eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, obróbek blacharskich oraz stolarki drzwiowej dla BiOSG w m. Przemyśl.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Przemyśl: Dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, obróbek blacharskich oraz stolarki drzwiowej dla BiOSG w m. Przemyśl.
Numer ogłoszenia: 212963 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, obróbek blacharskich oraz stolarki drzwiowej dla BiOSG w m. Przemyśl..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, obróbek blacharskich oraz stolarki drzwiowej dla BiOSG w m. Przemyśl CZĘŚĆ I - materiały budowlane CZĘŚĆ II - stolarka drzwiowa CZĘŚĆ III - materiały sanitarne CZĘŚĆ IV - materiały elektryczne CZĘŚĆ V - obróbki blacharskie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednie dla danej części zamówienia Tabele do Druku ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Ponadto, kompletne rozdzielnie elektryczne, stanowiące Część IV zamówienia mają być wykonane zgodnie z rysunkami nr 1 - 9. Obróbki blacharskie, stanowiące przedmiot zamówienia Części V, mają być wykonane zgodnie z rysunkiem nr 10. 3. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe materiały budowlane, sanitarne, elektryczne, obróbki blacharskie oraz stolarkę drzwiową własnym transportem do magazynu budowlanego oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl w dni robocze w godz. 8.00-14.00. 4. Wykonawca poniesie koszty transportu, załadunku oraz rozładunku. 5. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić wymagane prawem budowlanym dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie tj. deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty itp. 6. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot umowy 24 miesiące. 7. Dla materiałów, których termin przydatności określony przez producenta jest krótszy niż 24 miesiące, Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z terminem przydatności. 8. Dla materiałów gdzie termin przydatności określony jest przez producenta, nie może być krótszy niż 3/4 jego długości w dniu ich dostawy. 9. Zamawiający dopuszcza wielokrotne dostawy w ramach realizacji umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.41.10.00-4, 31.68.20.00-0, 44.22.12.00-7, 14.62.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę / osoby nie wymieniowe w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać zakres czynności, do których została umocowana osoba działająca w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Sekcja zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednie dla danej części zamówienia Tabele do Druku ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe materiały budowlane własnym transportem do magazynu budowlanego oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl w dni robocze w godz. 8.00-14.00. 3. Wykonawca poniesie koszty transportu, załadunku oraz rozładunku. 4. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić wymagane prawem budowlanym dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie tj. deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty itp. 5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot umowy 24 miesiące. 6. Dla materiałów, których termin przydatności określony przez producenta jest krótszy niż 24 miesiące, Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z terminem przydatności. 7. Dla materiałów gdzie termin przydatności określony jest przez producenta, nie może być krótszy niż ? jego długości w dniu ich dostawy. 8. Zamawiający dopuszcza wielokrotne dostawy w ramach realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stolarka drzwiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednie dla danej części zamówienia Tabele do Druku ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy fabrycznie nową stolarkę drzwiową własnym transportem do magazynu budowlanego oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl w dni robocze w godz. 8.00-14.00. 3. Wykonawca poniesie koszty transportu, załadunku oraz rozładunku. 4. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić wymagane prawem budowlanym dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie tj. deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty itp. 5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot umowy 24 miesiące. 6. Dla materiałów, których termin przydatności określony przez producenta jest krótszy niż 24 miesiące, Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z terminem przydatności. 7. Dla materiałów gdzie termin przydatności określony jest przez producenta, nie może być krótszy niż ? jego długości w dniu ich dostawy. 8. Zamawiający dopuszcza wielokrotne dostawy w ramach realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały Sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednie dla danej części zamówienia Tabele do Druku ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe materiały sanitarne własnym transportem do magazynu budowlanego oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl w dni robocze w godz. 8.00-14.00. 3. Wykonawca poniesie koszty transportu, załadunku oraz rozładunku. 4. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić wymagane prawem budowlanym dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie tj. deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty itp. 5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot umowy 24 miesiące. 6. Dla materiałów, których termin przydatności określony przez producenta jest krótszy niż 24 miesiące, Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z terminem przydatności. 7. Dla materiałów gdzie termin przydatności określony jest przez producenta, nie może być krótszy niż ? jego długości w dniu ich dostawy. 8. Zamawiający dopuszcza wielokrotne dostawy w ramach realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednie dla danej części zamówienia Tabele do Druku ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Ponadto, kompletne rozdzielnie elektryczne, stanowiące Część IV zamówienia mają być wykonane zgodnie z rysunkami nr 1 - 9. 2. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe materiały elektryczne własnym transportem do magazynu budowlanego oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl w dni robocze w godz. 8.00-14.00. 3. Wykonawca poniesie koszty transportu, załadunku oraz rozładunku. 4. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić wymagane prawem budowlanym dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie tj. deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty itp. 5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot umowy 24 miesiące. 6. Dla materiałów, których termin przydatności określony przez producenta jest krótszy niż 24 miesiące, Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z terminem przydatności. 7. Dla materiałów gdzie termin przydatności określony jest przez producenta, nie może być krótszy niż ? jego długości w dniu ich dostawy. 8. Zamawiający dopuszcza wielokrotne dostawy w ramach realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obróbki blacharskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednie dla danej części zamówienia Tabele do Druku ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Obróbki blacharskie, stanowiące przedmiot zamówienia Części V, mają być wykonane zgodnie z rysunkiem nr 10. 2. Wykonawca dostarczy obróbki blacharskie własnym transportem do magazynu budowlanego oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl w dni robocze w godz. 8.00-14.00. 3. Wykonawca poniesie koszty transportu, załadunku oraz rozładunku. 4. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić wymagane prawem budowlanym dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie tj. deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty itp. 5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot umowy 24 miesiące. 6. Dla materiałów, których termin przydatności określony przez producenta jest krótszy niż 24 miesiące, Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z terminem przydatności. 7. Dla materiałów gdzie termin przydatności określony jest przez producenta, nie może być krótszy niż ? jego długości w dniu ich dostawy. 8. Zamawiający dopuszcza wielokrotne dostawy w ramach realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.