eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remonty oraz naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Radom: Remonty oraz naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego
Numer ogłoszenia: 212780 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu , ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3655801 w. 231, faks 48 38 15 061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd-radom.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty oraz naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Część 1 Remont drogi powiatowej nr 4011W Orońsko -Ruda Wielka , teren gminy Wierzbica, odc. dł. 700 m od km 0+000 do km 0+700 W ramach robót należy wykonać m. in.: - wzmocnienie konstrukcji nawierzchni, - odwodnienie korpusu drogowego, - zjazdy do posesji i działek oraz na drogi boczne, - pobocza umocnione kruszywem, - oznakowanie poziome. Część 2 Remont chodnika przy ul. Żeromskiego w m. Pionki w ciągu drogi powiatowej nr 3523W Jedlnia -Sokoły - Pionki, teren miasta Pionki, odc. dł. 264 m W ramach robót należy wykonać m. in.: - wymianę nawierzchni chodnika na kostkę betonową, - zatokę postojową szer. 2,5 m, - 3 kraty ściekowe z przykanalikami Część 3 Naprawa nawierzchni drogi powiatowej nr 3524W Jedlnia Letnisko - Czarna w msc. Aleksandrów, teren gminy Jedlnia - Letnisko, odc. dł. ok. 411 m. W ramach robót należy wykonać m.in. frezowanie nawierzchni oraz warstwę ścieralną z mieszanek mineralno asfaltowych. Część 4 Naprawa nawierzchni ulicy Bodzentyńskiej w m. Iłży w ciągu drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża, teren gminy Iłża, odc. dł. ok. 255 m. W ramach robót należy wykonać m.in. frezowanie nawierzchni, warstwę wyrównawczą i warstwę ścieralną z betonu asfaltowego. Część 5 Naprawa nawierzchni n/w dróg powiatowych: a) nr 4010W Orońsko - Dąbrówka Zabłotnia - Ruda Mała, teren gminy Kowala odc. dł. ok. 710 m, b) nr 3512W Urbanów - Stare Zawady - Jedlińsk, teren gminy Jedlińsk, odc. dł. ok. 182 m, c) nr 3517W Wojciechów - Kozłów - Rajec Szlachecki, teren gminy Jastrzębia, odc. dł. ok. 490 m, Na w/w odcinkach dróg w ramach robót remontowych należy wykonać m.in. warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym. Część 6 Naprawa nawierzchni drogi powiatowej nr 3540W Parznice - Skaryszew ul. Krasickiego w m. Skaryszew, teren gminy Skaryszew, odc. dł. ok. 360 m, W ramach robót należy wykonać m.in. warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym. Cześć 7 Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym n/w odcinków dróg powiatowych: a) nr 3514W Wierzchowiny- Lisów, teren gminy Jedlińsk, odc. dł. ok. 1000 m i powierzchni ok. 6000 m2 wraz ze ścinką poboczy b) nr 3501W Wrzeszczów - Wrzos - Domaniów, teren gminy Przytyk, odc. dł. ok. 800 m i powierzchni ok. 4 000 m2 c) nr 3334W Wir - Goszczewice - Przytyk, teren gminy Przytyk, odc. dł. ok. 1550 m i powierzchni ok. 7 750 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Tomie II Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia. Uwaga: Jeżeli przy opisie przedmiotu zamówienia , dokumentacji projektowej lub SST wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń , itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych nie gorszych niż wskazane. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia przy określaniu ceny jednostkowej za przedmiot zamówienia:projekt organizacji i zabezpieczenia placu budowy,uporządkowanie terenu. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w drukach kosztorysów ofertowych dla poszczególnych części zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wskazania w pkt.9 formularza Oferty - dla danej części zamówienia, zakresu robót, który zamierza powierzyć (zlecić) podwykonawcom - brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie realizowana przez Wykonawcę. Do zawarcia umowy na roboty budowlane z podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego (udzielona w trybie artykułu 647 1K.c ). Zamawiający wyrazi swoje stanowisko na piśmie w ciągu 14 dni od daty przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawca lub jej projektu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Pzp - dla Części 7 - do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - na część 1 - 3.000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) - na część 2 - 900 zł. (słownie: dziewięćset złotych) - na część 3 - 850 zł. (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych) - na część 4 - 850 zł. (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych) - na