eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie instalacji oświetlenia podstawowego wraz z wymianą opraw oświetleniowych oraz regulacją i pomiarami natężenia światła w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Radom: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie instalacji oświetlenia podstawowego wraz z wymianą opraw oświetleniowych oraz regulacją i pomiarami natężenia światła w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 212889 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165215 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Warszawie, ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 381-08-39, faks 0-48 381-01-71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie instalacji oświetlenia podstawowego wraz z wymianą opraw oświetleniowych oraz regulacją i pomiarami natężenia światła w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie instalacji oświetlenia podstawowego wraz z wymianą opraw oświetleniowych oraz regulacją i pomiarami natężenia światła w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie. 2.Zakres robót określa przedmiar robót - Załącznik nr 1 do SIWZ i obejmuje remont instalacji oświetlenia podstawowego na bazie posiadanych pomiarów wykonanych w 2006 roku - Załącznik nr 2 do SIWZ. Rozmieszczenie stanowisk pracy do wglądu w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa Praga ul. Jagiellońska 15, I piętro, pok. nr 107 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym. 3.Opis techniczny wykonania robót: a)uzupełnienie, wymiana, przełożenie i naprawa lamp do obowiązujących norm natężenia oświetlenia na stanowiskach pracy, b)w pomieszczeniach musi być jednakowa barwa światła, c)lampy uzupełniające rastrowe 4 x18 wpuszczane w sufit podwieszany Zakupione oprawy winny posiadać paraboliczny, polerowany raster i trójpasmowe źródła światła z odpowiednią barwą. Ponadto nie należy uzupełniać oświetlenia w danym pomieszczeniu, ale przenieść istniejące oprawy do innych pokoi a w to miejsce zamontować oprawy tego samego typu i producenta. Wówczas oświetlenie w danym pomieszczeniu będzie jednorodne, bez olśnień, kontrastów i odbić, d)instalację wykonać przewodami YDYżo 3x1,5 450x750V, e)wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji elektronicznej (1egz.) i papierowej (1egz.) na bazie posiadanej przez Zamawiającego inwentaryzacji instalacji elektrycznych. 4.Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, a w szczególności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót i wzorze umowy oraz w ofercie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. APIN Andrzej Pieńkosz, ul. Moniuszki 8, 07-202 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66707,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55014,80

  • Oferta z najniższą ceną: 55014,80 / Oferta z najwyższą ceną: 158725,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.