eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa latarni parkowych do wymiany oświetlenia w Parku Staszica we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Wrocław: Dostawa latarni parkowych do wymiany oświetlenia w Parku Staszica we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 212463 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa latarni parkowych do wymiany oświetlenia w Parku Staszica we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 62 szt. nowych kompletnych latarni w miejsce istniejących i zniszczonych latarni parkowych do oświetlenia Parku Staszica we Wrocławiu zgodnie z decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Nr MKZ/137/7353/2422/2008/AO z dnia 21.02.2008 r. I.Opis szczegółowy i dane techniczne oprawy: 1)Nazwa: Metropolis 1753 JM-T70 NRL AR2, Ilość: 49 szt., űródło światła typ - moc: Metalohalogen 70W, Kolor oprawy: oliwkowy dopasowany do koloru słupa; 2)Nazwa: Metropolis 1752 JM-T70 NRL AR2 DF, Ilość: 9 szt., űródło światła typ - moc: Metalohalogen 70W, Kolor oprawy:oliwkowy dopasowany do koloru słupa; 3)Nazwa:Metropolis 1752 JM-E150 NRL AR2 DF, Ilość: 4 szt., űródło światła typ-moc: Sodowe 150W, Kolor oprawy:oliwkowy dopasowany do koloru słupa. II. Opis szczegółowy i dane techniczne słupa: 1)Nazwa: SLA-60dz fi 60, Ilość: 58 szt., Wysokość słupa: 6m, Przewód w słupie typu: YDY 2x2,5 mm2, Tabliczka bezp. typu: Winel z zabezp. top. 10A, Kolor słupa:oliwkowy dopasowany do koloru oprawy; 2.Nazwa: SLA-70dz fi 60 (dostosowany do oprawy poz.3, pkt I), Ilość: 4 szt., Wysokość słupa: 7m, Przewód w słupie typu: YDY 2x2,5 mm2, Tabliczka bezp. typu: Winel z zabezp. top. 10A, Kolor słupa: oliwkowy dopasowany do koloru oprawy Uwaga: słupy aluminiowe anodowane wkopywane do ziemi o średnicy 146 mm przy gruncie zabezpieczone u podstawy elastomerem poliuretanowym dopasowanym do koloru słupa. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych elementów latarni o takich samych parametrach. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę innych elementów latarni o takich samych parametrach zamiar ten musi zostać zgłoszony w ofercie przetargowej, do której należy dołączyć pełne, niezbędne informacje, które umożliwią komisji przetargowej ocenę, czy parametry zaproponowanych elementów są takie same. Dla zamiennych urządzeń i elementów latarni należy dołączyć certyfikat na znak bezpieczeństwa. Zastosowane urządzenia i elementy latarni muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa z datą ważności min. do 31.12.2008 r. Po zakończeniu zadania Wykonawca przedstawi oświadczenie producenta o identyczności urządzeń i elementów latarni z tymi, na które uzyskano certyfikat. Minimalna gwarancja na urządzenia i elementy latarni - 36 miesięcy licząc od następnego dnia od dnia odbioru latarni. Wykonawca przedstawi oświadczenie o przeniesieniu praw gwarancyjnych na wszystkie elementy na Zamawiającego w przypadku gwarancji wybiegających poza termin gwarancji dla całej dostawy. 2.W trakcie dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1)ochrony mienia, zabezpieczenia przeciwpożarowego, przestrzegania przepisów BHP, 2)dostarczenia kompletnych latarni do EnergiaPro GRUPA TAURON S.A. Oddział we Wrocławiu, Terenowy Wydział Wykonawstwa Oświetlenie Drogowe ul. Trzebnicka 35.37, 50-231 Wrocław, 3. Do obowiązku Wykonawcy należy ponadto: 1)wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 3)wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności, 4)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych, 5)przekazanie protokołem zdawczo-odbiorczym dostarczonych urządzeń i elementów latarni do EnergiaPro w terminie realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 7 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia; za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał (w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje) co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70% oferowanej ceny, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50% kwoty będącej ceną oferty przetargowej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ). 2.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć: 1)oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 2 do SIWZ, 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, potwierdzający wykonanie co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających - zał. 3 do SIWZ, 3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wykazanych w zał. 3 do SIWZ, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości wymaganej przez Zamawiającego, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, pok. nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.