eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › BOF-II.272.1.53.2013 - Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Poznań: BOF-II.272.1.53.2013 - Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 212971 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167179 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 626 70 80, faks 61 626 70 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BOF-II.272.1.53.2013 - Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013. CZĘŚĆ I: Pamięć USB 8 GB-350 szt., Pamięć USB 16 GB-200 szt., Torba papierowa-1500 szt., Wizytownik-200 szt., Termos-200 szt., Teczka konferencyjna-100 szt., Teczka biurowa-300 szt., Zestaw do pisania-300 szt., Czapeczka-300 szt., Podkładka pod mysz-250 szt., Klip do dokumentów-500 szt., Brelok w kształcie monety.Rózne kolory-500 szt., Uchwyt na torebkę-300 szt., Lampka na USB-200 szt., Światełko rowerowe-100 szt., Torba na dokumenty-200 szt., Torba termiczna-100 szt., Osłona samochodowa-100 szt., Kurtki przeciwdeszczowe-300 szt., Czekoladki reklamowe-2000 szt., Długopis aluminium-2500 szt., Dzbanek na wodę-15 szt., Szklanki-90 szt., Filiżanki-200 szt., Zestaw kawowy-20 szt., Cukierki-100 szt. CZĘŚĆ II: Długopis-3000 szt., Ołówek-3000 szt., Kubek-500 szt., Smycz-2000 szt., Opaska odblaskowa na rękę-2000 szt., Kredki-1000 szt., Kalendarz kieszonkowy-300 szt., Cukierki-100 szt., Kartki świateczne-500 szt. Zakres zamówienia obejmuje: 1. produkty, 2. umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych, 3. transport produktów loco Zamawiający.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1) WRPO, Priorytet VII Pomoc Techniczna, Działania 7.2 Informacja i promocja WRPO, Projekt - Promocja, informacja i szkolenia WRPO w 2013 r. 2) POPT, Priorytet IV Komunikacja i promocja, Działanie 4.1 Promocja i informacja, Projekt System Informacji o Funduszach Europejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Halina Zaleńska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Reklamy AD, ul. Myśliwska 68, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99426,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102889,50

  • Oferta z najniższą ceną: 98043,79 / Oferta z najwyższą ceną: 121939,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXPANSJA Advertising Sp. z o.o., ul. Kordeckiego 47, 60-144 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15368,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18511,50

  • Oferta z najniższą ceną: 18511,50 / Oferta z najwyższą ceną: 25399,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.