eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Rozbudowa monitoringu miejskiego dla miasta Knurów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Knurów: Rozbudowa monitoringu miejskiego dla miasta Knurów
Numer ogłoszenia: 212704 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa monitoringu miejskiego dla miasta Knurów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa monitoringu miejskiego dla miasta Knurów, obejmująca dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń w obecnie funkcjonującym systemie monitoringu. 2. Zakres obejmuje: 2.1 Stworzenie szkieletu sieci umożliwiającego podłączenie dodatkowych punktów kamerowych w dzielnicy Szczygłowice. 2.2 Montaż urządzeń szkieletu sieci bezprzewodowej na wieżowcu przy Alei Piastów 12 oraz na wieży kościelnej przy ulicy Niepodległości 1. 2.3 Montaż stacji bazowej w dzielnicy Szczygłowice, umiejscowionej na wieżowcu przy Alei Piastów 12. 2.4 Montaż punktu kamerowego obrotowego monitorującego na budynku przy ulicy Parkowej 4 celem monitorowania m.in. pobliskiego placu zabaw. 2.5 Montaż stacji klienckiej przy punkcie kamerowym umożliwiającej połączenie ze stacją bazową na wieżowcu określonym w pkt 2.3. 2.6 Podłączenie obecnie zamontowanej kamery stacjonarnej na budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. F. Ogana 5 do działającego systemu monitoringu miasta poprzez montaż dodatkowej radiolinii. 2.7 Dostawa jednostki komputerowej, przeznaczonej dla operatorów systemu w budynku Komendy Straży Miejskiej przy ul. F. Ogana 2. 2.8 Rekonfiguracja obecnie działającego systemu monitoringu. 2.9 Zabezpieczenia punktów bazowych będących przedmiotem umowy jak również punktu kamerowego poprzez zastosowanie urządzeń typu: 2.9.1 ogranicznik przepięć klasy C; 2.9.2 wyłącznik różnicowo prądowy (w przypadku dodatkowej żyły PE); 2.9.3 zabezpieczenie przeciw przepięciowe montowane bezpośrednio na kablach transmisyjnych typu UTP/FTP; 2.9.4 w przypadku montażu urządzeń radiowych nie zintegrowanych z anteną, również wymagane jest zabezpieczenie ochronnikiem przepięciowym gazowym na pasmo 5GHz na przewodzie łączącym urządzenie radiowe z anteną. 2.10 Zabezpieczenie punktów bazowych będących przedmiotem umowy oraz punktu kamerowego poprzez zastosowanie urządzeń awaryjnie podtrzymujących zasilanie. 2.11 Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przestrzegać warunków pozwalających na korzystanie z udzielonej gwarancji na funkcjonujący obecnie system monitoringu miejskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzić działalność z zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca winien posiadać koncesję MSWiA na wykonanie usług w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia /tekst jednolity z dnia 26.07.2005r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm./. 4. Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, instalacji monitoringów miejskich lub telewizji przemysłowych (minimum 3 systemów zbudowanych na podstawie infrastruktury TPC/IP o wielkości porównywalnej z przedmiotem zamówienia). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w poniższej informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesja MSWiA na wykonanie usług w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia /tekst jednolity z dnia 26.07.2005r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm./. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz winien potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt 4 opisu warunków. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dotyczy podmiotów zbiorowych zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary /Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm./).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy, w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53, w godz. 8:00-13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 6,25 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - mgr inż. Grażyna Szweda, tel. 032 339-23-08, Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - mgr Urszula Czarnecka, tel. 032 339-23-09. Fax 032 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.