eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zakup i dostawa węgla, eko- groszku oraz oleju opałowego w sezonie grzewczym 2009/2010 dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański i oleju opałowego dla Gospodarstwa Pomocniczego- Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego przy Ze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Zawiercie: Zakup i dostawa : węgla, eko- groszku oraz oleju opałowego w sezonie grzewczym 2009/2010 dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański i oleju opałowego dla Gospodarstwa Pomocniczego- Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w Jeziorowicach
Numer ogłoszenia: 212648 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa : węgla, eko- groszku oraz oleju opałowego w sezonie grzewczym 2009/2010 dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański i oleju opałowego dla Gospodarstwa Pomocniczego- Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w Jeziorowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa : węgla, eko- groszku oraz oleju opałowego w sezonie grzewczym 2009/2010 dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański i oleju opałowego dla Gospodarstwa Pomocniczego- Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w Jeziorowicach wg poniższego zestawienia: a) Węgiel kamienny orzech I - kl.27/06/08 - 40 ton dla Warsztatów Szkolnych w 42-255 Szczekocinach, ul. Lelowska 34 (wg CPV: 09100000-0 Paliwa); b) Węgiel kamienny energetyczny - eko-groszek , granulacja(uziarnienie) 5-25mm, wartość opałowa ( kaloryczność) > 26 MJ/kg , zawartość popiołu (części niepalnych ) do 10% , zawartość siarki < 0,6% wilgotność do 10 % - 320 ton w tym 200ton dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO im. S. Żeromskiego w Zawierciu ul. Wojska Polskiego 55 oraz 120ton dla Zespołu Szkół im. H. Kołłątaja w Zawierciu, ul. Miodowa 1(wg CPV: 09100000-0 Paliwa); c)Olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56stC, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg (wg CPV: 0910000-0 Paliwa) dla: -Zespołu Szkół w 42-255 Szczekocinach, ul. Spacerowa 12 w ilości 90.000 litrów, -Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w 42-439 Żarnowcu, ul. Krakowska 25 w ilości 50.000 litrów, Łącznie: 140.000 litrów; Rozliczenie ilości dostarczonego oleju opałowego lekkiego następować będzie zgodnie z zasadami sprzedaży producentów tegoż oleju w temperaturze referencyjnej +150C. d)Olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg - 15000 litrów dla Gospodarstwa Pomocniczego Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w Jeziorowicach (wg CPV: 09100000-0 Paliwa). Rozliczenie ilości dostarczonego oleju opałowego lekkiego następować będzie zgodnie z zasadami sprzedaży producentów tegoż oleju w temperaturze referencyjnej +150C..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium.Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 05.08.2009r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowach w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm./. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wadium składane w formie innej niż pieniężna wskazywało na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wadium wniesione w pieniądzu powinno się znaleźć na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Nr konta zamawiającego, na które należy wpłacić wadium: BOŚ O/Katowice 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający będzie przechowywać na rachunku bankowym. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie budynku zamawiającego w terminie do dnia i godziny składania ofert tj.: do dnia 07.07.2009r. do godz.0900 . Wysokość wadium zamówienia ustala się dla poszczególnych części w kwotach: Część I: 500,00zł (słownie: pięćset zł); Część II: 4000,00zł (słownie: cztery tysiące zł); Część III: 8000,00zł (słownie: osiem tysięcy zł); Część IV: 1000,00zł (słownie: tysiąc zł); Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a)wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), e)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie), W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów-wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dostawy o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , zamawiający żąda następujących dokumentów załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę).Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń w systemie spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), e)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie), f)1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 24.05.06 r. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1)lit. b, c, d, - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)lit. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 tego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów-wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dostawy o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , zamawiający żąda następujących dokumentów załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). g) wypełniony druk OFERTA wg Załącznika Nr 1 h)wypełniony Załącznik nr 2 ilub 2a do SIWZ, i)parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 5 ilub 5a, j)dowód wniesienia wadium, k)pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo -Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a pok nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo -Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a pok nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa węgla kamiennego orzech I - kl 27/06/08 - 40 ton dla Warsztatów Szkolnych w 42-255 Szczekocinach, ul. Lelowska 34;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: węgiel kamienny orzech I - kl 27/06/08 - 40 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa węgla kamiennego energetycznego - ekogroszek , granulacja(uziarnienie) 5-25 mm, wartość opałowa( kaloryczność) > 26 MJ/kg , zawartość popiołu (części niepalnych ) do 10% , zawartość siarki < 0,6% wilgotność do 10 % - 320ton w tym 200ton dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO im. S. Żeromskiego w Zawierciu ul. Wojska Polskiego 55 oraz 120 ton dla Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja ul. Miodowa 1 42-400 Zawiercie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: węgiel kamienny energetyczny - ekogroszek , granulacja(uziarnienie) 5-25 mm, wartość opałowa( kaloryczność) > 26 MJ/kg , zawartość popiołu (części niepalnych ) do 10% , zawartość siarki < 0,6% wilgotność do 10 % - 320ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg dla: -Zespołu Szkół w 42-255 Szczekocinach, ul. Spacerowa 12 w ilości 90.000 litrów, -Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w 42-439 Żarnowcu, ul. Krakowska 25 w ilości 50.000 litrów, -Łącznie: 140.000 litrów;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg- 140.000 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg - 15.000 litrów dla Gospodarstwa Pomocniczego Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w Jeziorowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg - 15.000 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.