eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Reorganizacja infrastruktury Pracowni Mikrofilmowania i Digitalizacji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Toruń: Reorganizacja infrastruktury Pracowni Mikrofilmowania i Digitalizacji.
Numer ogłoszenia: 212636 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu , ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6226642, faks 056 6225713.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Reorganizacja infrastruktury Pracowni Mikrofilmowania i Digitalizacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zamówienie realizowane jest w ramach umowy Nr 00083/11/NInA z dnia 07.12.2011 roku dotycząca finansowania PROGRAMU/PRIORYTETU (Wieloletni Program Rządowy Kultura +/Digitalizacja) ze środków finansowych Programu Wieloletniego Kultura+. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące części zamówienia: CZĘŚĆ I - Przekazanie do eksploatacjiskanera płaskiego A3 książkowegoszczegółowo opisanego w załączniku 1A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części I Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w stosunku do tej części zamówienia polegające na uprawnieniu zamawiającego do rozszerzenia warunków gwarancyjnych (przedłużenia okresu gwarancji) w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej, CZĘŚĆ II -Stanowisko digitalizacji zbiorów specjalnych szczegółowo opisane w załączniku 1B do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części II Rozbudowa posiadanego przez Wojewódzką Bibliotekę Publiczną - Książnicę Kopernikańską w Toruniumobilnego stanowiska do reprodukcji, które pod katem funkcjonalności i parametrów technicznych musi byś kompatybilne z posiadaną infrastrukturą do digitalizacji zbiorów. Poszczególne elementy zestawu muszą tworzyć jednorodne i technicznie spójne stanowisko pracy. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w stosunku do tej części zamówienia polegające na uprawnieniu zamawiającego do rozszerzenia warunków gwarancyjnych (przedłużenia okresu gwarancji)w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. CZĘŚĆ III -Dostawa przestrzeni dyskowej - macierz dyskowa NASszczegółowo opisana w załączniku 1C do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części III Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w stosunku do tej części zamówienia polegające na uprawnieniu zamawiającego do rozszerzenia warunków gwarancyjnych (przedłużenia okresu gwarancji) oraz zakupu 4 szt. dysków do serwera NAS w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. Całość dostarczanego sprzętu musi być nowa (wyprodukowana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą), nieużywana we wcześniejszych projektach - wraz z dostawą należy dostarczyć oświadczenie producenta (lub jego polskiego przedstawicielstwa) potwierdzające datę produkcji urządzeń. Całość sprzętu musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta i być objęta gwarancją producenta na terenie RP. Wykonawca musi być autoryzowanym partnerem producentów oferowanego sprzętu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżelizmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 38.65.00.00-6, 38.65.11.10-4, 48.82.30.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1 dla części I i II zamówienia -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonałw okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostaływykonane należycie)odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostaw w tych częściach przedmiotu zamówienia. Zamawiający za zamówienie odpowiadająceswoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uznawykonanie min. dwóch dostaw urządzeń reprodukcyjnych 2.2 dla części III zamówienia -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonałw okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostaw w tej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uzna wykonanie min. dwóch dostaw sprzętu komputerowego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, żejest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) dokumenty potwierdzające posiadanie autoryzacji dla wymaganych produktów, b) opis urządzeń oraz karty katalogowe oferowanego sprzętu, c) dokument gwarancyjny zgodny z załącznikiem Nr 8 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5do SIWZ; b) arkusz techniczny - w odniesieniu do poszczególnej części zamówienia zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7A lub 7B lub 7Cdo SIWZ;; c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3) gdy w trakcie realizacji umowy model urządzenia nie będzie dostępny na rynku - pod warunkiem otrzymania pisma od Wykonawcy w tej sprawie oraz zaproponowaniu nowego urządzenia o parametrach nie gorszych oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowania tej zmiany przez Zamawiającego. 4) W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji w takim przypadku zostanie spisany aneks do umowy regulujący wzajemne zobowiązania Stron W wyżej wymienionych przypadkach zostanie spisany protokół i nastapi ewentualna korekta wynagrodzenia po negocjacjach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ksiaznica.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu, ul. Słowackiego 8, 87-100 TORUŃ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu, ul. Słowackiego 8, 87-100 TORUŃ, sekretariat pok. nr 21 (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przekazanie do eksploatacji skanera płaskiego A3 książkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przekazanie do eksploatacji skanera płaskiego A3 książkowego szczegółowo opisanego w załączniku 1A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części I Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w stosunku do tej części zamówienia polegające na uprawnieniu zamawiającego do rozszerzenia warunków gwarancyjnych (przedłużenia okresu gwarancji) w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. cena rozszerzenia gwarancji (prawo opcji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stanowisko digitalizacji zbiorów specjalnych szczegółowo opisane w załączniku 1B do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa posiadanego przez Wojewódzką Bibliotekę Publiczną - Książnicę Kopernikańską w Toruniumobilnego stanowiska do reprodukcji, które pod katem funkcjonalności i parametrów technicznych musi byś kompatybilne z posiadaną infrastrukturą do digitalizacji zbiorów. Poszczególne elementy zestawu muszą tworzyć jednorodne i technicznie spójne stanowisko pracy. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w stosunku do tej części zamówienia polegające na uprawnieniu zamawiającego do rozszerzenia warunków gwarancyjnych (przedłużenia okresu gwarancji)w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6, 38.65.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. rozszerzenia gwarancji (prawo opcji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa przestrzeni dyskowej - macierz dyskowa NAS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przestrzeni dyskowej - macierz dyskowa NAS szczegółowo opisana w załączniku 1C do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części III Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w stosunku do tej części zamówienia polegające na uprawnieniu zamawiającego do rozszerzenia warunków gwarancyjnych (przedłużenia okresu gwarancji) oraz zakupu 4 szt. dysków do serwera NAS w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-0, 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. cena rozszerzenia gwarancji (prawo opcji) - 10
    • 3. cena dodatkowych dysków - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.