eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager wraz z usługą modernizacji środowiska w ramach pakietu godzin oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc techniczna do oprogramowania BTO, przez okres 3 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-17

Warszawa:
Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager wraz z usługą modernizacji środowiska w ramach pakietu godzin oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc techniczna do oprogramowania BTO, przez okres 3 lat

Numer ogłoszenia: 21295 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6711 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager wraz z usługą modernizacji środowiska w ramach pakietu godzin oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc techniczna do oprogramowania BTO, przez okres 3 lat.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager wraz z usługą modernizacji środowiska w ramach pakietu godzin oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc techniczna do oprogramowania BTO, przez okres 3 lat, w tym:
1.1 świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego zgodnie z pkt I, II i IV Załącznika nr 1 do SIWZ, dla całego środowiska HP Service Manager posiadanego przez Zamawiającego, w tym do:
a) konserwacji oprogramowania,
b) konsultacji i doradztwa w zakresie eksploatacji oprogramowania,
c) dostarczania aktualnej dokumentacji oprogramowania HP Service Manager,
1.2 zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO,
1.3 wykonywanie modernizacji środowiska HP Service Manager w ramach limitu 400 roboczogodzin w okresie trwania umowy zgodnie z warunkami określonymi w pkt III Załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
2.1 Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
2.2 Załączniku nr 2 do SIWZ - Wzór umowy.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa.
4. Termin wykonania zamówienia:
4.1 dostawa przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego zapewnienie świadczenia usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO - w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,
4.2 usługa świadczenia rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager wraz z usługą modernizacji środowiska w ramach pakietu godzin oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc techniczna do oprogramowania BTO - przez okres 3 lat (36 miesięcy) od dnia podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ITSM Group Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286341,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 348446,70

  • Oferta z najniższą ceną: 348446,70 / Oferta z najwyższą ceną: 407130,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.