część 5 - 3.500 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) - na część 6 - 850 zł. (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych) - na część 7 - 2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje w szczególności n/w sprzętem: a) dla części 1, 3 i 4 - układarka mas bitumicznych szt. 1, - walec do zagęszczenia szt. 1 b) dla części 5 i 6 - układarka mas bitumicznych szt. 1, - kombajn do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z elektronicznym dozowaniem lepiszcza szt.1 - walec do zagęszczenia szt. 1 c) dla części 7 - kombajn do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z elektronicznym dozowaniem lepiszcza szt.1, - walec do zagęszczenia szt. 1 Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko Kierownika budowy/robót w specjalności drogowej min. 1 osoba. Osoba wskazane na stanowisko Kierownika budowy/robót winna posiadać uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzory umów stanowią załączniki do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd-radom.finn.pl - zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu 26-600 Radom ul. Graniczna 24 pokój 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu 26-600 Radom, ul. Graniczna 24, pokój 104 - KANCELARIA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 4011W Orońsko -Ruda Wielka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 4011W Orońsko -Ruda Wielka , teren gminy Wierzbica, odc. dł. 700 m od km 0+000 do km 0+700 W ramach robót należy wykonać m. in.: - wzmocnienie konstrukcji nawierzchni, - odwodnienie korpusu drogowego, - zjazdy do posesji i działek oraz na drogi boczne, - pobocza umocnione kruszywem, - oznakowanie poziome..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont chodnika przy ul. Żeromskiego w m. Pionki w ciągu drogi powiatowej nr 3523W Jedlnia -Sokoły - Pionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika przy ul. Żeromskiego w m. Pionki w ciągu drogi powiatowej nr 3523W Jedlnia -Sokoły - Pionki, teren miasta Pionki, odc. dł. 264 m W ramach robót należy wykonać m. in.: - wymianę nawierzchni chodnika na kostkę betonową, - zatokę postojową szer. 2,5 m, - 3 kraty ściekowe z przykanalikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa nawierzchni drogi powiatowej nr 3524W Jedlnia Letnisko - Czarna w msc. Aleksandrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni drogi powiatowej nr 3524W Jedlnia Letnisko - Czarna w msc. Aleksandrów, teren gminy Jedlnia - Letnisko, odc. dł. ok. 411 m. W ramach robót należy wykonać m.in. frezowanie nawierzchni oraz warstwę ścieralną z mieszanek mineralno asfaltowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa nawierzchni ulicy Bodzentyńskiej w m. Iłży w ciągu drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni ulicy Bodzentyńskiej w m. Iłży w ciągu drogi powiatowej nr 3554W gr. woj. - Seredzice - Iłża, teren gminy Iłża, odc. dł. ok. 255 m. W ramach robót należy wykonać m.in. frezowanie nawierzchni, warstwę wyrównawczą i warstwę ścieralną z betonu asfaltowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa nawierzchni dróg powiatowych nr 4010W, 3512W,3517W.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni n/w dróg powiatowych: a) nr 4010W Orońsko - Dąbrówka Zabłotnia - Ruda Mała, teren gminy Kowala odc. dł. ok. 710 m, b) nr 3512W Urbanów - Stare Zawady - Jedlińsk, teren gminy Jedlińsk, odc. dł. ok. 182 m, c) nr 3517W Wojciechów - Kozłów - Rajec Szlachecki, teren gminy Jastrzębia, odc. dł. ok. 490 m, Na w/w odcinkach dróg w ramach robót remontowych należy wykonać m.in. warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa nawierzchni drogi powiatowej nr 3540W Parznice - Skaryszew ul. Krasickiego w m. Skaryszew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni drogi powiatowej nr 3540W Parznice - Skaryszew ul. Krasickiego w m. Skaryszew, teren gminy Skaryszew, odc. dł. ok. 360 m, W ramach robót należy wykonać m.in. warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym odcinków dróg powiatowych nr 3514W, 3501W, 3334W.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym n/w odcinków dróg powiatowych: a) nr 3514W Wierzchowiny- Lisów, teren gminy Jedlińsk, odc. dł. ok. 1000 m i powierzchni ok. 6000 m2 wraz ze ścinką poboczy b) nr 3501W Wrzeszczów - Wrzos - Domaniów, teren gminy Przytyk, odc. dł. ok. 800 m i powierzchni ok. 4 000 m2 c) nr 3334W Wir - Goszczewice - Przytyk, teren gminy Przytyk, odc. dł. ok. 1550 m i powierzchni ok. 7 750 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.