eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › usługi pralnicze wraz z transportem na okres 24 miesięcy, obejmujące dezynfekcję materaców i poduszek w komorze dezynfekcyjnej, pranie, suszenie, prasowanie, maglowanie, reperacja uszkodzeń bielizny, znakowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Kartuzy: usługi pralnicze wraz z transportem na okres 24 miesięcy, obejmujące dezynfekcję materaców i poduszek w komorze dezynfekcyjnej, pranie, suszenie, prasowanie, maglowanie, reperacja uszkodzeń bielizny, znakowanie
Numer ogłoszenia: 212869 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. , ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze wraz z transportem na okres 24 miesięcy, obejmujące dezynfekcję materaców i poduszek w komorze dezynfekcyjnej, pranie, suszenie, prasowanie, maglowanie, reperacja uszkodzeń bielizny, znakowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem na okres 24 miesięcy, obejmującej dezynfekcję materaców i poduszek w komorze dezynfekcyjnej, pranie, suszenie, prasowanie, maglowanie, reperacja uszkodzeń bielizny, znakowanie. Zakres poszczególnych usług i ich orientacyjne ilości znajdują się w załączniku nr 2 SIWZ - formularz cenowy. 1.W ramach wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest do: odbioru brudnej bielizny, materaców i poduszek; dezynfekcji, prania, suszenia i maglowania bielizny szpitalnej i odzieży pracowników; dezynfekcji materaców i poduszek oraz wykonywania drobnych napraw uszkodzeń bielizny (cena wliczona w cenę prania bielizny); dostarczenia do siedziby Zamawiającego ułożonej asortymentowo wymaglowanej czystej, suchej i wyprasowanej bielizny szpitalnej i odzieży pracowników, wydezynfekowanych materaców i poduszek w komorze zgodnie z technologią prania zalecaną przez nadzór sanitarno - epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitala. Dostawę należy realizować sukcesywnie trzy razy w tygodniu ( poniedziałek, środa, piątek) w godzinach od 9:00 do 10:00 Zamawiający przekazuje Wykonawcy uprzednio przeliczony i sprawdzony jakościowo asortyment zapakowany w worki foliowe oznaczone numerem K-19. Potwierdzeniem przekazania asortymentu Wykonawcy jest dokument wystawiony przez Zamawiającego określający ilości przekazanego asortymentu. Jakiekolwiek zastrzeżenia do ilości przekazanego asortymentu i jego uszkodzenia Wykonawca zobowiązany jest zgłosić następnego dnia po odbiorze od Zamawiającego. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego wyprany asortyment zapakowany w worki foliowe oznaczone numerem K -19. Potwierdzeniem przekazania Zamawiającemu asortymentu po wykonanej usłudze jest dokument wystawiony przez Wykonawcę określający ilości zwracanego asortymentu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o załączone przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwoma usługami prania dla jednostek służby zdrowia, z których każda odpowiada wartością co najmniej wartości składanej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    kopię opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100000,00 zł;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Aktualna pozytywna opinia sanitarna wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny, że pralnia w której będzie wykonywana usługa dla Zamawiającego stosuje proces pralniczo - dezynfekcyjny zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi i posiada barierę sanitarno - higieniczną, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualna pozytywna opinia sanitarna wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny, że pojazdy którymi będzie wykonywana usługa zostały dopuszczone do świadczenia usług przewozu bielizny, poduszek i materaców szpitalnych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie z placówki PIS, właściwej terenowo dla pralni zgłoszonej do wykonania usługi, potwierdzające spełnienie przez pralnię wymagań sanitarnych w zakresie prania bielizny szpitalnej. 4.Zaświadczenie o przeprowadzeniu kontroli bakteriologicznej w pralni zgłoszonej do wykonania przedmiotowej usługi. Data wydania zaświadczenia nie może być odległa od terminu składania ofert więcej, niż 6 miesięcy. 5.Aktualna opinia sanitarna wydana przez właściwy Powiatowy Inspektorat Sanitarny wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert dotycząca zakładu, środków transportu oraz komory do dezynfekcji materaców i poduszek. 6.Aktualny certyfikat jakości norm ISO 9001:2008 oraz ISO 14065:2005 potwierdzający spełnianie standardów jakości 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawnione do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy). 2. Oświadczenie o grupie kapitałowej stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Oświadczenie o podwykonawcach stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wykaz urządzeń stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - dział administracyjno - gospodarczy pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.