eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Wykonanie posadzek na klatkach schodowych w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Olkuszu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Olkusz: Wykonanie posadzek na klatkach schodowych w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Olkuszu
Numer ogłoszenia: 212988 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110127 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie posadzek na klatkach schodowych w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Olkuszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie posadzek żywicznych na klatkach schodowych w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Olkuszu. Posadzka żywiczna ma być wykonana na starym podłożu mineralnym typu lastrico na spocznikach oraz biegach schodów (dokładny zakres w/w robót przedstawiono w dokumentacji technicznej zał. nr 5 do SIWZ). Podłoże ma miejscowe nierówności i defekty (przykładowe defekty przedstawiono w dokumentacji zdjęciowej zał. nr 6 do SWIZ). W związku z tym prace posadzkarskie muszą obejmować następujące prace: 1. przygotowanie podłoża: frezowanie, szlifowanie w celu wyrównania poziomu (do 10mm), oczyszczenie i uszorstnienie podłoża; 2. naprawa pęknięć podłoża. Pęknięcia mają zostać poszerzone, oczyszczone i uzupełnione żywicą uelastycznioną. Następnie mają zostać sklamrowane za pomocą szycia opartego na żywicach konstrukcyjnych. W uzasadnionych przypadkach nad pęknięciem trzeba wykonać warstwę żywiczną z laminatem opartym na włóknie szklanym w celu polepszenia odporności obszaru na odkształcenia miejscowe; 3. wszelkie zaniżenia posadzki mają być uzupełnione szpachlami żywicznymi i plastobetonami; 4. po wykonaniu wszystkich napraw i uzupełnień podłoża na całej powierzchni prac ma zostać nałożona warstwa szczepna oparta na żywicach gruntujących; 5. ze względu na konieczny do uzyskania efekt, do warstw kolorowych konieczne jest użycie barwnych pisaków kwarcowych. Piaski te mają być zamknięte za pomocą przeźroczystej żywicy nawierzchniowej; 6. struktura wierzchnia wykonanej posadzki ma być skórki pomarańczy, tak by odpowiadała normie antypoślizgowości R9. Jednocześnie posadzka ma być łatwa w utrzymaniu czystości; 7. na obrzeżach posadzki mają być wykonane cokoły o wysokości około 10 cm. Mają być to cokoły wykonane na niezależnym od ścian podłożu (prefabrykacie), tak aby nie dochodziło do pękania powłoki żywicznej na styku podłogi i ściany. Przy wykonywaniu schodów wysokość cokołu określona jest istniejącą wysokością elementów wykończeniowych; 8. po wykonaniu posadzek w miejscach nieciągłości konstrukcyjnych należy wykonać dylatacje podłoża. Dylatacje mają być wypełnione za pomocą wypełniacza poliuretanowego. Kolorystyka posadzek ma być w odcieniach beżu lub szarości. W czasie od zawarcia umowy do przekazaniem terenu budowy Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu próbniki z przykładowym materiałem (strukturą) oraz kolorem z którego zamierza wykonać posadzki na przedmiotowej inwestycji. Zamawiający najpóźniej do końca następnego dnia roboczego od przedstawienie próbników wybierze strukturę oraz kolor posadzek. W związku z tym, iż roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnej placówce administracyjnej należy zachować szczególną uwagę. Prace będą mogły być wykonywane poza godzinami funkcjonowanie urzędu tj. od piątku godz. 15.00 do niedzieli godz. 22.00. Wykonawca musi ustalić szczegółowe godziny pracy z Zamawiającym. W czasie funkcjonowanie urzędu tj. od poniedziałku godz. 6.00 do piątku 15.00 Wykonawca musi zagwarantować Zamawiającemu możliwość użytkowania zgodnie z przeznaczeniem posadzki wchodzącej w zakres rzeczowego postępowania. Ww. roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (zał. nr 5 do SIWZ) Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie ryczałtowe. Wykonawca po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym ma możliwość dokonania wizji lokalnej w budynku Starostwa Powiatowego w Olkuszu oraz weryfikacji zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę w/w dokumentów. Wynagrodzenie ryczałtowe ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z dokumentacji technicznej oraz zawierać będzie koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty umowy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz wszelkie inne usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji umowy. W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje wprowadzenie innego wykonawcy na teren budowy do realizacji innego niż przedmiot umowy zakresu robót. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami prawa, Polskimi Normami lub Normami Europejskimi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie w okresie rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót oraz zapewni dozór mienia na własny koszt. Wykonawca ustali, we własnym zakresie, miejsce wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki i koszty z tym związane uwzględni w ofercie. Oferta będzie zawierała wszystkie koszty mogące powstać w czasie realizacji zamówienia z podsumowaniem wartości brutto całego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p.poż na terenie budowy. Do obowiązków Wykonawcy należy przestrzeganie przepisów prawnych wynikających m.in. z następujących ustaw: - ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zmianami, art. 3 ust 1 pkt 32 ustawy). Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres min. 2 lat. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 2 lat. Wykonawca w czasie od zawarcia umowy do przekazania terenu budowy jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy na czas obowiązywania umowy oraz na kwotę odpowiadającą wartości umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy kosztorys zawierający rozbicie ceny ofertowej na poszczególne pozycje kosztotwórcze przedmiotu umowy. Kosztorys podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Powyższy kosztorys będzie miał charakter informacyjny i pomocniczy dla potrzeb rozliczeń w przypadku odstąpienia od umowy z wykonawcą. Obowiązki i prawa Wykonawcy szczegółowo opisane są w zał. nr 4 do SIWZ (wzór umowy). Zgodnie z art. 29 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 w/w ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji technicznej jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TEZES Ryszard Zwolak, Babice, ul. Kwiatowa 5,, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59342,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69249,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69249,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69249,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.