eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa czasopism naukowych i prasy codziennej wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Gliwice: Dostawa czasopism naukowych i prasy codziennej wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2015
Numer ogłoszenia: 212719 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica , ul. Karola Miarki 12, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032/2345216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imz.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czasopism naukowych i prasy codziennej wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zagranicznych i polskich czasopism naukowych i prasy codziennej do Instytutu Metalurgii Żelaza wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2015.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: CZĘŚĆ I - Dostawa zagranicznych czasopism naukowych wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2015 (w ilości 32 tytuły). CZĘŚĆ II - Dostawa polskich czasopism naukowych i prasy codziennej wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2015 (w ilości 23 tytuły). Zakres części I zamówienia obejmuje ponadto:prowadzenie z zagranicznymi dostawcami korespondencji dotyczącej zamawianych tytułów, przekazywanie informacji o zmianach wydawniczych, skuteczne załatwianie wszelkich reklamacji i ewentualny zwrot środków za niedostarczone tytuły, prowadzenie wszelkiej korespondencji z Biblioteką Techniczną Zamawiającego w języku polskim, prowadzenie całościowej obsługi celnej. Zakres części II zamówienia obejmuje ponadto: prowadzenie z dostawcami korespondencji dotyczącej zamawianych tytułów, przekazywanie informacji o zmianach wydawniczych, skuteczne załatwianie wszelkich reklamacji i zwrot środków za niedostarczone tytuły, prowadzenie wszelkiej korespondencji z Biblioteką Techniczną Zamawiającego, codzienne (w dni robocze pn - pt) dostarczanie do siedziby Zamawiającego prasy codziennej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa stanowiąca 20% wartości zamówienia podstawowego polegająca na rozszerzeniu dostawy zagranicznych, polskich czasopism naukowych i prasy codziennej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9, 22.21.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Warunki i termin płatności, sposób załatwiania reklamacji, zobowiązanie do codziennego dostarczania prasy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT, wysokość wynagrodzenia brutto, wynikającego z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona (lub pomniejszona), stosownie do wzrostu/spadku wysokości stawki podatku VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem z życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy. b) W przypadku zmiany częstotliwości wydawania któregokolwiek z czasopism i/lub prasy codziennej, zaprzestania ukazywania się któregokolwiek z czasopism i/lub prasy codziennej, formy wydawania któregokolwiek z czasopism i/lub prasy codziennej lub innych zmian związanych z emisją czasopism i/lub prasy codziennej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemną informację od Wydawcy potwierdzającą powyższe. Zmiana ta nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy. c) W przypadku sytuacji opisanej w pkt. b) wysokość wynagrodzenia brutto, wynikającego z oferty Wykonawcy, zostanie odpowiednio powiększona (lub pomniejszona) stosownie do wzrostu/spadku częstotliwości emisji danego czasopisma i/lub prasy codziennej lub zmiany formy wydawania danego czasopisma i/lub prasy codziennej (np. z formy papierowej na elektroniczną). d) W uzasadnionych przypadkach, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy Wydawca opóźnia termin emisji danego czasopisma i/lub prasy codziennej, termin 31.07.2016 r. może ulec wydłużeniu do chwili dostawy kompletnych roczników czasopism i/lub prasy codziennej. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemną informację od Wydawcy potwierdzającą zwłokę w emisji czasopism i/lub prasy codziennej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.imz.pl/pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica, ul. Karola Miarki 12-14, 44-100 Gliwice, Budynek A, pokój 38.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica, ul. Karola Miarki 12-14, 44-100 Gliwice, Budynek A, pokój 38.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zagranicznych czasopism naukowych wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2015 (w ilości 32 tytuły).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zagranicznych czasopism naukowych wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2015 (w ilości 32 tytuły). Dodatkowe usługi do wykonania w ramach CZĘŚCI I: prowadzenie z zagranicznymi dostawcami korespondencji dotyczącej zamawianych tytułów, przekazywanie informacji o zmianach wydawniczych, skuteczne załatwianie wszelkich reklamacji i ewentualny zwrot środków za niedostarczone tytuły, prowadzenie wszelkiej korespondencji z Biblioteką Techniczną Zamawiającego w języku polskim, prowadzenie całościowej obsługi celnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Warunki i termin płatności - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa polskich czasopism naukowych i prasy codziennej wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2015 (w ilości 23 tytuły).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa polskich czasopism naukowych i prasy codziennej wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2015 (w ilości 23 tytuły). dodatkowe usługi do wykonania w ramach CZĘŚCI II: prowadzenie z dostawcami korespondencji dotyczącej zamawianych tytułów, przekazywanie informacji o zmianach wydawniczych, skuteczne załatwianie wszelkich reklamacji i zwrot środków za niedostarczone tytuły, prowadzenie wszelkiej korespondencji z Biblioteką Techniczną Zamawiającego, codzienne (w dni robocze pn - pt) dostarczanie do siedziby Zamawiającego prasy codziennej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9, 22.21.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Warunki i termin płatności - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.