eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach w ramach projektu systemowego Aktywni - niezależni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Puławy: Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach w ramach projektu systemowego Aktywni - niezależni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 212671 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8868419, faks 081 8868420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach w ramach projektu systemowego Aktywni - niezależni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów,szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach w ramach projektu systemowego Aktywni - niezależni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zamówienie podzielono na 13 części część 1: a) Organizacja i realizacja kursu na prawo jazdy kategorii B dla 23 osób wraz z badaniami lekarskimi oraz ze zgłoszeniem i wniesieniem opłaty za egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Lublinie lub Radomiu za osoby, które z wynikiem pozytywnym ukończą szkolenie. b) Organizacja i realizacja kursu na prawo jazdy kategorii C dla 1 osoby wraz z badaniami lekarskimi oraz ze zgłoszeniem i wniesieniem opłaty za egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Lublinie lub Radomiu jeżeli osoba, z wynikiem pozytywnym ukończy szkolenie. c) Zorganizowanie i zrealizowanie kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy dla 1 osoby , która będzie uczestniczyć w kursie na prawo jazdy kategorii C, wraz z badaniami lekarskimi i psychologicznymi. d) Organizacja i realizacja kursu na prawo jazdy kategorii D z kategorii B dla 2 osób 20 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych wraz z badaniami oraz ze zgłoszeniem i wniesieniem opłaty za egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Lublinie lub Radomiu osób, które z wynikiem pozytywnym ukończą szkolenie. e) Zorganizowanie i zrealizowanie kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz osób dla 2 osób , które będą uczestniczyć w kursie na prawo jazdy kategorii D wraz z badaniami lekarskimi i psychologicznymi. Część 2: Organizacja i realizacja kursu Operator koparko - ładowarek z zakresu III klasy uprawnień dla 2 osób; w wymiarze 210 godzin ( 1godz.=60 minut) w tym: 116 godzin teoretycznych i 86 godzin praktycznych Część 3: Organizacja i realizacja kursu Magazynier z obsługą wózków jezdniowych i komputera, fakturowaniem i kasą fiskalną dla 3 osób; w wymiarze 160 godzin. Część 4: Organizacja i realizacja kursu Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, komputera, fakturowaniem komputerowym z minimum sanitarnym dla 4 osób, wymiarze 96 godzin. Część 5: a) Organizacja i realizacja kursu Pracownik administracyjno- biurowy z elementami kadr, płac księgowości oraz obsługą komputera dla 6 osób w wymiarze 160 godzin dydaktycznych (po 45 minut). b) Organizacja i realizacja kursu Od podstaw do samodzielnego księgowego dla 1 osoby w wymiarze minimum 40 godzin lekcyjnych (po 45 minut) w tym zajęcia komputerowych. Część 6: Organizacja i realizacja kursu Grafik komputerowy (Corel Draw 3D, Adobe Ilustrator) z tworzeniem stron www. Dla 1 osoby w wymiarze minimum120 godzin edukacyjnych ( po 45 minut). Część 7: Organizacja i realizacja kursu Spawanie metodą MAG(135), MIG (131), TIG (141) dla 5 osób wymiarze: 435 godzin ( w tym teoria i praktyka). Część 8: Organizacja i realizacja kursu Opiekunka dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych dla 2 osób wymiarze minimum 64 godziny dydaktyczne (po 45 minut). Część 9: Organizacja i realizacja kursu Mała gastronomia z obsługą kas fiskalnych elementami cateringu i minimum sanitarnym dla 8 osób wymiarze 120 godzin w tym zajęcia praktyczne. Część 10: Organizacja i realizacja kursu Kosmetyka z wizażem i stylizacją paznokci dla 4 osób wymiarze minimum 104 godzin dydaktycznych (po 45 minut) Część 11: Organizację i realizację kursu pedagogicznego dla instruktorów praktycznej nauki zawodu dla 1 osoby, w wymiarze: 84 godziny dydaktyczne ( po 45 minut). Część 12: Organizacja i realizacja kursu Nowoczesny kosztorysant w firmie budowlanej dla 1 osoby w wymiarze minimum 16 godziny dydaktycznych. Część 13 Organizacja i realizacja szkolenia Polityka równości szans dla 34 osób pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w wymiarze 16 godzin dydaktycznych (po 45 minut). Podzielone na dwie grupy po 8 godzin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: w części 1 zamówienia: co najmniej 1 kurs na prawo jazdy kategorii B, kategorii C i kategorii D w części 2 zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu operator koparko - ładowarek III klasy uprawnień w części 3 zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu magazyniera części 4 zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, w części 5a zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu pracownika administracyjno- biurowego z elementami kadr w części 5b zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu księgowości w części 6 zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu grafiki komputerowej lub tworzeniem stron www w części 7 zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu spawania dwoma metodami z trzech wymienionych MAG(135), MIG, TIG (141) w części 8 zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu opiekunki w części 9 zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu kucharza małej gastronomii lub cateringu w części 10 zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu kosmetyki lub wizażu lub stylizacją paznokci w części 11 zamówienia: co najmniej 1 kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu w części 12 zamówienia: co najmniej 1 kursy z zakresu nowoczesny kosztorysant w firmie budowlanej w części 13 nie stawia warunku szczegółowego w tej części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie, sprzęt, urządzenia, stanowiska do zajęć praktycznych) adekwatnym do danej części zamówienia umożliwiającym realizację szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:osobami o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu: w ubiegającej się części-częściach zamówienia wykładowcami-trenerami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat min. 2 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia, jaką będą wykładać na kursie-szkoleniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ.Jeżeli wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy zatwierdzony projekt umowy załącznik nr 9 do SIWZ. pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. program szkolenia -odrębny dla każdej części zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Cena jednostkowa brutto - 60

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a. zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia oraz wystąpienia zdarzeń losowych. b. zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ c. zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pulawymops.bip.e-zeto.com/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, pok nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.