eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa jednorazowej odzieży medycznej i obłożeń chirurgicznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Radom: Zakup i dostawa jednorazowej odzieży medycznej i obłożeń chirurgicznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 212504 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa jednorazowej odzieży medycznej i obłożeń chirurgicznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Odzież medyczna. Lp. Nazwa asortymentu. Zapotrzebowanie orientacyjne na 2 lata ilość/ szt. 1. Prześcieradło rozm.210x150cm +/-10 cm, z włókniny polipropylenowej,o gramaturze min.25g/m2 - 28.800 szt. 2. Podkład rozm.80x90cm +/-5cm, z włókniny polipropylenowej lub chłonnej włókniny laminowanej, o gramaturze min.30g/m2 - 28.800 szt. 3. Maska chirurgiczna, 3-warstwowa, wiązana na troki, wykonana z włókniny polipropylenowej, z warstwą filtracyjną - 67.200 szt. 4. Fartuch higieniczny (wizytacyjny), wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min.15g/m2, wiązany na troki z gumką w rękawie lub rękawem zakończonym mankietem, rozmiar XL - 9.600 szt. 5. Fartuch foliowy przedni, wykonany z folii PE, o grubości min.0,02 mm, zakładany przez głowę, wiązany z tyłu. rozm.87x150cm +/-5cm lub 80x160cm - 48.000 szt. 6. Czepek jednorazowy damski, okrągły, wykonany z włókniny polipropylenowej, o gramaturze min.15g/m2 - 52.800 szt. 7. Czepek jednorazowy męski, furażerka z gumką z tyłu lub wiązany na troki, wykonany z włókniny polipropylenowej lub wiskozowej, o gramaturze min.15g/m2 - 21.600 szt. 8. Pokrowiec na zwłoki, rozm.220x90cm +/- 5 cm, z trokami do mocowania, wykonany z w włókniny polipropylenowej, o gramaturze min.30g/m2 - 2.400 szt. 9. Spodenki ochronne z otworem na wprowadzenie kolonoskopu. Rozm. XXL - XXXL - 1.200 szt. 10. Maski jednorazowe ochronne, chroniące całą twarz - 200 szt. Część 2 - Obłożenia chirurgiczne. Lp. Nazwa asortymentu. Zapotrzebowanie orientacyjne na 2 lata ilość/ szt. 1. Folia operacyjna, sterylna, obłożeniowa rozm.30x25 cm, z powierzchnią klejącą 20x25cm lub o wymiarach całkowitych 29cmx25cm i części lepnej 25x19cm lub rozm. 30x27 i pow. lepna 30x21 lub powierzchni 30x28cm (lepna: 30x21) lub 20x30cm (lepna: 20x25,5cm) - 960 szt. 2. Osłony jałowe na sterowniki, rozm.40x50cm i 60x80 cm lub 45cmx60cm i 90cmx110cm - 6.000 szt. 3. Obłożenie sterylne do artroskopii stawu kolanowego i rekonstrukcji więzadła krzyżowego - zestaw zapakowany w opakowanie podwójne zapewniające zachowanie sterylności. 1 klasa palności. Zestaw w składzie : -serweta na kończynę 290x170cm +/- 30cm, z otworem elastycznym, z uchwytami na przewody - taśma samoprzylepna - osłona no kończynę - serweta wzmocniona na stolik instrumentariuszki - serweta na stolik Mayo - 840 szt. 4. Osłony sterylne na przewody- kamery, wykonane z foli przezroczystej lub polietylenu, z taśmą do przeklejenia do przewodu-kamery lub do umocowania wokół kamery, rozm.200cmx16cm lub 250cmx13cm - 600 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.80.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru: dla części nr 1 na kwotę min. 125.000,00 PLN, dla części nr 2 na kwotę min. 58.000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełniają łącznie. W przypadku gdy w wykazie zamówień przedstawionym przez Wykonawcę rozliczenia między wykonawca a zamawiającym za wykonanie zamówienia zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http:// www.nbp.pl) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj.2012.06.20 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. - wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej - które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub - pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty, 3. Wypełniony formularz cenowy /specyfikacja techniczna - zgodnie z oferowaną częścią

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy,. c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy lub zmiana statusu prawnego stron umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarskiej 4 26-610 Radom (III piętro pok. 313 - Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarskiej 4 26-610 Radom pok 308 lub 313 (III piętro - Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu. Zapotrzebowanie orientacyjne na 2 lata ilość/ szt. 1. Prześcieradło rozm.210x150cm +/-10 cm, z włókniny polipropylenowej,o gramaturze min.25g/m2 - 28.800 szt. 2. Podkład rozm.80x90cm +/-5cm, z włókniny polipropylenowej lub chłonnej włókniny laminowanej, o gramaturze min.30g/m2 - 28.800 szt. 3. Maska chirurgiczna, 3-warstwowa, wiązana na troki, wykonana z włókniny polipropylenowej, z warstwą filtracyjną - 67.200 szt. 4. Fartuch higieniczny (wizytacyjny), wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min.15g/m2, wiązany na troki z gumką w rękawie lub rękawem zakończonym mankietem, rozmiar XL - 9.600 szt. 5. Fartuch foliowy przedni, wykonany z folii PE, o grubości min.0,02 mm, zakładany przez głowę, wiązany z tyłu. rozm.87x150cm +/-5cm lub 80x160cm - 48.000 szt. 6. Czepek jednorazowy damski, okrągły, wykonany z włókniny polipropylenowej, o gramaturze min.15g/m2 - 52.800 szt. 7. Czepek jednorazowy męski, furażerka z gumką z tyłu lub wiązany na troki, wykonany z włókniny polipropylenowej lub wiskozowej, o gramaturze min.15g/m2 - 21.600 szt. 8. Pokrowiec na zwłoki, rozm.220x90cm +/- 5 cm, z trokami do mocowania, wykonany z w włókniny polipropylenowej, o gramaturze min.30g/m2 - 2.400 szt. 9. Spodenki ochronne z otworem na wprowadzenie kolonoskopu. Rozm. XXL - XXXL - 1.200 szt. 10. Maski jednorazowe ochronne, chroniące całą twarz - 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obłożenia chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu. Zapotrzebowanie orientacyjne na 2 latailość/ szt. 1. Folia operacyjna, sterylna, obłożeniowa rozm.30x25 cm, z powierzchnią klejącą 20x25cm lub o wymiarach całkowitych 29cmx25cm i części lepnej 25x19cm lub rozm. 30x27 i pow. lepna 30x21 lub powierzchni 30x28cm (lepna: 30x21) lub 20x30cm (lepna: 20x25,5cm) - 960 szt. 2. Osłony jałowe na sterowniki, rozm.40x50cm i 60x80 cm lub 45cmx60cm i 90cmx110cm - 6.000 szt. 3. Obłożenie sterylne do artroskopii stawu kolanowego i rekonstrukcji więzadła krzyżowego - zestaw zapakowany w opakowanie podwójne zapewniające zachowanie sterylności. 1 klasa palności. Zestaw w składzie : -serweta na kończynę 290x170cm +/- 30cm, z otworem elastycznym, z uchwytami na przewody - taśma samoprzylepna - osłona no kończynę - serweta wzmocniona na stolik instrumentariuszki - serweta na stolik Mayo - 840 szt. 4. Osłony sterylne na przewody- kamery, wykonane z foli przezroczystej lub polietylenu, z taśmą do przeklejenia do przewodu-kamery lub do umocowania wokół kamery, rozm.200cmx16cm lub 250cmx13cm - 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.