eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Gmina Oleśnica m. Boguszyce wykonanie nakładki bitumicznej na drodze 1473 D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Oleśnica: Gmina Oleśnica m. Boguszyce wykonanie nakładki bitumicznej na drodze 1473 D
Numer ogłoszenia: 212760 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164028 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gmina Oleśnica m. Boguszyce wykonanie nakładki bitumicznej na drodze 1473 D.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Podstawowe dane techniczne: 1. długość remontowanego odcinka 250,0 mb = 0,250 km, 2. szerokość jezdni - 5,0 - 7,0 m, 3. powierzchnia jezdni - 1 375,0 m2, 4. warstwa jezdna - mieszanka mineralno-asfaltowa gr. 4 cm. Parametry techniczne: klasa techniczna - L, prędkość projektowana Vp = 40 km/h, przewidywany ruch - KR2, szerokość korony - 10-18 m. OPIS ZAMÓWIENIA Dane ogólne. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1473 D w m. Boguszyce, Gm. Oleśnica. Cel i zakres. Celem inwestycji jest wykonanie remontu drogi powiatowej polegającego na naprawie istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez wyrównanie i uzupełnienie ubytków, ułożenie geosiatki oraz wykonanie nakładki bitumicznej. Łączna długość odcinka objętego remontem - 0,250 km. Remont obejmuje odcinek od km 0+584 do km 0+334. Droga po remoncie poprawi warunki jazdy oraz zwiększy stan bezpieczeństwa użytkowników drogi. Remont drogi nie spowoduje zwiększenia natężenia ruchu pojazdów samochodowych, ponieważ nie zmieni się ilość użytkowników i sposób korzystania z drogi. Zakres inwestycji obejmuje: rozbiórkę fragmentu drogi (na długości ok. 70 mb) przy skrzyżowaniu z drogami gminnymi i przebudowanie go w celu prawidłowego wyprofilowania i nawiązania do przyległych nawierzchni asfaltowych, wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na całym remontowanym odcinku drogi, ułożenie geosiatki o wytrzymałości na rozciąganie 50 x 50 kN/m, wykonanie nowej nakładki asfaltowej. Opis stanu istniejącego. Remontowany odcinek drogi, to droga o nawierzchni asfaltowej. Istniejąca nawierzchnia asfaltowa została uszkodzona, posiada ubytki i nierówności. Całkowita długość odcinka drogi przewidzianego do remontu to 0,250 km. Remontowany odcinek drogi na całej długości zlokalizowany jest w ewidencyjnym pasie drogowym i nie przewiduje się zajęcia nowych gruntów. Droga jest własnością Powiatu Oleśnickiego. W wyniku eksploatacji nawierzchnia jest zdeformowana z punktowymi obniżeniami, koleinami i wybojami. Szerokość jezdni na remontowanym odcinku wynosi 5,0 - 7,0 m. Droga posiada wyprofilowane spadki podłużne i poprzeczne umożliwiające odprowadzanie wód opadowych do przydrożnych rowów. Rozwiązania projektowe. Rozwiązania sytuacyjne: trasa remontowanej drogi powiatowej przebiegać będzie w granicach istniejącej działki, remontowany odcinek obejmuje naprawę istniejącej nawierzchni asfaltowej, ułożenie geosiatki oraz wykonanie nakładki asfaltowej gr. 4 cm, długość łączna odcinka przewidzianego do remontu wynosi 250,0 mb, szerokość jezdni b = 5,0 - 7,0 m, na całej długości drogi zaprojektowano spadek dwustronny - 2%, na łukach drogi spadki jednostronne - 2% (spadki nawiązują do istniejących spadków poprzecznych), wody opadowe odprowadzane będą do istniejących rowów oraz przez rozproszenie powierzchniowe, na całym odcinku remontowanej drogi niweleta nawierzchni została wyniesiona ponad poziom istniejącego terenu. Rozwiązania wysokościowe: Rozwiązania wysokościowe zostały dostosowane do istniejącego poziomu jezdni asfaltowej, do istniejących wjazdów na posesje zabudowane oraz do istniejącej nawierzchni i podbudowy. Nie przewiduje się zasadniczych zmian istniejącej niwelety na całym odcinku, uwzględniając jedynie korektę wynikającą z wyrównania istniejącej nawierzchni oraz ułożenia nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm. Rozwiązania techniczne: długość remontowanego odcinka drogi - 250,0 mb, powierzchnia remontowanej drogi - 1.375,0 m2. Konstrukcja jezdni. Doboru konstrukcji nawierzchni dokonano metodą katalogową w oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z adaptacją do lokalnych warunków terenowych i materiałowych. Konstrukcja nawierzchni drogi na istniejącej nawierzchni asfaltowej: warstwa ścieralna - beton asfaltowy 0/12,8 mm grubości 4 cm, geosiatka o wytrzymałości na rozciąganie 50*50 kN/m, zabezpieczająca przed przenoszeniem spękań na warstwę