eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzgoń › REMONT BUDYNKU W CELU ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BYŁEGO DOMU DZIECKA MŁODYCH ORLĄT Z PRZEZNACZENIEM NA NADWIŚLAŃSKIE CENTRUM BIZNESU W DZIERZGONIU NA DZIAŁCE NR 451, OBR. DZIERZGOŃ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Dzierzgoń: REMONT BUDYNKU W CELU ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BYŁEGO DOMU DZIECKA MŁODYCH ORLĄT Z PRZEZNACZENIEM NA NADWIŚLAŃSKIE CENTRUM BIZNESU W DZIERZGONIU NA DZIAŁCE NR 451, OBR. DZIERZGOŃ.
Numer ogłoszenia: 212906 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71722 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Towarzystwo Inwestycyjne Spółka Akcyjna, ul. Wojska Polskiego 3, 82-440 Dzierzgoń, woj. pomorskie, tel. 55 276 25 70, faks 55 276 25 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU W CELU ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BYŁEGO DOMU DZIECKA MŁODYCH ORLĄT Z PRZEZNACZENIEM NA NADWIŚLAŃSKIE CENTRUM BIZNESU W DZIERZGONIU NA DZIAŁCE NR 451, OBR. DZIERZGOŃ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mający na celu zmianę sposobu użytkowania byłego domu dziecka na Nadwiślańskie Centrum Biznesu w Dzierzgoniu. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 351,74 m2 i po remoncie pozostanie bez zmian. Powierzchnia użytkowa po wykonaniu robót budowlanych zmniejszy się z 1013,74 m2 na 973,97 m2. Przedmiotem zamówienie nie jest cała powierzchnia budynku, lecz jej część. Powierzchnia obiektu przeznaczona do remontu została zaznaczona na rysunku w dokumentacji technicznej. W wyniku robót budowlanych zostanie wydzielony nowy układ funkcjonalny. Przewidziano wykonanie robót budowlanych dostosowujących budynek do nowej funkcji, tj. częściowa rozbiórka ścian wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, wymiana pokrycia dachowego, remont posadzek, tynków, schodów, remont instalacji wewnętrznych, montaż instalacji solarnej do podgrzewania c.w.u. W ramach zagospodarowania terenu planuje się remont parkingów i placu manewrowego, remont ogrodzenia, wykonanie elementów małej architektury, wykonanie nasadzeń roślinności. Należy dostosować budynek dla osób niepełnosprawnych. Na poddaszu znajdować się będzie sala konferencyjna dzielona o powierzchni użytkowej 137,65 m2, która będzie wyposażona w sprzęt audiowizualny wymagający instalacji teletechnicznej obejmującej kable sygnałowe, mikrofonowe i głośnikowe, kable połączeniowe, przewody sterujące systemem CUE oraz linie zasilające urządzenia audiowizualne. Wykonanie instalacji teletechnicznej oraz sieci komputerowo-internetowej leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego o położeniu ww. sieci przed jej zakryciem, w celu sprawdzenia sprawności sieci przez Dostawcę sprzętu podłączanego do tych sieci. Przedstawiony w dokumentacji technicznej budynek gospodarczy do rozbiórki nie podlega przedmiotowi niniejszego zamówienia. Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki nr 7,8 i 9 do dokumentacji przetargowej. Przedmiar robót, dołączony do dokumentacji przetargowej jako załącznik nr 9 jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem pierwszeństwo ma dokumentacja techniczna. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejszą dokumentacją przetargową, jak również usługi nie ujęte w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania placu budowy, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć, sprawdzeń, opinii, ubezpieczenie budowy, zajęcie pasa drogowego, itp. Budynek przeznaczony do remontu będzie jednocześnie w użytkowaniu przez pracowników Zamawiającego w związku z czym należy wziąć pod uwagę możliwość wykonywania prac po godzinach urzędowania albo wykonywanie prac w sposób nieutrudniający wykonywanie obowiązków Zamawiającego w budynku. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć miejsca wykonywania zadania przed dostępem osób trzecich oraz zapewnić wykonywanie wszystkich prac z zachowaniem szczególnych środków BHP i PPOŻ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 1: Rozwój i innowacje w MŚP, Działanie 1.5: Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałanie 1.5.1: Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Mieleszczuk Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ANDYS, ul. Słoneczna 1, 82-440 Dzierzgoń, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1339876,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1597462,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1465000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1912650,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.