Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-17
Rzeszów: Dostawa gadżetów reklamowych
Numer ogłoszenia: 21313 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów reklamowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gadżetów reklamowych z indywidualnym oznakowaniem i kolorystyką. Dostawa obejmuje: 1. Antystres - samolot - 2000 szt. 2. Smycz- 1000 szt. 3. Okulary przeciwsłoneczne - 500 szt. 4. Nadmuchiwana piłka plażowa - 100 szt. 5. Opaska odblaskowa - 500 szt. 6. Parasol automatyczny - 100szt 7. Kubek ceramiczny HANDY - 200 szt. 8. Torba reklamowa - 1000szt 9. T-shirt granatowy (heavy) - 300 szt. Szczegółowe opisy i poglądowe zdjęcia zawarte w załączniku nr 2 SIWZ.; Dostawa reklamowych artykółw piśmienniczych i pamięci pen drive. Dostawa obejmuje: 1. Długopis plastikowy- 3000 szt. 2. Plastikowy długopis Modern - 3000 szt. 3. Ołówek drewniany - 1000 szt. 4. Pen drive USB metalowa karta kredytowa - 50 szt. 5. Pendrive mini karta kredytowa z nadrukiem - 100szt Szczegółowe opisy i poglądowe zdjęcia zawarte w załączniku nr 2 SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty na dostawy; Kalkulacja cenowa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa gadżetów reklamowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gadżetów reklamowych z indywidualnym oznakowaniem i kolorystyką. Dostawa obejmuje: 1. Antystres - samolot - 2000 szt. 2. Smycz- 1000 szt. 3. Okulary przeciwsłoneczne - 500 szt. 4. Nadmuchiwana piłka plażowa - 100 szt. 5. Opaska odblaskowa - 500 szt. 6. Parasol automatyczny - 100szt 7. Kubek ceramiczny HANDY - 200 szt. 8. Torba reklamowa - 1000szt 9. T-shirt granatowy (heavy) - 300 szt. Szczegółowe opisy i poglądowe zdjęcia zawarte w załączniku nr 2 SIWZ. Dostawa gadżetów reklamowych z indywidualnym oznakowaniem i kolorystyką. Dostawa obejmuje: 1. Antystres - samolot - 2000 szt. 2. Smycz- 1000 szt. 3. Okulary przeciwsłoneczne - 500 szt. 4. Nadmuchiwana piłka plażowa - 100 szt. 5. Opaska odblaskowa - 500 szt. 6. Parasol automatyczny - 100szt 7. Kubek ceramiczny HANDY - 200 szt. 8. Torba reklamowa - 1000szt 9. T-shirt granatowy (heavy) - 300 szt. Szczegółowe opisy i poglądowe zdjęcia zawarte w załączniku nr 2 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa reklamowych artykółw piśmienniczych i pamięci pen drive.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa reklamowych artykółw piśmienniczych i pamięci pen drive. Dostawa obejmuje: 1. Długopis plastikowy- 3000 szt. 2. Plastikowy długopis Modern - 3000 szt. 3. Ołówek drewniany - 1000 szt. 4. Pen drive USB metalowa karta kredytowa - 50 szt. 5. Pendrive mini karta kredytowa z nadrukiem - 100szt Szczegółowe opisy i poglądowe zdjęcia zawarte w załączniku nr 2 SIWZ. Dostawa reklamowych artykółw piśmienniczych i pamięci pen drive. Dostawa obejmuje: 1. Długopis plastikowy- 3000 szt. 2. Plastikowy długopis Modern - 3000 szt. 3. Ołówek drewniany - 1000 szt. 4. Pen drive USB metalowa karta kredytowa - 50 szt. 5. Pendrive mini karta kredytowa z nadrukiem - 100szt Szczegółowe opisy i poglądowe zdjęcia zawarte w załączniku nr 2 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin plałności - 10
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do obróbki tkanek i barwienia preparatów.
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego w ramach projektu pn. "Rozszerzenie ZAZ w Rzeszowie"
- Organizacja wypoczynku letniego w formie kolonii dla dzieci i młodzieży z Ukrainy
- Budowa budynku garażowego z wykorzystaniem elementów istniejącej wiaty garażowej na działce nr ew.13/44 położonej w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej 6.
- ZAKUP I DOSTAWY WORKÓW FOLIOWYCH NA ODPADY, WORKÓW NA ZWŁOKI, POJEMNIKÓW NA ZUŻYTY SPRZĘT MEDYCZNY, KOSZY NA ŚMIECI.
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu gadżetów reklamowych z nadrukiem firmowym
- Zakup bluz z oznakowaniem
- Dostawa katalogowych gadżetów promocyjnych i odzieży promocyjnej wraz z wykonaniem oznakowania
- Dostawa gadżetów promocyjnych
- Zakup i dostawa sceny mobilnej wraz z LOGO
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Matematyki i Informatyki
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.