eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Wykonanie robót remontowych polegających na- remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego przy ul. Sadowej 12 w Łomży - IV etap - naprawa uszkodzeń spowodowanych brakiem izolacji - remoncie wnętrza obiektu - budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego przy ul. Sadowej 12 w Łomży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Łomża: Wykonanie robót remontowych polegających na: - remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego przy ul. Sadowej 12 w Łomży - IV etap - naprawa uszkodzeń spowodowanych brakiem izolacji - remoncie wnętrza obiektu - budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego przy ul. Sadowej 12 w Łomży
Numer ogłoszenia: 212832 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży , ul. Sadowa 12, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 57, faks 86 216 36 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klo.lomza.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych polegających na: - remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego przy ul. Sadowej 12 w Łomży - IV etap - naprawa uszkodzeń spowodowanych brakiem izolacji - remoncie wnętrza obiektu - budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego przy ul. Sadowej 12 w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odn. 1 - Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego przy ul. Sadowej 12 w Łomży - IV etap - naprawa uszkodzeń spowodowanych brakiem izolacji element nr 1 - naprawa ścian fundamentowych od strony wnętrza obiektu - piwnic użytkowych - obicie tynku z muru, usuniecie z niego odpadającego tynku, - wykucie spoin na głębokość 2 cm i oczyszczenie muru, - naprawa podłoża i wypełnienie spoin, - wykonanie ręcznie tynków renowacyjnych dwuwarstwowych - pierwsza warstwa tynku z THERMOPALU GP prace zabezpieczeniowe tj. wykonanie ogrodzeń, druga z THERMOPALU SR44 lub SR22 - grubość łączna tynku 2,5 cm, 1 cm + 1,5 cm, - wykonanie dodatkowej neutralizacji solą preparatem przeciwsolnym ESCO-FLUAT - prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych element nr 2 - wykonanie drenażu wewnątrz budynku, - rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej, - zerwanie posadzki cementowej, - wykonanie drenażu fi 10cm w obsypce, - montaż studzienek odpowietrzających i rewizyjnych z rur PCV, - przywrócenie wszystkich warstw posadzek wraz izolacją i wykończeniem gresem, - wywóz gruzu powstałego przy rozbiórkach. element nr 3 - remont stropu w wejściu głównym zawilgoconego i zagrzybionego efekt braku izolacji - rozebranie posadzek z płytek, - demontaż wycieraczki systemowej, - rozebranie elementów posadzek betonowych wszystkich warstw, - wykonanie nowego podkładu pod warstwy posadzek na stropie, - izolacja pod posadzką papą termoizolacyjną dwuwarstwową, - posadzki cementowe wraz z cokolikami, - wykonanie izolacji podpłytowej z folii w płynie, - ułożenie posadzki z płytek granitowych wraz z cokolikiem, - obsadzenie wycieraczki systemowej w posadzce wycieraczka z odzysku, - wywóz gruzu powstałego przy rozbiórkach, - naprawa sufitu w pomieszczeniach piwnicznych pod zawilgoconym stropem. Odn. 2 - Roboty remontowe wnętrza obiektu - budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego przy ul. Sadowa 12 w Łomży element nr 1 - remont posadzki na korytarzu dużym - zerwanie posadzek z płytek lastryka, - gruntowanie podłoża, - wykonanie izolacji z folii w płynie, - ułożenie płyt granitowych wg projektu wraz z cokolikiem w zakresie demontaż, wynoszenie i ponowny montaż mebli kawiarenki w korytarzu dużym, - wywóz gruzu powstałego przy pracach budowlanych. element nr 2 - remont sali gimnastycznej oraz sali biblioteki - wymiana listew przypodłogowych, - cyklinowanie parkietów, - miejscowe uzupełnienie parkietów, - lakierowanie parkietów, - wymiana drabinek sportowych gimnastycznych, - demontaż krat stalowych na oknach, - odnowienie parapetów drewnianych szlifowanie i lakierowanie, - montaż sufitów podwieszanych kasetonowych 600 x 1200mm, systemowych do sal gimnastycznych, - przygotowanie powierzchni do malowania ścian wraz z szpachlowaniem obsadzeniem narożników i malowaniem na kolory jasne, - montaż luster na ścianach, - wykucie wnęki dla grzejnika wraz z naprawą tynków, - wpuszczenie