęszczeniu 3. Wykonanie warstwy z piasku śr. Grubości 14,5 cm po zagęszczeniu B. Podbudowa: 1. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem ( cement wg badań laboratoryjnych ) wraz z pielęgnacją, Rm = 5,0 MPa, grubość po zagęszczeniu 16 cm VI. UMACNIANIE SKARP: 1. Plantowanie ( obrobienie na czysto ) skarp o szer. Do 5,0 m i dna nasypów wykonanych ręcznie, grunt kat. II - IV 2. Plantowanie ( obrobienie na czysto skarp i korony wykopów wykonanych ręcznie, grunt kat. I - III 3. Obsianie skarp i dna rowów trawą VII. URZĄDZENIA DROGOWE: 1. Ustawianie słupka ze znakiem drogowych - słupek i znak istniejący.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki okre-ślone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicz-nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 ustawy P. z .p., jeżeli Wykonawca złoży: 1) oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamó-wień publicznych, 2) dokumenty i oświadczenia określone w pkt XI niniejszej SIWZ. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawar-cia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 3) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt XI.1.ppkt 1,2,4,7 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie, z zastrzeżeniem pkt XI.3 niniejszej SIWZ. 4) Warunek wysokości polisy musi być spełniony przez każdego partnera indywidualnie - pkt XI.1. ppkt 6. określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać ich zakres, nazwę firmy i adres..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo-łecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem po-datków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wy-magane uprawnienia (m.in. uprawnienia zawodowe osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie, że osoba ta jest członkiem właściwej izby zawodowej), 4) wykaz minimum 3 wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a je-śli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swo-im rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - załącznik nr 5 do siwz; 5) wykaz osób i podmiotów, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do siwz; 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodar-czej na kwotę min 100 000 złotych; 7) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do siwz. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dodatkowo wraz z ofertą: 1) Winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, podpisany przez wszystkich partne-rów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realiza-cji zamówienia; 2) wykonawca składa pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 3. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgod-ność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język pol-ski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zastosowa-nie znajduje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w spra-wie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grabowiec.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grabowiec, Rynek 3, 22-425 Grabowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grabowiec, Rynek 3, 22-425 Grabowiec - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.