eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa 2 pojazdów specjalnych - chłodni ; WIWagz/ZP/19/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Wrocław: dostawa 2 pojazdów specjalnych - chłodni ; WIWagz/ZP/19/07
Numer ogłoszenia: 212628 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu, ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3677016, 3732775, fax 071 3677647.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroc.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 2 pojazdów specjalnych - chłodni ; WIWagz/ZP/19/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa dwóch, fabrycznie nowych pojazdów specjalnych - chłodni. 2. Wymagania ogólne. 2.1. Oferowane pojazdy muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem. 2.2. Szczegółowe wymagania do przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Warunki gwarancji i serwisu określono we Wzorze Umowy, który jest załącznikiem nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wymagane dokumenty lub oświadczenia. 2.1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.1.1. oświadczenie Wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ (dot. art. 22 i art. 24 ustawy PZP) 2.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1.3. Celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej marki pojazdu. 2.1.4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605); 2.2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań do przedmiotu zamówienia (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.2.1. formularz ofertowy (oferta) sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr1 do SIWZ; 2.2.2. formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem arkusz cenowy-tabela (zał. 1A do SIWZ) 2.2.2.1. w celu umożliwienia jednoznacznej identyfikacji towaru oraz właściwej oceny ofert w załączniku nr 1A należy w odpowiednich miejscach wpisać wszystkie czynniki cenotwórcze wraz z uzupełnieniem odpowiednio wszystkich kolumn i wierszy, 2.2.3. Specyfikacje techniczne pojazdów oraz zamontowanych urządzeń chłodniczych, umożliwiające potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. 2.2.4. Oświadczenie, że oferowane pojazdy są dopuszczone do obrotu na terenie RP i posiadają odpowiednie świadectwo homologacji. 2.2.5. Oświadczenie o zapewnieniu zbierania pojazdów do recyklingu. 2.2.6. Oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 4 do SIWZ (dot. treści SIWZ i Wzoru Umowy) wraz z parafowanym na każdej stronie Wzorem Umowy. 2.3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wystawionych na którykolwiek z podmiotów, lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroc.wiw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie pisemnej można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego (50-983 Wrocław, ul. Januszowicka 48) lub kurierem na koszt Wykonawcy, po uprzednim złożeniu wniosku o jego wydanie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby zamawiającego przy ul. Januszowickiej 48, 50-983 Wrocław..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.