rur c.o. miedź w ściany, gałązki przyłączne oraz piony c.o., - przestawienie szafy meblowej wraz z jej zmniejszeniem, - zabudowa meblowa z płyt wiórowych laminowanych nad szafą do sufitu oraz z prawej strony szafy, - wykucie otworu drzwiowego wraz z montażem nadproży montażem drzwi drewnianych jak drzwi istniejące w budynku oraz montażem ościeżnicy drewnianej na szer. muru jak ościeżnice już zamontowane w budynku, - montaż grzejnika PURMO wraz z wykonaniem zasilenia c.o. w pomieszczeniu wydzielanym z pomieszczenia biblioteki. element nr 3 - remont ścian i sufitów w przedsionku głównym wejściowym - zeskrobanie farby, gruntowanie, szpachlowanie oraz malowanie wraz z założeniem narożników aluminiowych, - malowanie rur c.o. i grzejników PURMO, - wykonanie wnęki dla grzejnika wraz z obrobieniem, - wkucie bruzd dla wpuszczenia gałązek przyłącznych do grzejników, ich przerobienie izolacja oraz otynkowanie, - wpuszczenie gałązek przyłącznych oraz pionów c.o. miedź w mur wraz z ich obrobieniem, - montaż listew z granitu na ścianach pomieszczenia w/g rysunku, - montaż okleiny pcv na ścianach forma tapety, - dostawa i montaż gablot podświetlanych. element nr 4 - okna - roboty malarskie wszystkich okien w całym budynku - tylko od strony zewnętrznej element nr 5 - roboty instalacyjne elektryczne - ułożenie przewodów elektrycznych w salach po ówczesnym kuciu bruzd i następnym ich zatynkowaniu, - wymiana osprzętu elektrycznego tj. włączników, gniazd oraz puszek, - montaż opraw oświetleniowych do sufitów podwieszanych, - montaż opraw ewakuacyjnych z piktogramem 2H, - wykonanie pomiarów elektrycznych, - wymiana tablicy bezpiecznikowej wraz z osprzętem oraz wymiana głównego wyłącznika prądu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.500,00 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia przez Wykonawcę warunku do oferty należy załączyć: oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia przez Wykonawcę warunku do oferty należy załączyć: Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbednym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doswiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pieciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załaczeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wzór załacznik nr 5 do SIWZ); Zamawiajacy uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 3 (trzech) robót budowlanych o charakterze remontowym lub inwestycyjnym - o wartości co najmniej 150 000,00,- zł brutto każda (słownie: piećdziesiąt tysięcy złotych brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metoda spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia przez Wykonawcę warunku do oferty należy załączyć: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metoda spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia przez Wykonawcę warunku do oferty należy załączyć: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ); Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania budową: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz, że posiadają odpowiednie kwalifikacje określone w § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 09.06.2004 r. (Dz.U. Nr 150-2004, poz. 1579) tj. Robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2- letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, a w przypadku osób spoza Polski analogiczne uprawnienia wydawane w kraju zamieszkania osoby wymienionej w wykazie. w specjalności elektrycznej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób spoza Polski analogiczne uprawnienia wydawane w kraju zamieszkania osoby wymienionej w wykazie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metoda spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez Wykonawce warunku, do oferty należy dołączyć: -oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny warunków udziału metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres rękojmi - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klo.lomza.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12, 18-400 Łomża - pokój nr 1 (sekretariat) tel. 86-215-05-80 koszt 35,00 zł + koszt przesłania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12, 18-400 Łomża - pokój nr 2 (pokój Dyrektora)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.