eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.500.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu powiatu w roku 2009 na realizację wydatków bieżących.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Mikołów: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.500.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu powiatu w roku 2009 na realizację wydatków bieżących.
Numer ogłoszenia: 212507 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.mikolow.bibgov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.500.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu powiatu w roku 2009 na realizację wydatków bieżących..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu powiatu w roku 2009 na realizację wydatków bieżących Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie 2 500 000,00 zł (słownie dwamilionypięćsettysięcyzłotych). Zamawiający przeznaczy środki z kredytu, zaplanowane w budżecie powiatu na sfinansowanie planowanego deficytu powiatu w roku 2009 na realizację wydatków bieżących. Kredyt udzielony będzie na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2011 r. Rada Powiatu Mikołowskiego uchwaliła zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 2 500 000,00 zł , uchwałą nr XXXIV/223/2009 z dnia 29.10.2009 r.( zał. nr 3 do SIWZ). Regionalna Izba Obrachunkowa w Katowicach wydała pozytywna opinię dotyczącą możliwości spłaty przez Powiat Mikołowski kredytu ( zał. nr 4 do SIWZ). Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego kredyt w ciągu 3 dni od daty zawarcia umowy bez składania dodatkowego wniosku. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31.12.2009r. Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej. Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa będzie równa wysokości stawki bazowej powiększonej o stałą marżę Wykonawcy, ustaloną na podstawie złożonej oferty. Zobowiązania Zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla złotowych depozytów 1 M na rynku międzybankowym, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki, powiększonej o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczone w miesięcznych okresach obrachunkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne będą nie później niż do ostatniego dnia roboczego miesiąca.Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksem nie później niż na 7 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat. W przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu lub jego całości Wykonawca dokona rekalkulacji odsetek za okres obrachunkowy, w którym nastąpiła spłata i poinformuje pisemnie Zamawiającego o wysokości odsetek za bieżący okres obrachunkowy w ciągu dwóch dni od daty otrzymania przez Wykonawcę pisemnego powiadomienia o wcześniejszej spłacie. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. Wcześniejsza spłata całości lub części kredytu nie oznacza jego wypowiedzenia. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie, zgodnie z ofertą Wykonawcy. Kredyt zostanie spłacony do dnia 31.12.2011 r. Spłata kredytu i odsetek nastąpi w 24 miesięcznych ratach płatnych do ostatniego dnia roboczego miesiąca, przy czym spłata pierwszej raty kredytu i odsetek nastąpi do 31.01.2010 roku. Kwota spłaconego kredytu ani kwota przedterminowo spłacona nie podlega ponownemu wykorzystaniu. Spłata kredytu będzie zabezpieczona wekslem własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową. Dokumentację związaną z prawnym zabezpieczeniem stanowi weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracja wekslową. Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2011 roku; postawienie środków kredytu do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty zawarcia umowy, bez składania dodatkowego wniosku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, b)posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. c)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmian.), Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 16 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia konieczne do przeprowadzenia postępowania oraz potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust.1 (na załączonym druku nr 1), b)wypełniony i podpisany harmonogram płatności (załącznik nr 2 do SIWZ); c)zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcia działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe z dnia 31.01.1989 r, d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; Uwaga! Z dokumentów określonych w pkt. 16 ppkt. d) musi wynikać zakres działalności wykonawcy, sposób reprezentacji wykonawcy na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. Dokument określony w pkt. 16 ppkt. d) SIWZ uważa się za aktualny jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga ! Dokumenty określone w pkt. 16 należy składać w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku złożenia dokumentów jako kopii, należy na tym dokumencie wprowadzić zapis: potwierdzam za zgodność z oryginałem, datę potwierdzenia kopii i podpis wykonawcy. W przypadku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych dokumenty te muszą zostać złożone w takiej samej formie jak wskazano powyżej. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt. 16 ppkt. d,e, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B, biuro podawcze; osobiście lub za zaliczeniem pocztowym; cena 5 PLN plus koszt wysyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście A, I piętro, pokój 211 - kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.12.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.