eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Rozbudowa gminnego zespołu sportowo - rekreacyjnego w Chmielniku - I etap - część I - budowa ogólnodostępnego placu zabaw z montażem urządzeń do zabaw dla dzieci i zagospodarowania terenów zielonych oraz wykonanie ciagów komunikacyjnych i montaż wiat stad

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Chmielnik: Rozbudowa gminnego zespołu sportowo - rekreacyjnego w Chmielniku - I etap - część I - budowa ogólnodostępnego placu zabaw z montażem urządzeń do zabaw dla dzieci i zagospodarowania terenów zielonych oraz wykonanie ciagów komunikacyjnych i montaż wiat stadionowych i ławek rekreacyjnych, - część II - wykonanie sztucznego oświetlenia boiska sportowego i placu zabaw.
Numer ogłoszenia: 21253 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, Chmielnik 50, 36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie, tel. 017 2296606, 2296609, fax 017 2296600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa gminnego zespołu sportowo - rekreacyjnego w Chmielniku - I etap - część I - budowa ogólnodostępnego placu zabaw z montażem urządzeń do zabaw dla dzieci i zagospodarowania terenów zielonych oraz wykonanie ciagów komunikacyjnych i montaż wiat stadionowych i ławek rekreacyjnych, - część II - wykonanie sztucznego oświetlenia boiska sportowego i placu zabaw..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa gminnego zespołu sportowo - rekreacyjnego w Chmielniku - I etap - część I - budowa ogólnodostępnego placu zabaw z montażem urządzeń do zabaw dla dzieci i zagospodarowania terenów zielonych oraz wykonanie ciagów komunikacyjnych i montaż wiat stadionowych i ławek rekreacyjnych. 1. Wykonanie placu zabaw w skład którego wchodzi: - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 6cm - 306,05 m2 - dostawa i montażławek betonowych z wykończeniem drewnianym - 12 kpl - dostawa i montaż podwójnej huśtawki - 1 szt - dostawa i montaż urzadzenia wielofunkcyjnego Tarzan - 1 szt - dostawa i montaż podwójnej huśtawki wychylnej - 1 szt - dostawa i montaż piaskownicy - 1 szt. 2. Chodnik wzdłuż boiska w skład którego wchodzi: - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 6 cm - 168,22 m2. 3. Dostawa i montaż ławek rekreacyjnych z wykończeniem drewnianym - 8 szt. 4. Dostawa i montaż wiat stadionowych - 2szt. - część II - wykonanie sztucznego oświetlenia boiska sportowego i placu zabaw. W skład zadania wchodzi: - wykonanie zasilania elektrycznego policznikowego kablem ziemnym - 595 mb - dostawa i montaż słupów stalowych wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi - 12 kpl. Sczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach części I i II określa przedmiar robót i Projekt Budowlany. Zawarte w opisie przedmiotów zamówienia i w Projekcie Budowlanym oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, w każdym przypadku wskazują, że przedmioty podlegające zamówieniu mogą być równoważne z opisanymi, przy czym po stronie Wykonawcy leży wykazanie, że zaproponowane w ofercie urządzenia są równoważne z opisanymi. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych ze wskazanym w opisie należy sporządzić dodatkową informację wykazując równoważność.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wnoszenie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o wykonanie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert. 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2) Wzór umowy a.3) Uproszczony kosztorys ofertowy, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wykaz wykonanych robót budowlanych. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające rodzajem i wartością zamawiający uznaje: Część I - wykonanie min. 2 zadań związanych z robotami brukarskimi /układanie alejek i chodników z kostki brukowej/ wraz z urządzeniem terenów do rekreacji o wartości min. 200 tys. każda . Część II - wykonanie min. 2 zadań związanych z wykonaniem oświetlenia ulic, placów lub boisk o wartości min.100 tys. zł każda.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chmielnik 36-016 Chmielnik 50 Pok.23.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Chmielnik 36-016 Chmielnik 50 Pok.23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I zamówienia dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach SPO -Restrukruryzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa gminnego zespołu sportowo - rekreacyjnego w Chmielniku - I etap - część I - budowa ogólnodostępnego placu zabaw z montażem urządzeń do zabaw dla dzieci i zagospodarowania terenów zielonych oraz wykonanie ciagów komunikacyjnych i montaż wiat stadionowych i ławek rekreacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa gminnego zespołu sportowo - rekreacyjnego w Chmielniku - I etap - część I - budowa ogólnodostępnego placu zabaw z montażem urządzeń do zabaw dla dzieci i zagospodarowania terenów zielonych oraz wykonanie ciagów komunikacyjnych i montaż wiat stadionowych i ławek rekreacyjnych. 1. Wykonanie placu zabaw w skład którego wchodzi: - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 6cm - 306,05 m2 - dostawa i montażławek betonowych z wykończeniem drewnianym - 12 kpl - dostawa i montaż podwójnej huśtawki - 1 szt - dostawa i montaż urzadzenia wielofunkcyjnego Tarzan - 1 szt - dostawa i montaż podwójnej huśtawki wychylnej - 1 szt - dostawa i montaż piaskownicy - 1 szt. 2. Chodnik wzdłuż boiska w skład którego wchodzi: - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 6 cm - 168,22 m2. 3. Dostawa i montaż ławek rekreacyjnych z wykończeniem drewnianym - 8 szt. 4. Dostawa i montaż wiat stadionowych - 2szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.21.21.40-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa gminnego zespołu sportowo - rekreacyjnego w Chmielniku - I etap - część II - wykonanie sztucznego oświetlenia boiska sportowego i placu zabaw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa gminnego zespołu sportowo - rekreacyjnego w Chmielniku - I etap - część II - wykonanie sztucznego oświetlenia boiska sportowego i placu zabaw. W skład zadania wchodzi: - wykonanie zasilania elektrycznego policznikowego kablem ziemnym - 595 mb - dostawa i montaż słupów stalowych wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi - 12 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.51.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.