eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie Powiatu Lublinieckiego na sezon zimy w 2010 r., od dnia 01 stycznia 2010r. do 30 kwietnia 2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Lubliniec: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie Powiatu Lublinieckiego na sezon zimy w 2010 r., od dnia 01 stycznia 2010r. do 30 kwietnia 2010r.
Numer ogłoszenia: 212619 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie Powiatu Lublinieckiego na sezon zimy w 2010 r., od dnia 01 stycznia 2010r. do 30 kwietnia 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie Powiatu Lublinieckiego na sezon zimy w 2010 r. od dnia 01 stycznia 2010 r. do 30 kwietnia 2010 r. z podziałem na cztery zadania: ZADANIE NR I: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie gminy Ciasna na sezon zimy w 2010 r. od 01 stycznia 2010 r. do 30 kwietnia 2010 r. obejmujące m.in.: a). zimowe utrzymanie dróg o długości 58,100 km, b). utrzymanie czytelności oznakowania pionowego ( usuwanie nawiewanego śniegu), c). oczyszczanie poboczy z piasku po zimie, d). wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie według IV standardu odśnieżania określonego w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. ZADANIE NR II: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie gminy Lubliniec na sezon zimy w 2010 r. od 01 stycznia 2010 r. do 30 kwietnia 2010 r. obejmujące m.in.: a). zimowe utrzymanie dróg o długości 36,678 km, b). utrzymanie czytelności oznakowania pionowego ( usuwanie nawiewanego śniegu) - oczyszczanie poboczy z piasku po zimie, c). wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie według IV standardu odśnieżania określonego w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. ZADANIE NR III: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie gminy Pawonków na sezon zimy w 2010 r. od 01 stycznia 2010 r. do 30 kwietnia 2010 r. obejmujące m.in.: a). zimowe utrzymanie dróg o długości 36,180 km, b). utrzymanie czytelności oznakowania pionowego ( usuwanie nawiewanego śniegu), c). oczyszczanie poboczy z piasku po zimie, d). wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie według IV standardu odśnieżania określonego w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. ZADANIE NR IV: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie gminy Boronów na sezon zimy w 2010 r. od 01 stycznia 2010 r. do 30 kwietnia 2010 r. obejmujące m.in.: a). zimowe utrzymanie dróg o długości 7,100 km, b). utrzymanie czytelności oznakowania pionowego ( usuwanie nawiewanego śniegu), c). oczyszczanie poboczy z piasku po zimie, d). wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie według IV standardu odśnieżania określonego w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości: Zadanie nr I - 2 093,46 zł (dwa tysiące dziewięćdziesiąt trzy złote 46/100) Zadanie nr II - 2 945,79 zł (dwa tysiące dziewięćset czterdzieści pięć złotych 79/100) Zadanie nr III - 2 915,89 zł (dwa tysiące dziewięćset piętnaście złotych 89/100) Zadanie nr IV - 687,85 zł (sześćset osiemdziesiąt siedem złotych 85/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie dokumentów wymienionych w punkcie VI niniejszej SIWZ. 2. Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w ofercie wszystkich zapisów zawartych w niniejszej SIWZ. 3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ww ustawy, a więc którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to znaczy, że posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy, że: 1) przynajmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia - prowadzi działalność o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej, 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia: Zadanie nr I: -pługo - piaskarki - 4 szt. -pług wirnikowy - 1 szt. Zadanie nr II: - pługo - piaskarki - 3 szt. - pług wirnikowy - 1 szt. Zadanie nr III: - pługo - piaskarki - 3 szt. - pług wirnikowy - 1 szt. Zadanie nr IV: - pługo - piaskarki - 3 szt. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - złoży polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważnej w okresie przewidzianym na realizację zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł. Dopuszcza się możliwość przedłużania terminu ważności polisy w ww. okresie. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodne z art. 24 Prawa zamówień publicznych. 6. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. 7. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym i innymi niżej wymaganymi oświadczeniami lub dokumentami. Roboty ujęte w dokumentacji technicznej, które nie ujęto w kosztorysie ofertowym, nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. e) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, g) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć: a) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważnej w okresie przewidzianym na realizację zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł. Dopuszcza się możliwość przedłużania terminu ważności polisy w ww. okresie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie tym należy wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia - prowadzi działalność o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. b) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d) wykaz wykonanych dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 100 000 zł., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej, e) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane powyżej zostały wykonane należycie, f) wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował Wykonawca, g) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie wyżej, Wykonawca wskazał sprzęt i urządzenia, którymi będzie dysponował, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 5. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich Wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: - w pkt. VI. 2. lit. a) - d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w VI. 2. lit. a) - d) zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.3. Oferty wspólne przedstawione przez Wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie VI.1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5.4. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożone przez podmioty podlegające wykluczeniu zgodnie z zapisem art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) zostanie odrzucona jako oferta nieważna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul. Paderewskiego 7 42 - 700 Lubliniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul. Paderewskiego 7 42 - 700 Lubliniec pokój nr 6 Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: a) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie, c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, d) zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę, e) warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy, f) Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie gminy Ciasna na sezon zimy w 2010 r. od 01 stycznia 2010 r. do 30 kwietnia 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje m. in.: a). zimowe utrzymanie dróg o długości 58,100 km, b). utrzymanie czytelności oznakowania pionowego ( usuwanie nawiewanego śniegu), c). oczyszczanie poboczy z piasku po zimie, d). wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie według IV standardu odśnieżania określonego w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie gminy Lubliniec na sezon zimy w 2010 r. od 01 stycznia 2010r. do 30 kwietnia 2010 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje m.in.: a). zimowe utrzymanie dróg o długości 36,678 km, b). utrzymanie czytelności oznakowania pionowego ( usuwanie nawiewanego śniegu) - oczyszczanie poboczy z piasku po zimie, c). wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie według IV standardu odśnieżania określonego w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie gminy Pawonków na sezon zimy w 2010 r. od 01 stycznia 2010r. do 30 kwietnia 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje m.in.: a). zimowe utrzymanie dróg o długości 36,180 km, b). utrzymanie czytelności oznakowania pionowego ( usuwanie nawiewanego śniegu), c). oczyszczanie poboczy z piasku po zimie, d). wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie według IV standardu odśnieżania określonego w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie gminy Boronów na sezon zimy w 2010 r. od 01 stycznia 2010r. do 30 kwietnia 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje m.in.: a). zimowe utrzymanie dróg o długości 7,100 km, b). utrzymanie czytelności oznakowania pionowego ( usuwanie nawiewanego śniegu), c). oczyszczanie poboczy z piasku po zimie, d). wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie według IV standardu odśnieżania określonego w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.