eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białołęka › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Białołęka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-25

Białołęka: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Białołęka
Numer ogłoszenia: 212760 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159852 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8317135, faks 076 8317033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Białołęka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kanalizacja sanitarna Z uwagi na płaski teren oraz rozległy teren projektuje się układ sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłoczny. Ścieki sprowadzane będą układem grawitacyjno-tłocznym do przepompowni P6, P5, P4. Z przepompowni P4 przetłaczane będą do studni rozprężnej SR2 skąd poprzez przepompownię P2 przetłaczane będą do kanalizacji w miejscowości Pęcław. Projektuje się sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC 200 klasy S SN8 SDR 34 ścianka lita, przyłącza z rur 160PVC i 200 PVC klasy S SN8 SDR 34 - ścianka lita, łączonych na uszczelki. W wyjątkowych przypadkach przy dużych działkach przeznaczonych pod rozbudowę przyłącza projektuje się z rur DN 200PVC klasy S SN8 SDR 34 - ścianka lita. Przyłącza zakończone będą na granicach działek studniami przyłączeniowymi DN 425PVC. Sformułowanie -na granicach działek- oznacza iż studnie stykają się zewnętrzną ścianą z granicą działki przyłączanej. Wykonanie studni rewizyjnych na granicy działek pod względem fomałnoprawnym nie stanowi ingerencji w działkę przyłączaną. Działki te nie objęte są opracowaniem. Głębokość posadowienia końcówek pozwala na podłączenie posesji bądź budynków które powstaną. Rurociągi tłoczne projektuje się z rur polietylenowych typoszeregu PE 100SDR17PN10. W najwyższych punktach rurociągu tłocznego zamontować kolumny odpowietrzające, oraz co około 300m punkty rewizyjne. Wrzeciona zasuw wyprowadzić na poziom terenu i zabezpieczyć skrzynkami. Teren wokół skrzynek utwardzić Lokalizacje zasuw punktów rewizyjnych i odpowietrzników oznakować tabliczkami informacyjnymi na słupkach. Rurociągi tłoczne zakończone będą w studniach rozprężnych DN 1000. Rurociągi tłoczne wykonać z rur PE 100 SDR 17 PN 10. Studnie kanalizacyjne betonowe fi 1000 z betonu minimum B45. Łączone na uszczelki z przejściami szczelnymi. Wejścia przyłączy do studni projektuje się w dno DVC oraz in-situ w zależności od warunków lokalnych - przejścia szczelne. Włazy do studni betonowych stosować typu ciężkiego D400 w pasach drogowych oraz D 250 w poboczach i terenach zielonych zgodnie z normą PN-EN 124 producentów którzy uzyskali certyfikat zgodności z normą. Teren o wymiarach 1,5 x 1,5 m wokół włazów studni obetonować i wykończyć w technologii terenu. W pasach drogowych oraz przy istniejącym uzbrojeniu terenu roboty ziemne wykonywać wąsko przestrzenne z szalowaniem ścian. W terenach zielonych oraz gdzie warunki terenowe na to pozwalają wykopy wykonać szeroko przestrzenne na odkład bądź odwóz. Zwraca się uwagę na konieczność zebrania i zabezpieczenia wierzchniej warstwy ziemi urodzajnej w terenach wykorzystywanych rolniczo. Ziemię po zasypaniu wykopów rozplantować. Roboty ziemne przy istniejącym uzbrojeniu podziemnym wykonywać bezwzględnie ręcznie. Przejścia przyłączy i sieci pod drogami wykonywać metodą bezwykopową. Rury osłonowe projektuje się średnicy DN 300, DN250, i DN200 stalowe -Średnica rufy przeciskowej DN rurociągu +2x50mm. Komory przeciskowe wykonać w wykopach pionowych szalowanych wypraskami stalowymi. W komorach wykonać elementy oporowe przystosowane do zastosowanej wykonania przejścia . W trakcie robót zabezpieczyć -podwiesić - odkryte kable telekomunikacyjne i energetyczne. Na kablach energetycznych i telekomunikacyjnych zamontować rury ochronne dwudzielne PE o długości po min 0,5m od skrajni kabli. Prace w pobliżu istn. uzbrojenia zgłosić właścicielom uzbrojenia zgodnie z uzgodnieniami. Kanalizację układać na podsypce piaskowej gr. 15cm. Po ułożeniu kanalizacji wykonać obsypkę miąższości 15cm. Po