eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Nowy Rów. Remont (modernizacja) koryta kanału w km 0+000 - 9+080, gm. Darłowo, woj. zachodniopomorskie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Szczecin: Nowy Rów. Remont (modernizacja) koryta kanału w km 0+000 - 9+080, gm. Darłowo, woj. zachodniopomorskie.
Numer ogłoszenia: 212906 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164452 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Al. Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, faks 091 4318097.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nowy Rów. Remont (modernizacja) koryta kanału w km 0+000 - 9+080, gm. Darłowo, woj. zachodniopomorskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na remoncie (modernizacji) koryta kanału Nowy Rów w km 0+000 - 9+080 na odcinku o długości 9080m od ujścia do jeziora Bukowo przy stacji pomp w Dąbkach do połączenia z Kanałem Bagiennica w m. Jeżyce. Kanał Nowy Rów pełni rolę dwufunkcyjną: odprowadza wody powierzchniowe z przyległych terenów w okresie ich nadmiaru oraz doprowadza wodę do nawodnień tych terenów w okresie niedoboru wody. Ujściowy odcinek kanału na długości 80m jest uregulowany, pozostały odcinek kanału na długości 9,0km jest nieuregulowany. Szerokość kanału Nowy Rów w dnie wynosi od 0,8m na początkowym odcinku do 3,0m przy ujściu do jeziora. Obecny stan koryta kanału w znacznej mierze zdekapitalizowany nieposiadający odpowiedniego przekroju hydraulicznego pozwalającego do prowadzenia nawodnień i odwodnień przyległych terenów - wymaga pilnej odbudowy. Również niektóre budowle (przepusty i przepusty z zastawkami) towarzyszące kanałowi wymagają robót remontowych. Zadaniem opracowanej dokumentacji projektowej ma być zapobieżenie degradacji koryta kanału w celu przywrócenia możliwości prowadzenia nawodnień oraz usprawnienie odbioru wód spływających z terenów przyległych do kanału Nowy Rów. W ramach przedsięwzięcia przewiduje się zaprojektowanie wykonania następujących podstawowych prac budowlanych: odbudowę (remont) kanału na odcinku o długości 9,08 km z ubezpieczeniem stopy skarpy opaską z kiszek faszynowych, rozpoznaniem potrzeb i zaprojektowanie naprawy (remontu) niektórych elementów budowli towarzyszących kanałowi - w szczególności w km: 1+870, 2+230, 3+340, 3+992, 6+030, 6+340, 6+637, 6+870, 7+070, 7+290, 7+564, 7+802, 8+126, 8+364, 9+070. Głównym celem opracowanej dokumentacji projektowej ma być odtworzenie możliwości wykorzystania wód powierzchniowych do nawodnień użytków rolnych wraz z poprawą stanu zabezpieczenia przeciwpowodziowego pobliskich terenów rolnych. Zakres przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa powinna zawierać: 1. Projekt budowlany dla danego zadania - 6 egzemplarzy. 2. Operat wodno - prawny - 4 egzemplarze. 3. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - 4 egzemplarze. 4. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 4 egzemplarze. 5. Przedmiar robót i kosztorys ślepy, opracowany w oparciu o protokół danych wyjściowych do kosztorysowania uzgodniony z Zamawiającym - 3 egzemplarze. 6. Inwentaryzację drzew i krzewów przewidzianych w projekcie do wycinki z ich lokalizacją i podziałem na gatunki (jeśli będzie dotyczyć) - 3 egzemplarze. 7. Dokumentację terenowo - prawną - 1 egzemplarz, zawierająca: - mapy ewidencyjne obszaru objętego oddziaływaniem inwestycji, - zestawienie wszystkich właścicieli działek objętych oddziaływaniem inwestycji, - wypisy z ewidencji gruntów, - protokoły uzgodnień z wszystkimi właścicielami działek objętych oddziaływaniem inwestycji na ich czasowe zajęcie w trakcie prowadzonych robót. 8. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień z jednostkami branżowymi. Wykonawca zamówienia oprócz wersji papierowej w/w składników dokumentacji projektowej zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wersję elektroniczną w formatach - odpowiednio dla plików graficznych w formacie ArcGIS (*mdb, shp) oraz AutoCad (*dwg) lub równoważnie, dla plików tekstowych DOC oraz dodatkowo (dla składników wymienionych w pkt 1-6) w formie plików nieedytowanych (*pdf ). Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006r. ze zm.), - ustawą z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. Nr 239 poz. 2019 z 2005r. ze zm.), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 129 poz 902 z 2006r.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz 1133 z 2003r.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202 poz 2072 z 2004r. ze zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 190000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEODET S.C. Wojciech Bala, Zbigniew Kalita, ul. Głowackiego 2/2, 75-402 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 190000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 190000.00 oferta z najwyższą ceną: 190000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.