eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2013 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Ustka: Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 212700 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183604 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce, ul. Grunwaldzka 35, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 59 8145586, faks 59 8144769.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy jednostki samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2013 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2013 roku, zgodnie z przepisami: - Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz. U. 2011 nr 208, poz. 1240). - Ustawy z dnia 8 września 2006r o Państwowym Ratownictwie Medycznym ( Dz. U. 2006, nr 191, poz. 1410 z późn. zm.). - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012r w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego ( Dz. U. 2012, poz. 108). - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 luty 2012r w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. 2012, poz. 261). - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012r w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu, znaków informacyjnych i flag ( Dz. U. 2012, poz. 286). - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzoru ( Dz. U. 1997, nr 12, poz. 67 z póżn. zm.). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację powyższych usług na następujących kąpieliskach: 1) kąpielisko Plaża wschodnia 1 - odcinek 500 mb linii brzegowej po stronie wschodniej falochronu, początek licząc od 250 m od falochronu, w okresie 1 lipca - 31 sierpnia 2013 r. 2) kąpielisko Plaża wschodnia 2 - odcinek 100 mb linii brzegowej po stronie wschodniej falochronu, początek licząc od 250 m od falochronu, w okresach 15 - 30 czerwca i 1 - 15 września 2013 r. 3) kąpielisko Plaża zachodnia - odcinek 200 mb linii brzegowej po stronie zachodniej falochronu,początek licząc od 150 m od falochronu, w okresie 1 lipca - 31 sierpnia 2013 r. 3. W przypadku lokalizacji na plaży miasteczka plażowego lub innej działalności rekreacyjnej dysponującej własną obsługą ratowniczą, Wykonawca obowiązany jest zorganizować kąpielisko strzeżone z pominięciem ww. lokalizacji, natomiast teren pominięty oznaczyć jako niestrzeżony przez służby ratownicze oznakować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych 4. Przy organizacji kąpielisk strzeżonych i zapewnieniu bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej, należy w szczególności: sprawdzić miejsca przeznaczone pod kąpielisko pod względem bezpieczeństwa, przygotować miejsca ratownikom w celu zapewnienia stałej obserwacji i kontroli osób kąpiących się, wyposażone w sprzęt, zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 luty 2012 r. W sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne ( Dz. U 2012, poz. 261). 1) zatrudnić wykwalifikowaną kadrę ratowniczą i starszego sternika motorowodnego zgodnie z właściwymi przepisami, 2) zapewnić poprzez ratowników stałą kontrolę lustra wody z brzegu i od strony wody, 3) zorganizować punkty medyczne na obu kąpieliskach oraz zatrudnić personel do obsługi punktu medycznego na plaży wschodniej i zachodniej, dodatkowo 1 punkt wyposażony w DEFIBRYLATOR. 4) zabezpieczyć ratowniczy łodzie wiosłowe na każde stanowisko (na każde 100 m linii brzegowej min. 1 szt.), oraz po 1 szt. kajaków i desek ratowniczych na dwa skrajne stanowiska, plaży wschodniej. 5) zabezpieczyć i wyposażyć stanowiska ratownicze oraz punkty medyczne w niezbędny sprzęt ratowniczy i medyczny (w tym w leki i artykuły sanitarne, a także w parasole, parawany), a także zabezpieczyć ratowników i obsługę punktów medycznych w ubiór zgodny z obowiązującymi normami, 6) utrzymywać sprzęt ratunkowy i medyczny w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie, a w przypadku jego awarii lub zużycia - uzupełniać brakujący sprzęt, 7) wyraźnie oznaczyć granice kąpielisk, w ramach których oznaczyć strefy dla umiejących pływać oraz dla osób nie umiejących pływać, 8) ustawić maszty wyposażone w komplet flag informacyjnych, 9) zapewnić informację o dopuszczalności lub zakazie kąpieli, 10) zabezpieczyć odpowiednie środki łączności umożliwiające utrzymanie bezpośredniej stałej łączności ze służbami ratowniczymi oraz pokrywać koszty ich utrzymania, 11) zabezpieczyć w ciągłej gotowości jedną łódź motorową oraz dwa skutery wodne z platformą ratowniczą i wyszkoloną załogą w zakresie ratownictwa skuterowego, 12) uzyskać ekspertyzy dopuszczające kąpieliska do eksploatacji, 13) wyposażyć jedną łódź motorową w sprzęt ABC i aparat tlenowy oraz dodatkowo zatrudnić ratownika wodnego z uprawnieniami płetwonurka, 14) umieścić przy każdym kąpielisku na widocznym miejscu regulamin kąpieliska, 15) zorganizować trzyosobowy zespół szybkiego reagowania obejmujący swym zasięgiem plaże wschodnią i zachodnią, który w momencie zgłoszenia o wypadku natychmiast reaguje w celu udzielenia pierwszej pomocy poszkodowanym, 16) pokryć koszty związane z przystosowaniem kontenera jako zaplecza socjalnego dla ratowników i innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę do obsługi kąpieliska oraz pokryć koszty poniesione w wyniku eksploatacji kontenera, w tym wszystkich mediów i wynikające z zapisów liczników, kontener zapewnia Zamawiający, 17) umożliwiać Zamawiającemu dostęp do energii elektrycznej w kontenerze na potrzeby prowadzonych na plaży imprez lub akcji promocyjnych (koszt energii elektrycznej zużytej w związku z ww. pokryje Zamawiający wg wskazań licznika), 18) zawrzeć umowę ubezpieczenia OC w zakresie związanym z funkcjonowaniem kąpielisk w Ustce oraz ubezpieczyć zatrudnionych ratowników od następstw nieszczęśliwych wypadków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00 - Służby ratownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Słupskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 180000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.