eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zagospodarowanie ogródka rekreacyjnego Sołecki zakątek w Kątach wraz z budową świetlicy z konstrukcji drewnianej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Rawicz: Zagospodarowanie ogródka rekreacyjnego Sołecki zakątek w Kątach wraz z budową świetlicy z konstrukcji drewnianej
Numer ogłoszenia: 212827 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185915 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie ogródka rekreacyjnego Sołecki zakątek w Kątach wraz z budową świetlicy z konstrukcji drewnianej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu ogródka rekreacyjnego Sołecki zakątek w Kątach wraz z budową świetlicy - budynku z konstrukcji drewnianej oraz zakupem, dostawą i montażem wyposażenia. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, w tym: 1) budowa budynku z konstrukcji drewnianej, 2) położenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 3) roboty instalacji sanitarnych (instalacja kanalizacji sanitarnej, deszczowej, instalacja wody), 4) roboty instalacji elektrycznych (zasilanie, oświetlenie i sieci zewnętrzne; rozdzielnice; kable i przewody; osprzęt; instalacje uziemień; pomiary; wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna) 5) zamontowanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych, 3. W ramach zagospodarowania ogródka należy również zakup, dostawa i montaż: 1) wyposażenia terenu (placu zabaw) w tym: huśtawka typu ważka, zestaw zabawowy, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw, ławki parkowe (siedzisko i oparcie drewniane, nogi żeliwne), zestaw piwny (stół z dwoma ławeczkami), kosze na śmieci (okrągłych, metalowych) oraz wykonanie trawników dywanowych, dostarczenie i nasadzenie roślin, 2) wyposażenie świetlicy w tym: lodówki, kuchni gazowej z piekarnikiem gazowym, stołów 6 - osobowych ze stelażem z lakierowanej stali, krzeseł ze stelażem z lakierowanej stali, regału stojącego, zastawy stołowej na 12 osób. Szczegółowy wykaz oraz ilości wyposażenia świetlicy i terenu (placu zabaw) zawarto w przedmiarze i w załączniku nr 13 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) projektu budowlanego - projekt zagospodarowania działki, architektura i konstrukcja, 3) projektu budowlanego - branża sanitarna, 4) projektu budowlanego - branża elektryczna, 5) wykazu i opisu wyposażenia świetlicy oraz terenu (placu zabaw) wraz z rysunkami i zdjęciami stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Mogące występować w dokumentacjach projektowych i kosztorysie nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 6. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z pozwoleniem na budowę, wydanymi decyzjami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 7. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym 4) projektach budowlanych 5) Polskich Normach 9. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 10. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.), 2) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, 3) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym, 4) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 5) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również za odpowiedzialność za wszelkie wydarzenia powstałe z tej przyczyny, 6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienia kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 7) odtworzenia i przywrócenia stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 8) po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 9) udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały oraz 24 miesięcznej gwarancji na dostawy urządzeń, sprzętu i roślinności. 11. Zamówienie będzie w części finansowane ze środków krajowych Województwa Wielkopolskiego w ramach II etapu konkursu Pięknieje wielkopolska wieś, ogłoszonego przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.14.20.00 - Meble ogrodowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 03.45.10.00 - Rośliny 03.45.13.00 - Krzewy 03.45.20.00 - Drzewa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Busz Zakład Budowlany ELIOS II, Kuczyna 21, 63-840 Krobia, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121269,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169626,00

  • Oferta z najniższą ceną: 169626,00 / Oferta z najwyższą ceną: 243583,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.