ścieralną, wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym 0/12,8 mm średnio 75 kg/m2, skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową 50% w ilości 1,2 kg/m2 (skropienia nawierzchni można dokonać na dokładnie oczyszczonym i przygotowanym podłożu), szerokość jezdni - 5,0 - 7,0 m. Konstrukcja nawierzchni na poszerzeniu drogi: warstwa ścieralna - beton asfaltowy 0/12,8 mm grubości 4 cm, warstwa wiążąca - beton asfaltowy 0/12,8 mm grubości 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm gr. 8 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm gr. 15 cm, szerokość jezdni - 5,0 - 7,0 m. Pobocza - po przeprowadzeniu robót remontowych nawierzchni - należy wyprofilować z frezu bitumicznego i uformować ze spadkiem 2-4% na zewnątrz drogi. Szerokość poboczy - do 1,0 m. Odwodnienie: Zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni zapewniają odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni na przyległy teren. Istniejąca konfiguracja terenu o spadkach poprzecznych i podłużnych gwarantuje odprowadzenie wód opadowych. Uwagi końcowe. Wszystkie prace związane z powyższymi robotami należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i zasadami sztuki budowlanej. Przed wykonaniem warstw konstrukcyjnych należy wykonać zagęszczenie i wyprofilowanie istniejącej podbudowy. Materiały wykorzystywane do realizacji zadania powinny zostać dopuszczone przez Inspektora Nadzoru po przedłożeniu odpowiednich certyfikatów. Roboty prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych, z zachowaniem przepisów i warunków BHP. Niezbędne uściślenia projektowe dotyczące usytuowania elementów drogowych i odwodnienia powierza się do wdrożenia przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA 1. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów: Zakres robót obejmuje remont drogi. Roboty przy realizacji obiektu prowadzone będą w następującej kolejności: Oczyszczenie i przygotowanie istniejącego podłoża, Wyrównanie i uzupełnienie ubytków z mieszanki mineralno-bitumicznej, Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, Wyrównanie i wyprofilowanie poboczy, Wyniesienie i utrzymanie organizacji ruchu zastępczego i docelowego, Roboty porządkowe. I. Wykaz istniejących obiektów budowlanych. Nie występują. II. Wykaz elementów zagospodarowania działki lub terenu, które mogą stworzyć zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Nie występują. III. Wskazania dotyczące przewidywanych zagrożeń występujących podczas realizacji robót budowlanych, określając skalę i rodzaj zagrożeń oraz miejsce i czas ich występowania. 1. Załoga zatrudniona na budowie powinna zostać przeszkolona w zakresie przepisów BHP oraz powinna posiadać aktualne badania lekarskie. Przed przystąpieniem do wykonywania robót, kierownik budowy powinien przeprowadzić szkolenie BHP stanowiskowe. Zatrudnieni pracownicy powinni być zaopatrzeni w odzież roboczą, odzież ochronną oraz w osobiste środki ochrony bhp. 2. BHP przy robotach ziemnych: Rodzaje zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym w przypadku kolizji z linią elektryczną. 3. BHP przy robotach drogowych: Rodzaje zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym (należy stosować uziom maszyn), niebezpieczeństwo wynikające z ruchomych części działających maszyn i urządzeń (należy stosować osłony zabezpieczające), skaleczenie stosowanymi narzędziami, uderzenie lub otarcie materiałami ściernymi, uszkodzenie oczu emulsją, masą, pyłem. IV. Wskazanie sposobu prowadzenia instruktażu pracowników przed przystąpieniem do realizacji robót szczególnie niebezpiecznych. Nie wymagane. V. Wskazanie środków technicznych i organizacyjnych, zapobiegających niebezpieczeństwu wynikającemu z wykonywanych robót budowlanych w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia lub w ich sąsiedztwie, w tym zapewniających bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń: Nie wymagane. Roboty budowlane, muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki wykonania i odbioru robót określają SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - załącznik do SIWZ CPV: 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEMBIAK - MIKSTACKI SPÓŁKA JAWNA, ul. Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93510,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70617,38

  • Oferta z najniższą ceną: 70617,38 / Oferta z najwyższą ceną: 119727,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.