Katowice: Opieka serwisowa nad urządzeniami kopiującymi, powielaczem oraz urządzeniami wielofunkcyjnymi.
Numer ogłoszenia: 212516 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka serwisowa nad urządzeniami kopiującymi, powielaczem oraz urządzeniami wielofunkcyjnymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń kopiujących, powielacza oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Serwisowanie urządzeń obejmuje takie czynności jak: przeglądy, konserwacje urządzeń, naprawy, wymianę uszkodzonych i zużytych części urządzeń, wymianę materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze opis przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający gwarantuje zamówienie wszystkich przeglądów w ilości określonej w formularzu kalkulacja cenowa z zastrzeżeniem prawa rezygnacji z przeglądów dotyczących tych urządzeń, które zostaną w trakcie obowiązywania umowy przekazane do likwidacji. Wykorzystanie zamówionej ilości roboczogodzin w celu dokonania napraw oraz wykorzystanie kwoty zabezpieczonej na zakup części będzie uzależnione od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający podzielił całe zamówienie na sześć pakietów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 usługi wykonanej lub wykonywanej z podaniem ich wartości (brutto w złotych), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Pod pojęciem wykonana usługa należy rozumieć zamówienie polegające na: (odpowiednio dla poszczególnych pakietów): Pakiet I - usługę serwisowania kopiarek Xerox o wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto, którą wykonawca zrealizował Pakiet II - usługę serwisowania kopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita o wartości nie mniejszej niż 6.000,00zł brutto, którą wykonawca zrealizował Pakiet III - usługę serwisowania powielacza Riso o wartości nie mniejszej niż 1.500,00zł brutto, którą wykonawca zrealizował Pakiet IV - usługę serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych Brother o wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto, którą wykonawca zrealizował Pakiet V- usługę serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych Samsung o wartości nie mniejszej niż 3.000,00zł brutto, którą wykonawca zrealizował Pakiet VI- usługę serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych Canon o wartości nie mniejszej niż 1.000,00zł brutto, którą wykonawca zrealizował Pod pojęciem wykonywana usługa należy rozumieć zamówienie polegające na: ( odpowiednio dla poszczególnych pakietów): Pakiet I - usługę serwisowania kopiarek Xerox, będącą w trakcie realizacji, której pewna część o wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto została już zrealizowana przez wykonawcę Pakiet II - usługę serwisowania kopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita będącą w trakcie realizacji, której pewna część o wartości nie mniejszej niż 6.000,00zł brutto została już zrealizowana przez wykonawcę Pakiet III - usługę serwisowania powielacza Riso będącą w trakcie realizacji, której pewna część o wartości nie mniejszej niż 1.500,00zł brutto została już zrealizowana przez wykonawcę Pakiet IV - usługę serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych Brother będącą w trakcie realizacji, której pewna część o wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto została już zrealizowana przez wykonawcę Pakiet V - usługę serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych Samsung będącą w trakcie realizacji, której pewna część o wartości nie mniejszej niż 3.000,00zł brutto została już zrealizowana przez wykonawcę Pakiet VI - usługę serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych Canon będącą w trakcie realizacji, której pewna część o wartości nie mniejszej niż 1.000,00zł brutto została już zrealizowana przez wykonawcę Podając wartość brutto w złotych, Wykonawca: w przypadku usługi wykonanej w całości - wpisuje kwotę za całość tego zamówienia; w przypadku usługi aktualnie (nadal) wykonywanej - wpisuje kwotę za zrealizowaną już w ramach całości część tego zamówienia. Podając datę wykonania Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok (np. 03.03.2009) wykonania (zakończenia) zamówienia (usługi) albo wykonania (zakończenia) części zamówienia (usługi) w ramach zamówienia aktualnie wykonywanego. Należyte wykonanie (wykonywanie) wykazanych zamówień (przynajmniej 1 usługa) winno zostać potwierdzone stosownymi dokumentami. Dokumenty te winny zostać wystawione przez odbiorców, tj. podmioty, na rzecz których zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane. Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać na zasobach, w tym wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z przeglądów dotyczących tych urządzeń, które zostaną w trakcie obowiązywania umowy przekazane do likwidacji. W takim przypadku zmiana zakresu przedmiotowego (w tym miejsca wykonywania usługi) oraz cenowego umowy zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sewis kopiarek XEROX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w pakiecie I jest serwis kopiarek XEROX. DC 332 - 1 szt. DC 220 - 1 szt. DC 12 - 1 szt. DC 470 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w pakiecie II jest serwis kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita Mita Vi 200 - 1 szt. Mita DC 4060 - 1 szt. Kyocera KM 1650 - 1 szt. Kyocera FS 1118 - 9 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis powielacza Riso.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w pakiecie III serwis powielacza Riso Riso EZ 570 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serwis urządzeń wielofunkcyjnych Brother.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w pakiecie IV jest serwis urządzeń wielofunkcyjnych Brother MFC 8460 N - 17 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Serwis urządzeń wielofunkcyjnych Samsung.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w pakiecie V jest serwis urządzeń wielofunkcyjnych Samsung SCX 5570 FN - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Serwis urządzeń wielofunkcyjnych Canon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w pakiecie VI jest serwis urządzeń wielofunkcyjnych Canon MF 5770 - 3 szt. MF 5750 - 1 szt. MF 5730 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.