eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Wykonanie robót dodatkowych związanych z kontraktem W1 zadanie 1.2, polegających na zabudowie dodatkowej studni kaskadowej DN:400 w ul. Spółdzielczej oraz na dobudowaniu odgałęzienia w rejonie budynku przy ul. Pocztowej 12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-25

Knurów: Wykonanie robót dodatkowych związanych z kontraktem W1 zadanie 1.2, polegających na zabudowie dodatkowej studni kaskadowej DN:400 w ul. Spółdzielczej oraz na dobudowaniu odgałęzienia w rejonie budynku przy ul. Pocztowej 12
Numer ogłoszenia: 212650 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168382 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o., ul. Szpitalna 11, 44-194 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3300150, 3300168, faks 032 3300169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor wodny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych związanych z kontraktem W1 zadanie 1.2, polegających na zabudowie dodatkowej studni kaskadowej DN:400 w ul. Spółdzielczej oraz na dobudowaniu odgałęzienia w rejonie budynku przy ul. Pocztowej 12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych związanych z kontraktem W1 zadanie 1.2, polegających na: 1) zabudowie dodatkowej studni kaskadowej DN:400 w ul. Spółdzielczej; 2) dobudowaniu odgałęzienia w rejonie budynku przy ul. Pocztowej 12. Konieczność wykonania ww. prac została stwierdzona w trakcie prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją Projektu pn.: Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów - budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych - Kontrakt W1 Zadanie 1.2- dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w rejonach EIII-EVI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kartach Nadzoru Autorskiego nr KNA 1.2/402/03 (roboty w ul. Spółdzielczej) oraz KNA 1.2/403/02 (roboty w ul. Pocztowej), których kserokopie przekazano Wykonawcy. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. Kartami Nadzoru Autorskiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Priorytet I Działanie 1.1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Sanitarnych CO ZISCO Franciszek Bandura, ul. Mickiewicza 75, 43-250 Pawłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16715,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19680,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wartość szacunkowa zamówienia dodatkowego nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro. Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 b ustawy Prawo zamówień publicznych. Umowa nr JRP/W1/1.2/4/2013 na realizację zamówienia podstawowego została zawarta dnia 05.06.2013 r pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - Zakład Instalacji Sanitarnych CO ZISCO Franciszek Bandura. Wykonawca został wybrany w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. 1) ul. Spółdzielcza W trakcie wykonywania przekopów kontrolnych w trasie kanału K2.1.4 Wykonawca natrafił na kolizję z istniejącym, wykazanym na innych rzędnych niż na mapach do celów projektowych, czynnym kanałem deszczowym DN 300. W związku z koniecznością zapewnienia ciągłości odpływu wód deszczowych z czynnego kanału deszczowego DN300 zaistniała konieczność , potwierdzona przez Projektanta w KNA nr 1.2/402/03, zabudowy dodatkowej, nieobjętej zamówieniem podstawowym studni kaskadowej DN400 na kanale sanitarnym K2.1.4. Na podstawie sporządzonych dokumentów należy stwierdzić, że żadna ze stron nie mogła przewidzieć sytuacji opisanej w Protokole Konieczności nr 1/04.2014/RD z dnia 02.04.2014 r. przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia podstawowego. Tym samym spełnione zostały przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 5 b ustawy PZP. Wykonanie robót dodatkowych opisanych wyżej jest niezbędne w celu wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca bez wykonania robót dodatkowych nie będzie mógł wykonać zamówienia podstawowego w zakresie budowy kanału K2.1.4. Wykonanie robót dodatkowych umożliwia wykonanie robót podstawowych na kanale K2.1.4 i ich dalszą kontynuację, nie powodując pogorszenia jakości wykonania i użytkowania. 2) ul. Pocztowa 12: W trakcie prowadzenia przekopów kontrolnych na kanale K2.1.1 w rejonie budynku przy ul. Pocztowej 12 Wykonawca zinwentaryzowała dodatkowy odpływ kanalizacji sanitarnej błędnie wykazany na mapach do celów projektowych jako kanalizacja deszczowa oraz odkrył, że założenie projektowe, tj. wpięcie do istniejącego kanału poprzez studnię S31.5.2 nie przejmuje wszystkich odpływów kanalizacji sanitarnej z budynku przy ul. Pocztowej 12. W związku z koniecznością przepięcia kanalizacji sanitarnej z budynku przy ul. Pocztowej 12 zaistniała konieczność potwierdzona przez Projektanta w KNA nr 1.2/403/02, dobudowania odgałęzienia na kanale sanitarnym k2.1.1, zabudowania studni betonowej DN1000, likwidacji szamba i zamulenia istniejących odcinków odciętych w wyniku przepięć nieobjętych zamówieniem podstawowym. Z uwagi na powyższe zdarzenia i okoliczności , koniecznym stało się wykonanie ww. robót dodatkowych. Na podstawie sporządzonych dokumentów należy stwierdzić, że żadna ze stron nie mogła przewidzieć sytuacji opisanej w Protokole Konieczności nr 2/04.2014/RD z dnia 09.04.2014 r. przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia podstawowego. Tym samym spełnione zostały przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 5 b ustawy PZP. Zasadność wykonania robót dodatkowych wynika z konieczności przejęcia wszystkich odpływów z budynku przy ul. Pocztowej 12. Wykonanie robót dodatkowych opisanych wyżej jest niezbędne w celu wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca bez wykonania robót dodatkowych nie będzie mógł wykonać zamówienia podstawowego polegającego na przepięciu budynku przy ul. Pocztowej 12. Wykonanie robót dodatkowych umożliwia wykonanie robót podstawowych polegających na przepięciu budynku przy ul. Pocztowej 12 do sieci kanalizacji sanitarnej i ich dalszą kontynuację, nie powodując pogorszenia jakości wykonania i użytkowania. Reasumując, zamówienie dodatkowe opisane w pkt 1 i 2 wyżej : - zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy - Zakład Instalacji Sanitarnych CO ZISCO Franiszek Bandura, 43-250 Pawłowice, ul.Mickiewicza 75; - dotyczy robót budowlanych; - nie jest objęte zamówieniem podstawowym; - nie przekracza łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia - w przypadku PK nr 1/04.2014/RD stanowi 0,02% zamówienia podstawowego, a dla PK nr 2/04.2014/RD stanowi 0,22% zamówienia podstawowego; - jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego; - jego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia; - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.