wykonaniu kanalizacji wykonać próbę szczelności zgodnie z PN-92-B-10735 Kanalizacja Przewody kanalizacyjne. Wymagania i badania przy odbiorze. Wykop zasypać ziemią z odkładu zagęszczając ją warstwami 15cm. Wykonać pomiar zagęszczenia gruntu po zasypce sieci. Podczas robót ziemnych przestrzegać przepisów BHP zawartych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401). Na całej trasie kanalizacji sanitarnej występuje woda gruntowa. Wykopy odwadniać w zależności od warunków lokalnych poprzez pompowanie powierzchniowe lub metodą podciśnieniową. W uzasadnionych przypadkach można zastosować studnie depresyjne (wykopy jamiste pod przepompownie). Przepompownie ścieków Na układzie technologicznym miejscowości Białołęka projektuje się pięć przepompowni ścieków . Pompownie projektuje się w oparciu o studnie betonowe. W pompowniach należy zamontować podnoszone lub stałe pomosty obsługowe. Pompownie montować w wykopach szeroko przestrzennych na podbudowie betonowej, grubość 20 cm, beton B-20. W uzasadnionych przypadkach przy dużym napływie wód gruntowych stosować szalowanie wykopów np. ściankami szczelnymi. Pompownie oparte będą na pompach zatapialnych. Należy zastosować pompy w korpusie pełno przelotowym (bez rozdrabniaczy). Projektuje się pompy o wydajności 100% + rezerwowa 100% Sterowanie pomp od poziomu zwierciadła ścieków sondą hydrostatyczną. Dodatkowo wykonać zabezpieczenie pomp przed suchobiegiem i sygnalizację przekroczenia poziomu awaryjnego zwierciadła ścieków. Stany awaryjne powinny być przekazywane w postaci SMS do operatora sieci. Rurociągi i wyposażenie pompowni wykonać ze stali KO. Pompownie wyposażyć w system wentylacji grawitacyjnej. PARAMETRY POMPY:MOC ZNAMIONOWA, WYDAJNOŚĆ P2 3,0KW 3,99Is P3 1,0KW 3,48 Ls P4 1,0KW 3,78 Ls P5 1,2KW 4,26 Ls P6 1,2KW 4,08 Ls Roboty realizowane będą w oparciu o projekt budowlany wykonany przez P.U.P.I. PLAN Sp. z o.o., 56-823 Zielona Góra, ul. Browarna 1. Na całym odcinku projektowanej sieci występuje wysoki poziom wody gruntowej uzależniony od warunków pogodowych. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl, zgodne z pozwoleniami na budowę: Decyzja pozwolenia na budowę Starosty Głogowskiego nr 68.2013 z dnia 2 lutego 2013 r. Decyzja pozwolenia na budowę Starosty Głogowskiego nr 71.2013 z dnia 2 lutego 2013 r. Decyzja pozwolenia na budowę Wojewody Dolnośląskiego nr I-D-412-12 z dnia 27 listopada 2012 r. Decyzja pozwolenia na budowę Wojewody Dolnośląskiego nr I-D-413-12 z dnia 27 listopada 2012 r. b) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie, kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji, w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów, pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej, c) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcia pasa dróg publicznych, d) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania, tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowotechnicznych, jak również inne koszty towarzyszące np.: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pas dróg publicznych, koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu itd, e) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy; z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, f) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, g) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2-tygodniowym wyprzedzeniem, a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzanymi robotami, h) Wykonywane prace należy skorygować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji, i) Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym, j) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży do akceptacji Inspektora Nadzoru dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów dotyczących materiałów przewidzianych do zabudowy, k) Wykonawca uwzględni w cenie ryczałtowej wszelkie koszty związane z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych (asfalt, gruz betonowy, nadmiar ziemi) zgodnie z obowiązującymi przepisami, l) Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie. Książka przedmiarów stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty. Uwaga ! Wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami. Podstawą do sporządzenia oferty jest projekt techniczny oraz uwzględnienie wszystkich kosztów wykonania prac i czynności związanych z realizacją całego zamówienia. 