eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6 000 000,00 PLN na finansowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-24

POZYCJA 21280

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Libiąż: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6 000 000,00 PLN na finansowanie: - wydatków nie znajdujących pokrycia w planownych dochodach, - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji oraz zaciągniętych kredytów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Libiąż-Urząd Miejski w Libiążu, do kontaktów: Lucyna Nędza, Krystyna Franaszek, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, tel. +48 32 6271311, fax +48 32 6271822, e-mail: um@libiaz.pl, ww.libiaz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6 000 000,00 PLN na finansowanie: - wydatków nie znajdujących pokrycia w planownych dochodach, - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji oraz zaciągniętych kredytów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6 000 000,00 PLN na finansowanie: - wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach, - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji oraz zaciągniętych kredytów na następujących warunkach: 1) Udzielenie kredytu nastąpi w 3 transzach: I transza w wysokości 2 500 000,00 PLN w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy, II transza w wysokości 1 500 000,00 PLN w terminie 3 tygodni od daty zawarcia umowy, III transza w wysokości 2 000 000,00 PLN w dniu 23 października 2006 r. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości przyznanego kredytu (zmniejszenie wielkości ostatniej transzy lub rezygnacja z niej) bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat z tego tytułu. 3) Okres kredytowania - do 31.12.2013 r. 4) Spłata kredytu (kapitału) - karencja do 31.12.2007 r. Spłata kapitału w latach 2008 - 2013, kwartalna, w wielkościach i terminach podanych w załącznikach Nr 3 i Nr 4 do SIWZ. 5) Wysokość kwartalnych spłat kapitału może ulec zmianie w zależności od faktycznego wykorzystania kredytu i zostanie ustalona po 23.10.2006 r. (tj. ostatecznym terminie uruchomienia kredytu). 6) Spłata odsetek - karencja do 31.12.2006 r. Odsetki za okres od uruchomienia I transzy do 31.12.2006 r. płatne będą w styczniu 2007 roku. Następne odsetki płatne będą w okresach kwartalnych, w miesiącu następnym po upływie kwartału, za który są naliczane. Ostatnie odsetki płatne będą do 31.12.2013 r. 7) Oprocentowanie kredytu będzie zmienno, uzależnione od stawki WIBOR trzymiesięcznej, wyliczonej jako średnia arytmetyczna notowań pomiędzy pierwszym a ostatnim dniem kwartału poprzedzającego kwartał, za który naliczane są odsetki, powiększonej o stałą marżę banku. 8) Odsetki naliczane będą w oparciu o rzeczywiste saldo zadłużenia. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni. 9) Bank naliczy jednorazową prowizję od przyznanego kredytu - prowizja jest obligatoryjna na podstawie art.84 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249 poz.2104, zm. Dz.U. Nr 169 poz.1420). 10) Koszt kredytu stanowią odsetki oraz prowizja od przyznanego kredytu. Nie dopuszcza się naliczania żadnych innych dodatkowych opłat (np. za prowadzenie rachunków, za przelewy) 11) Zamawiąjący zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez doliczania jakichkolwiek opłat, kar, etc. 12) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel "in blanco". 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Miejski w Libiążu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000,00 EUR. Zakres został wymieniony w pkt II.1.5). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2012;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 20 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności kredytowej, określone z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek udziału w postępowaniu; w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy działający na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz.665 z późniejszymi zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) złożą terminowo ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, 6) wniosą terminowo wadium, Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda dołączenia do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 2.1. Wykonawcy utworzeni na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe: aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony, że działalność jest prowadzona nadal przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2.2. Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe: a) rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu, b) aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczogólnych członków zarządu, - na potwierdzenie posiadania uprawnienia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4) - 8) ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informacja ta składana jest w zakresie niekaralności podmiotów zbiorowych. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, których mowa w pkt.2 ppkt 2.1, 2.3 i 2.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jezli w kraju pochodzeniaq osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej oraz w pkt 2 ppkt 2.4 zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: FB PZ.340-PN-07/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.06.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.06.2006, godzina 10:30, Urząd Miejski w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1, pok. nr 8.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.