Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-20
Warszawa: Serwis gwarancyjny sieciowych urządzeń aktywnych sieci LAN i WAN, dostawa subskrypcji oprogramowania oraz szkolenie
Numer ogłoszenia: 212564 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu , Pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5818803, faks 22 5818814.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis gwarancyjny sieciowych urządzeń aktywnych sieci LAN i WAN, dostawa subskrypcji oprogramowania oraz szkolenie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi: 1) usługa serwisu gwarancyjnego w zakresie: a) asysty technicznej sieci WAN i LAN; b) udzielania konsultacji pracownikom Zamawiającego w zakresie obsługi sieci WAN i LAN; c) zdalnej analizy diagnostycznej; d) zdalnego rozwiązywania problemów leżących na styku technologii wykorzystywanych w sieci WAN Instytutu; e) obsługi procedur serwisowych producenta sprzętu i oprogramowania; f) optymalizacji działania oprogramowania wchodzącego w skład sieci WAN i LAN; g) telefonicznej asysty technicznej dla punktów a) - f) 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę; h) 12-miesięcznej gwarancji na sprzęt wyszczególniony w załączniku 4a; 2) roczna subskrypcja aktualizacji oprogramowania wyszczególnionego w załączniku 4b; 3) szkolenie wykonane na terenie Warszawy w języku polskim - zakres równoważny z Cisco SWITCH (642-813) dla jednej osoby. 2. Usługa serwisu gwarancyjnego będzie świadczona przez Wykonawcę na następujących warunkach: 1) usługi będą świadczone w miejscu instalacji sprzętu i oprogramowania, 2) zgłoszenia będą przyjmowane w dni robocze od godziny 8:15 do 16:15, z tym że zgłoszenie, które wpłynęło po godzinie 15:00 będzie traktowane jak zgłoszenie przyjęte w następnym dniu roboczym, 3) czas reakcji rozumianej jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym - w ciągu 4 godzin od zgłoszenia, 4) usunięcie usterki w ciągu dwóch dni roboczych od jej zgłoszenia, 5) w przypadku uszkodzenia urządzenia podlegającego umowie wymianę urządzenia na nowe o co najmniej takich samych parametrach, do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia, 6) wykonawca zapewni dostęp do rozszerzonych zasobów on-line producentów sprzętu, a w szczególności dostęp do bazy wiedzy, zasobów i narzędzi, dostęp do centrum technicznej pomocy producenta sprzętu, aktualizację systemów operacyjnych urządzeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.00 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności: wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) minimum jednego zamówienia, polegającego na świadczeniu serwisu gwarancyjnego (wraz z zapewnieniem co najmniej 12-miesięcznej gwarancji) w technologii CISCO o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto; b) minimum jednego zamówienia, polegającego na świadczeniu serwisu gwarancyjnego (wraz z zapewnieniem co najmniej 12-miesięcznej gwarancji) w technologii: JUNIPER o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto; c) minimum jednego zamówienia, polegającego na świadczeniu serwisu gwarancyjnego (wraz z zapewnieniem co najmniej 12-miesięcznej gwarancji) w technologii: CHECKPOINT o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonywanie istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy konieczność dokonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT PAMIĘCI NARODOWEJ KOMISJA ŚCIGANIA ZBRODNI PRZECIWKO NARODOWI POLSKIEMU, UL. TOWAROWA 28, 00-839 WARSZAWA, BIURO ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZE.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT PAMIĘCI NARODOWEJ KOMISJA ŚCIGANIA ZBRODNI PRZECIWKO NARODOWI POLSKIEMU, UL. TOWAROWA 28, 00-839 WARSZAWA, KANCELARIA OGÓLNA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa transportu i dezynfekcji metodą fumigacji zbiorów bibliotecznych biblioteki Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Laboratorium Technik Diagnostycznych.
- Wykonanie remontu mieszkań służbowych nr 18 oraz nr 9a zlokalizowanych w budynku Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wawelskiej 52/54.
- Dostawa kart identyfikacyjnych do Narodowego Banku Polskiego
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30, Obiekt Hydrotechniczny - Zbiornik Wodny Besko".
- Roboty polegające na naprawach i usuwaniu awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych, użytkowych i siedzibie własnej- Młynów
- rozbudowa posiadanych przez NFZ dwóch przełączników SAN o dodatkowe karty liniowe oraz wkładki SFP FC
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Zakup i dostawa serwerów
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń technicznych dotyczących transportu kolejowego
- Zakup skanera dziełowego wraz z komputerem sterującym, dedykowanym oprogramowaniem i zasilaczem awaryjnym
- Szkolenie w zwalczaniu celów powietrznych z użyciem holowanego celu powietrznego dla 56 BLot
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.