2.Specyfikacja techniczna Przedmiot zamówienia szczegółowo określa projekt budowlany i wykonawczy wraz z wszelkimi warunkami wynikającymi ze szczegółowych uzgodnień oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Roboty należy wykonać w sposób określony w przepisach w tym techniczno- budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, jak również warunkami dopuszczającymi technologie i materiały do stosowania. 3.Dokumentacja W skład dokumentacji wchodzi: 1.Projekt budowlany- projekt wykonawczy zad 1. 2.Projekt budowlany- projekt wykonawczy zad 2. 3.Projekt budowlany- projekt wykonawczy - droga Wojewódzka zad 1. 4.Projekt budowlany- projekt wykonawczy - droga Wojewódzka zad 2. 5.Projekt budowlany- tymczasowa organizacja ruchu. 6.Pozwolenie na budowę Starosta Głogowski zad 1 7.Pozwolenie na budowę Starosta Głogowski zad 2 8.Projekt budowlany - projekt wykonawczy - droga Wojewódzka zad 1 9.Projekt budowlany - projekt wykonawczy - droga Wojewódzka zad 2 10.Przedmiar robót- zad 1. 11.Przedmiar robót- zad 2. 12.Operat wodnoprawny. 13.Operat wodnorpawny - przejście rurociągiem tłocznym. 14.Operat wodnoprawny - utwardzenie odcinka rowu i budowa pompowni ścieków. 15.Specyfikacjia techniczna wykonania i odbioru robót zad 1. 16.Specyfikacjia techniczna wykonania i odbioru robót zad 2. 17. Dokumentacja geotechniczna. Dokumentacja dołączona do SIWZ w wersji elektronicznej. SIWZ można nabyć w siedzibie Zamawiającego. W przypadku zamówienia ksero specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz projektu budowlanego - dodatkowa opłata za koszt wykonania kserokopii papierowej (faktura VAT). 4.Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Przed przystąpieniem do realizacji zadania kierownik budowy opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz umieści na terenie budowy tablicę informacyjną. 1. Trasy kanalizacji sanitarnych oraz wodociągu zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacja w formie elektronicznej. Wersja papierowa dokumentacji do wglądu w Urzędzie Gminy Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka. 2. Wykonawca dokona geodezyjnego wytyczenia tras kanalizacji. 3. Przed przystąpieniem do robót ziemnych wykonawca powiadomi wszystkich właścicieli działek o rozpoczęciu prac i przy udziale zamawiającego i inspektora nadzoru dokona protokolarnego przyjęcia działek z opisem stanu istniejącego. 4. Urządzenie placu budowy, jego zabezpieczenie, wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych. 5. Po zrealizowaniu zakresu robót, wykonawca doprowadzi teren do stanu pierwotnego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją i terenem budowy oraz wykonania robót w sposób zapewniający uniknięcie szkód. Ewentualnie powstałe szkody obciążą wykonawcę robót. 7. Wykonawca będzie wykonywał roboty w sposób umożliwiający dojazd do poszczególnych zamieszkałych posesji. 8. Wszelkie formalności i koszty związane z zajęciem pasa drogowego i organizacją ruchu wykonawca zobowiązany jest załatwić we własnym zakresie i w ramach kosztów ogólnych. 9. Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek geodezyjnego wytyczenia obiektów, obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji, oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesieniem rzędnych wysokościowych wykonanych robót zgodnie z projektem budowlanym. Koszty wykonania w ramach wynagrodzenia ofertowego. 10.Wykonawca dostarczy pozwolenie na użytkowanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego i Melioracji sp. z o.o., ul. Jaworzyńska 254, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3094900,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2778601,01

  • Oferta z najniższą ceną: 2778601,01 / Oferta z najwyższą ceną: 4590682,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.