eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Publikacja 4 dodatków redakcyjno-reklamowych w stołecznym wydaniu Gazety Wyborczej promujących wydarzenia bieżącej działalności programowej Muzeum Historii Żydów Polskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Warszawa: Publikacja 4 dodatków redakcyjno-reklamowych w stołecznym wydaniu Gazety Wyborczej promujących wydarzenia bieżącej działalności programowej Muzeum Historii Żydów Polskich
Numer ogłoszenia: 212542 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398 , strona internetowa www.polin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja 4 dodatków redakcyjno-reklamowych w stołecznym wydaniu Gazety Wyborczej promujących wydarzenia bieżącej działalności programowej Muzeum Historii Żydów Polskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 4 dodatki redakcyjno-reklamowe (4 stronicowe) w stołecznym wydaniu Gazety Wyborczej wydawanym osobnym grzbietem w następujących terminach: 1) poniedziałek 31 sierpnia 2015 dodatek dotyczyć będzie nowej oferty edukacyjnej oraz działań edukacyjnych w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, 2) sobota 19 września 2015 dodatek dotyczyć będzie dotyczyć kolekcji muzeum i Centralnej Bazy Judaików, 3) sobota 3 października 2015 dodatek dotyczyć będzie wydarzenia jakim będą urodziny Muzeum: Podróż przemian // Made in POLIN, 4) sobota 7 listopada 2015 dodatek dotyczyć będzie wystawy czasowej fotografii Wojciecha Wilczyka..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Tryb zamówienia z wolnej ręki został wybrany zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 litera a i b, ponieważ zachodzi przesłanka, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Agora S.A. jest jedynym wydawcą dziennika Gazeta Wyborcza, który wydaje osobnym grzbietem część poświęconą wiadomościom o charakterze stołecznym. W związku z działalnością edukacyjną Muzeum, Centralną Bazą Judaików, świętem Made in POLIN oraz otwarciem nowej wystawy czasowej Wojciecha Wilczyka, Muzeum Historii Żydów Polskich chce opublikować cztery 4 stronicowe dodatki specjalne redakcyjno-reklamowe z całostronicowymi reklamami dotyczącymi poszczególnych działań muzeum. Zasięg warszawskiego wydania Gazety Wyborczej wynosi 213 tys. czytelników (dane: Polskie Badanie Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, IV 2013-III 2014). Czytelnikami gazety są przede wszystkim osoby w wieku 24-54 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem (dane: Polskie Badanie Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, IV 2013-III 2014), wśród nich są m.in. dyrektorzy, urzędnicy, kierownicy, specjaliści, wolne zawody, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracyjni, właściciele prywatnych firm, nauczyciele, wykładowcy, naukowcy, i studenci warszawskich uczelni, stanowiący grupy docelowe, do których pragnie dotrzeć Muzeum z informacjami. Ww. czytelnicy Gazety Wyborczej są grupami docelowymi Muzeum. Mając na uwadze możliwość jaką daje dotarcie poprzez dziennik Gazeta Wyborcza do szerokiej grupy potencjalnych odwiedzających Muzeum Historii Żydów Polskich należy stwierdzić, że zamieszczenie w nim dodatków o wyżej wymienionej działalności Muzeum w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu warszawskim zapewni dotarcie do ww. grup docelowych oraz skuteczną promocję Muzeum Historii Żydów Polskich. Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy, ponieważ Gazetę Wyborczą wydaje jedynie Agora S.A., która jest jedynym Wykonawcą posiadającym potencjał techniczny umożliwiający realizację kampanii reklamowej w wybranym przez Zamawiającego czasopiśmie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Agora S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.