Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Pułtusk: Organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych
Numer ogłoszenia: 212856 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku , ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925360, faks 023 6922242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbprus.beep.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języków obcych (angielski - 120h, niemiecki - 40h i rosyjski - 40h) oraz matematyki - 100h dla uczestników projektu Profesjonalny pracownik gastronomii. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający podzielił zadanie na 7 częsci. W ofercie złożonej na więcej niż jedno zadanie zakazuje się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spelniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spelniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spelniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spelniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spelniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ oraz zaakcetowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 4) zmniejszenia ilości osób biorących udział w zajęciach, 5) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-4), proporcjonalnie o zakres tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk - biuro projektu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk - biuro projektu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Profesjonalny pracownik gastronomii. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego. Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1)ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2)opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3)opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego. Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1)ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2)opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3)opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40 h w okresie od od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki mających na celu wzmocnienie i uzupełnienie umiejętności kluczowych umożliwiających kontynuowanie nauki na poziomie wyższym. Liczba uczestników: 10 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 10 osób x 50h w okresie od od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki mających na celu wzmocnienie i uzupełnienie umiejętności kluczowych umożliwiających kontynuowanie nauki na poziomie wyższym. Liczba uczestników: 10 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 10 osób x 50h w okresie od od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- Wykonanie badań laboratoryjnych i diagnostycznych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3403W Pułtusk-Bulkowo-Skórznice-Gąsiorowo w m. Skórznice
- Przebudowa drogi gminnej Płocochowo - Kokoszka na odcinku o długości 2800 m.b.
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.