eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1 - art. biurowych, Zadanie 2 - papier kserograficzny i do druko-wania, Zadanie 3 - materiały eksploatacyjne tonery, Zadanie 4 - kalendarze, Zadanie 5 - druki akcydensowe) do Domów Pomocy Spo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Wrocław: sukcesywna dostawa : artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1 - art. biurowych, Zadanie 2 - papier kserograficzny i do druko-wania, Zadanie 3 - materiały eksploatacyjne tonery, Zadanie 4 - kalendarze, Zadanie 5 - druki akcydensowe) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Dzia-łu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład MCUS
Numer ogłoszenia: 212685 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa : artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1 - art. biurowych, Zadanie 2 - papier kserograficzny i do druko-wania, Zadanie 3 - materiały eksploatacyjne tonery, Zadanie 4 - kalendarze, Zadanie 5 - druki akcydensowe) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Dzia-łu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład MCUS.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1 - art. biurowych, Zadanie 2 - papier kserograficzny i do drukowania, Zadanie 3 - materiały eksploatacyjne tonery, Zadanie 4 - kalendarze, Zadanie 5 - druki akcyden-sowe) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Ko-muny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług So-cjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.12.53.00 - Papier do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.20 - Papier do pisania Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 21.23.30.00 - Papier wytłaczany lub perforowany Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.93.00 - Papier wytłaczany lub perforowany Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 22.86.80.00 - Bibuły Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.80 - Bibuły Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.20 - Spinacze do papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.72.20 - Spinacze do papieru Oryginalny kod CPV: 25.24.72.20 - Przyrządy do pisania z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.24.00 - Przybory do pisania Oryginalny kod CPV: 25.24.72.30 - Linijki Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.25.00 - Linijki Oryginalny kod CPV: 25.24.11.00 - Taśma samoprzylepna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.42.00 - Taśma przylepna Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.00 - Gumki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.00 - Gumki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.25 - Pisaki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.25 - Pisaki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.30 - Ołówki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.30 - Ołówki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 24.31.20.00 - Farby do celów artystycznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.20.00 - Farby do celów artystycznych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się: spełnianiem warunków podmiotowych: 1.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w punktach od 1 do 3 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.3.potwierdzą, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, 1.2 Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych do-kumentach. 1.3 Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 1.4 Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia. 1.5 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Uzupełnienie dokumentów może dotyczyć jedynie dokumentów jakich Zamawiający żądał na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych. 1.6 Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ponadto ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert). 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (Zał. Nr 3 do SIWZ). 3.Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonaw-ca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności zwią-zane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 1 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. a i c winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument wymieniony w punkcie b winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadcze-nie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na pod-stawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumen-tów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 50..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, Sekretariat pokój nr 140.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa art. biurowych(Zadanie1)do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Ko-muny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład MCUS.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa art. biurowych(Zadanie1)do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Ko-muny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład MCUS.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0, 21.12.53.00-8, 21.20.00.00-5, 21.21.11.20-2, 21.22.14.00-2, 22.81.50.00-6, 22.83.20.00-1, 22.85.10.00-0, 22.86.80.00-2, 25.24.71.00-5, 25.24.71.10-8, 25.24.71.20-1, 25.24.72.20-2, 25.24.72.30-5, 25.24.11.00-3, 30.19.20.00-1, 30.19.21.00-2, 30.19.21.11-2, 30.19.21.20-8, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa papieru kserograficznego i do drukowania (Zadanie 2) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Ko-muny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład MCUS.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa papieru kserograficznego i do drukowania (Zadanie 2) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Ko-muny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład MCUS.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9, 21.12.56.92-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych tonery(Zadanie3), do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Ko-muny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług So-cjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 wchodzących w skład MCU.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów eksploatacyjnych tonery(Zadanie3), do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Ko-muny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług So-cjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 wchodzących w skład MCUS.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.12.51.00-2, 90.31.53.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa kalendarzy na 2008 rok (Zadanie 4), do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Ko-muny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług So-cjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kalendarzy na 2008 rok (Zadanie 4), do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Ko-muny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług So-cjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.86.90.00-9, 22.86.91.00-0, 22.86.92.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa druków akcydensowych (Zadanie 5) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Ko-muny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług So-cjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa druków akcydensowych (Zadanie 5) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Ko-muny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług So-cjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 22.86.40.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.