eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa utrzymania czystości na posesjach Terenowych Jednostek Organizacyjnych O/ ZUS Lublin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Lublin: Usługa utrzymania czystości na posesjach Terenowych Jednostek Organizacyjnych O/ ZUS Lublin
Numer ogłoszenia: 212804 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości na posesjach Terenowych Jednostek Organizacyjnych O/ ZUS Lublin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 133 tys. euro, jest usługa utrzymania czystości i porządku na posesjach Terenowych Jednostek Organizacyjnych O/ZUS Lublin. 1.1. Zapewnienie niezbędnych środków (materiały, sprzęt, urządzenia) oraz obowiązkowych i odpowiednio przeszkolonych (w szczególności w zakresie BHP) pracowników do należytej realizacji zamówienia leży po stronie wykonawcy, 1.2. Zamawiający nieodpłatnie udostępni wykonawcy pomieszczenie gospodarcze oraz umożliwi nieodpłatny pobór wody w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia, 1.3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 nw. części: 1.3.1. Część I: Utrzymanie czystości i porządku na posesji Inspektoratu ZUS w Puławach, ul. Lubelska 20B w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012r. /ale nie wcześniej niż od 01.10.2009r/. 1.3.2. część II: Utrzymanie czystości i porządku na posesji Inspektoratu ZUS w Lubartowie, ul. Lipowa 6 w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012r. /ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r/, 1.3.3. Część III: Utrzymanie czystości i porządku na posesji Inspektoratu w Białej Podlaskiej, ul. Sadowa 23 w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012r. /ale nie wcześniej niż od 06.10.2009r/, 1.3.4. Część IV: Utrzymanie czystości i porządku na posesji Inspektoratu ZUS w Łukowie, ul. Wyszyńskiego 56 w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012r. /ale nie wcześniej niż od 06.10.2009r/, 1.3.5. Część V: Utrzymanie czystości i porządku na posesji Biura Terenowego ZUS w Parczewie , ul. Plac Wolności 7 w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012r. /ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r/, 1.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość ww. części, 1.5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 90914000 - 7 - Usługi sprzątania parkingów ; 90620000 - 9 - Usługi odśnieżania; 90630000 - 2 - Usługi usuwania oblodzeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia /niżej wymienione/ wg formuły: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć nw. oświadczenia i dokumenty: A. Wymagane oświadczenia od wykonawcy: Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania . B. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1.Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 2.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 3.2. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty wymienione w pkt. 1. winien złożyć każdy z wykonawców. Do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 3.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. II.A. w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy składa pełnomocnik wykonawcy, natomiast w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy ze wspólników.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Lublin, ul. T. Zana 36,38C, piętro IX, pok. 914 - budynek 38C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 29.06.2009r.) do upływu terminu składania ofert. 2. SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 3. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: 3.1. Włodzimierz Koczkodaj, piętro IX, pok. 914 -budynek 38C, tel/fax: (0- 81) 535-77-94 w godz. 07:15 -15:15; 3.2. Iwona Skrzątek, piętro IX, pok. 917 -budynek 38C, tel. (0-81) 535-77-26 , fax: (0-81) 535-77-27 w godz. 07:15 -15:15; 4. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), 5. Termin otwarcia ofert - dnia 21.07.2009r. o godzinie 09:30. 6. Miejsce otwarcia ofert - w siedzibie Zamawiającego - Lublin, ul. T. Zana 36,38C, piętro IX, pok. 914 - budynek 38C. 7. Zamawiający ustala faksową formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, protestów i ich rozstrzygnięć ( w przypadku protestu musi być on niezwłocznie potwierdzony pisemnie) ; przy czym każda ze stron , na żądanie drugiej , potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą , Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.