eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Modernizacja boiska i utworzenie siłowni plenerowej przy PSP nr 1 w Ozimku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Ozimek: Modernizacja boiska i utworzenie siłowni plenerowej przy PSP nr 1 w Ozimku
Numer ogłoszenia: 212455 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184053 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska i utworzenie siłowni plenerowej przy PSP nr 1 w Ozimku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem inwestycji jest modernizacja istniejącego boiska asfaltowego na boisko wielofunkcyjne oraz utworzenie siłowni plenerowej przy PSP nr 1 w Ozimku. Zakres prac do wykonania: roboty rozbiórkowe i naprawcze (demontaż bramek - 2 szt, piłkochwytów (do odzyku)- ok. 40 mb, ogrodzenia betonowego - ok.480m2, rozbiórka elementów betonowych - ok. 14,00 m3, rozbiórka asfaltu - ok. 176 m2, wywiezienie i utylizacja gruzu - ok. 123 m3), wykonanie podbudowy pod chodniki wykonanie chodników - ok. 296 m2, wykonanie nawierzchni poliuretanowych z podbudową, na podkładzie z warstwy dynamicznej- ok. 532 m2, montaż wyposażenia boiska wielofunkcyjnego (słupki do gry w tenisa i siatkówkę- 1 kpl, stojaki do koszykówki - 1 kpl.), montaż piłkochwytów ( ok. 75 mb ) oraz ogrodzenia panelowego ( ok. 164 mb ), montaż ławeczek ( 6 szt ) oraz koszy na śmieci ( 5 szt), remont schodów ok.10m2 dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznej wraz z tablicą z regulaminem- 7 kpl tj.: Maszyna do wyciskania i wyciąg górny na pylonie - 1 kpl Orbitek - 1 szt Biegacz - 1 szt Prasa nożna i twister na pylonie - 1 kpl Rider - 1 szt Wioślarz - 1 szt Tablice z regulaminem siłowni plenerowej oraz boiska wielofunkcyjnego humusowanie i obsianie trawą terenu - ok.410m2 montaż tablic informacyjnych dla siłowni i boiska wielofunkcyjnego wykonanie obmiarów geodezyjnych umożliwiających oddanie obiektu do użytkowania 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja wraz z opisem technicznym oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ. 3.Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: bip.ozimek.pl 4.Załączony przedmiar robót określa jedynie orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. 5.Przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy, ponieważ przyjęto w niej zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tj. cena umowy nie podlega zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 6.W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 7.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 8.Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu, w tym w szczególności czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 9.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych w dokumentacji i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji i STWiOR. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów do zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego, który podejmie decyzję o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności . W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 10.Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dopisuje wyrazy- lub równoważny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU CHEC, ul. Zabrzańska 51, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 269555,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285781,12

  • Oferta z najniższą ceną: 285781,12 / Oferta z najwyższą ceną: 414542,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.