eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 21 ORAZ BUDYNKU NR 5, NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 21

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 21 ORAZ BUDYNKU NR 5, NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 21
Numer ogłoszenia: 212799 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190717 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 21 ORAZ BUDYNKU NR 5, NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 21.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budynek nr 21 w JW. 3797 Giżycko ul. Wojska Polskiego 21 - konserwacja pokrycia dachowego, naprawa elewacji oraz chodnika przy budynku. Budynek nr 5 w JW. 3797 Giżycko ul. Wojska Polskiego 21 - konserwacja klatki schodowej z wymianą stolarki okiennej, drzwiowej, podłóg i malowaniem wewnętrznym. Ogólny zakres robót do wykonania (dokładny zakres prac podany jest w przedmiarze robót): 1. Zakres prac do wykonania w budynku nr 21: Budynek nr 21 - budynek parterowy, nie podpiwniczony ze ścianami murowanymi, dach płaski. Stolarka okienna oraz drzwiowa do wymiany. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. - kubatura zewnętrzna - 1142,0m3 - powierzchnia ogólna - 234,0m2 1.1. Elewacja 1.1.1. Wymiana okien i drzwi zewnętrznych; 1.1.2. Wymiana podokienników; 1.1.3. Wymiana tynku; 1.1.4. Wykonanie pionowych izolacji cieplnych oraz przeciwwilgociowych; 1.1.5. Wykonanie opaski wokół budynku; 1.1.6. Montaż odwodnienia liniowego oraz korytek betonowych w celu odprowadzenia wody opadowej; 1.1.7. Montaż wycieraczki stalowej do obuwia; 1.1.8. Wymiana oświetlenia zewnętrznego; 1.1.9. Wykonanie iniekcji chemicznej w ścianie szczytowej; 1.2. Dach 1.2.1. Wymiana pokrycia dachu; 1.2.2. Wykonanie poziomych izolacji cieplnych oraz przeciwwilgociowych; 1.2.3. Wymiana obróbek blacharskich; 1.2.4. Wymiana orynnowania; 1.2.5. Przemurowanie kominów; 1.2.6. Wymiana instalacji odgromowej; 1.3. Chodnik 1.3.1 Demontaż betonowych donic; 1.3.2 Ułożenie kostki betonowej; 1.3.3 Wymiana krawężników oraz obrzeży; UWAGA: Wyszczególnione drzwi wejściowe w budynku nr 21 (1 szt.) maja być odporności min 3 oraz wyposażone w dwa wew. certyfikowane zamki klasy C. Drzwi mają posiadać zabezpieczenia przeciw wyważeniowe. Ościeżnice drzwi mają być przymocowane (przyspawane) do kotw ściennych o śr. min 10 mm, osadzonych w ścianie na głębokość min. 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach ościeży. Drzwi mają okucia (zawiasy) zapewniające szczelne przyleganie ram drzwiowych do ich ościeżnic oraz uniemożliwiać przy prawidłowym zamknięciu i zabezpieczeniu od wewnątrz ich podważenia, wywarzenia, otwarcie lub zdjęcie bez ich zniszczenia. Okucia powinny zapewniać otwieranie drzwi. W przypadku zastosowania zawiasów zew. czopy zawiasowe powinny być zabezpieczone tak, żeby nie można było ich wybić. 2. Zakres prac do wykonania w budynku nr 5: Budynek nr 5 - budynek dwukondygnacyjny z poddaszem, podpiwniczony ze ścianami murowanymi, dach wieszarowy. Stolarka okienna oraz drzwiowa częściowo do wymiany. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. - kubatura zewnętrzna - 8839,0m3 - powierzchnia ogólna - 1950,0m2 2.1. Remont wejścia do budynku: 2.1.1. Wymiana obróbek blacharskich nad wejściem; 2.1.2. Wymiana pokrycia daszku nad wejściem; 2.1.3. Montaż listew maskujących ościeżnicę drzwi wejściowych; 2.1.4. Remont stopni zewnętrznych; 2.1.5. Wymiana oświetlenia; 2.2. Remont klatki schodowej: 2.2.1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 2.2.2. Wymiana okładziny schodów betonowych; 2.2.3. Wymiana pochwytów i balustrady; 2.2.4. Zabudowa pionów; 2.2.5. Malowanie ścian i sufitów; 2.2.6. Malowanie grzejników oraz rur c.o.; 2.2.7. Wymiana oświetlenia; 2.3. Remont pomieszczeń: 2.3.1. Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą; 2.3.2. Likwidacja ścianki; 2.3.3. Zamurowanie i wykucie otworów drzwiowych; 2.3.4. Uzupełnienie tynku; 2.3.5. Malowanie ścian i sufitów; 2.3.6. Wymiana wykładziny PCV na panele podłogowe; 2.3.7. Wymiana listew przypodłogowych; 2.3.8. Wymiana instalacji c.o.; 2.3.9. Wymiana oświetlenia; 2.3.10. Zabudowa pionów; 2.4. Remont sanitariatu; 2.4.1 Wymiana glazury i terakoty; 2.4.2 Rozebranie ścianki; 2.4.3 Malowanie ścian i sufitów; 2.4.4 Wymiana drzwi wraz z ościeżnicą; 2.4.5 Obudowa pionu oraz rur instalacji wodociągowej; 2.4.6 Wymiana kratek wentylacyjnych; 2.4.7 Wymiana instalacji wod - kan wraz z przyborami; 2.4.8 Wymiana rur instalacji c.o. i armatury; 2.4.9 Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem; 3. Warunki realizacji zadania: 3.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 09.09.2014r. do 12.09.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC tel. (87) 429-49-81 lub (87) 429-47-74 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 3.2.1. trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3.2.2. trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 3.3. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.4. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 3.5. Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 3.6. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.7. Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 3.8. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797. 3.9. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 3.10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.11. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.12. Utylizacja papy w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. Złom zdać na magazyn SOI Gizycko. 3.13. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3.14. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.15. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3.16. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 4. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 3797 ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlano - Handlowa Stanisław WŁODARCZYK, ul. Śródmiejska 5/35, 11-600 Węgorzewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266694,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 345192,90

  • Oferta z najniższą ceną: 298300,42 / Oferta z najwyższą ceną: 587459,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.