eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cegłów › Kompleksowa rekultywacja gminnych składowisk odpadów w miejscowości Woźbin i Latowicz-Rozstanki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-25

Cegłów: Kompleksowa rekultywacja gminnych składowisk odpadów w miejscowości Woźbin i Latowicz-Rozstanki
Numer ogłoszenia: 213096 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cegłów , ul. Kościuszki 4, 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, tel. 025 579 59 48, 025 759 59 39, faks 025 759 59 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ceglow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa rekultywacja gminnych składowisk odpadów w miejscowości Woźbin i Latowicz-Rozstanki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rekultywacja składowiska w miejscowości Woźbin gmina Cegłów I etap - roboty budowlane: 1. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni składowiska wykonane mechanicznie w gruncie w kat.II-VI - zagęszczanie walcem statycznym 2. plantowanie i formowanie skarp składowiska 3. wykonanie robót ziemnych koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km przy pojemności łyżki koparki: 0,25 m3/grunt kat. I-II/ 4. formowanie warstwy wyrównawczo-odgazowującej na powierzchni górnej składowiska spycharkami z zagęszczeniem 5. ręczne formowanie warstwy wyrównawczo-odgazowującej na skarpach 6. formowanie nasypu warstwy uszczelniającej o grubości 30 cm 7. ręczne formowanie warstwy uszczelniającej na skarpach 8. zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi w gruncie spoistym kat III dla uzyskania niezbędnych spadków do ułożenia warstw rekultywacyjnych 9. rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) spycharką po terenie płaskim 10. wykonanie 2 studni odgazowujących z kręgów betonowych perforowanych o średnicy 80 cm i głębokości 1,5 m 11. wykonanie obsiewu czaszy składowiska mieszanką nasion traw II etap - dostawa maszyn ogrodniczych: 1. 2 sztuki profesjonalnych kos spalinowych pozwalających na ciągłą pracę 2. traktorek ogrodniczy wraz z urządzeniem typu mulczer do koszenia trawy Minimalne parametry opisano w Załączniku Nr 2 do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Rekultywacja składowiska w miejscowości Latowicz - Rozstanki gmina Latowicz I etap - roboty budowlane: 1. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni składowiska wykonane mechanicznie w gruncie w kat.II-VI - zagęszczanie walcem statycznym 2. plantowanie i formowanie skarp składowiska 3. wykonanie robót ziemnych koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km przy pojemności łyżki koparki: 0,25 m3/grunt kat. I-II/ 4. formowanie warstwy wyrównawczo-odgazowującej na powierzchni górnej składowiska spycharkami z zagęszczeniem 5. ręczne formowanie warstwy wyrównawczo-odgazowującej na skarpach 6. formowanie nasypu warstwy uszczelniającej o grubości 30 cm 7. ręczne formowanie warstwy uszczelniającej na skarpach 8. zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi w gruncie spoistym kat III dla uzyskania niezbędnych spadków do ułożenia warstw rekultywacyjnych 9. rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) spycharką po terenie płaskim 10. wiercenie studni odgazowania o głębokości 8m 11. wykonanie 1 studni odgazowujących z kręgów betonowych perforowanych o średnicy 80 cm i głębokości 1,5 m 12. wykonanie obsiewu czaszy składowiska mieszanką nasion traw II etap - dostawa maszyn ogrodniczych: 1. 2 sztuki profesjonalnych kos spalinowych pozwalających na ciągłą pracę 2. traktorek ogrodniczy wraz z urządzeniem typu mulczer do koszenia trawy Minimalne parametry opisano w Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 44.51.12.00 - Narzędzia ogrodnicze 16.31.00.00 - Kosiarki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 17.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości 200 000 zł Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonej przez Wykonawcę w ofercie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do tre ści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy; b) warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów; c) klęskami żywiołowymi; d) odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności niezinwentaryzowanymi lub błędnie zinwentaryzowanymi obiektami budowlanymi, wykopaliskami archeologicznymi lub niewypałami i niewybuchami; e) wprowadzeniem przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli takie zmiany dokumentacji okażą się konieczne; f) dokonaniem zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności objęte jego ryzykiem; g) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego; h) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową; i) zmianą podwykonawcy lub rezygnacją z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy; 2) pozostałymi zmianami spowodowanymi następującymi okolicznościami: - siłą wyższą w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; - zmianą obowiązującej stawki VAT; - zmianą sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zasad finansowania zadania wynikających z zawartej przez Zamawiającego z Instytucją Pośredniczącą umowy o dofinansowanie projektu lub zmianą wytycznych obowiązujących w tym zakresie; - odstąpieniem przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ; - zmianą prowadzącą do likwidacji w umowie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, - zmianą dotyczącą nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ceglow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.