eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu laboratoryjnego - 9 pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Warszawa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego - 9 pakietów
Numer ogłoszenia: 212773 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego - 9 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego: wirówki szybkoobrotowej, wirówek stołowych bez chłodzenia, mikrowirówki, termobloku, uniwersalnego czytnika mikropłytek z mikropłytkową płuczką paskową, wytrząsarką mikropłytkową oraz programem komputerowym do obsługi czytnika oraz obróbki i przechowywania danych, mikro-ultrawirówki, wirówki szybkoobrotowej z chłodzeniem, wirówki z chłodzeniem - 9 pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiąjący wymaga dostarczenia nastepujących dokumentów: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty przedmiotowe, które muszą być załączone do oferty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy. 2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) Cenowy(e). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1. wypełniony(e) formularz(e) Parametry techniczno-użytkowe, 2. wypełniony(e) formularz(e) Warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego, 3. wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - o ile dotyczy, 4. deklaracja zgodności wystawiona przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, 5. Do oferty należy dołączyć instrukcję obsługi oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.czd.pl/zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój 102, gotówką lub za zaliczeniem pocztowym - cena 20zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego, budynek K, pokój 103. Otwarcie ofert o godz. 10:00 - pokój K-104..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WIRÓWKA SZYBKOOBROTOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIRÓWKA SZYBKOOBROTOWA - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WIRÓWKA STOŁOWA BEZ CHŁODZENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIRÓWKA STOŁOWA BEZ CHŁODZENIA - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WIRÓWKA STOŁOWA BEZ CHŁODZENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIRÓWKA STOŁOWA BEZ CHŁODZENIA - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MIKROWIRÓWKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIKROWIRÓWKA - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: TERMOBLOK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMOBLOK - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: uniwersalny czytnik mikropłytek z mikropłytkową płuczką paskową, wytrząsarką mikropłytkową oraz programem komputerowym do obsługi czytnika oraz obróbki i przechowywania danych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: uniwersalny czytnik mikropłytek z mikropłytkową płuczką paskową, wytrząsarką mikropłytkową oraz programem komputerowym do obsługi czytnika oraz obróbki i przechowywania danych - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MIKRO-ULTRA WIRÓWKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIKRO-ULTRA WIRÓWKA - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WIRÓWKA SZYBKOOBROTOWA Z CHŁODZENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIRÓWKA SZYBKOOBROTOWA Z CHŁODZENIEM - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: WIRÓWKA Z CHŁODZENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIRÓWKA Z CHŁODZENIEM - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.