Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Katowice: dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego elektronicznego ekranu świetlnego na halę Kompleksu Obiektów Sportowych przy ulicy 11 Listopada w Katowicach
Numer ogłoszenia: 212442 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, fax 032 2538733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego elektronicznego ekranu świetlnego na halę Kompleksu Obiektów Sportowych przy ulicy 11 Listopada w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego elektronicznego ekranu świetlnego na halę Kompleksu Obiektów Sportowych przy ulicy 11 Listopada w Katowicach. Opis: wymagania i parametry techniczne systemu ściany diodowej z kontrolerem: - wymiary - 440 x 330 cm - jasność - większa lub równa 6500 Nt - kontrast - większy lub równy 2000:1 - ilość pikseli rozdzielczość : 440 x 330 - żywotność diód - większa lub równa 100 000 h - 14 bitowe przetwarzanie każdego koloru w samym module LED - ilość kolorów - większa lub równa 4.3 biliona - częstotliwość odświeżania modułów LED - większa lub równa 1 500 Hz - wilgotność: od 10 do 99% - możliwość jednoczesnej prezentacji dwóch obrazów np. kamera i dane w czasie rzeczywistym - kąty widzenia - większy lub równy 120 stopni w poziomie, większy lub równy 60 stopni w pionie - możliwość łatwej wymiany daszków w razie uszkodzenia, bez konieczności demontażu modułu - możliwość wielokrotnej kalibracji diod w zakresie kolorystyki temp. barwowa i jednorodności świecenia - możliwość wymiany modułu LED bez konieczności wyłączania ściany i utraty obrazu na innych modułach - software umożliwiający wyświetlanie wyników, nazwisk zawodników itp. dla dyscyplin: koszykówka, siatkówka, piłka nożna, piłka ręczna, zapasy, podnoszenie ciężarów oraz - niezbędne oprogramowanie i dwa komputery typu laptop do obsługi ekranu - kamera obrotowa służąca do obsługi ekranu podczas zawodów np. HD-6 Honeywell lub z serii Silent II z oferty Ultrak wraz z panelem sterującym. Dostawca winien również zamontować tablicę na ścianie hali, w tym celu musi również dostarczyć niezbędną konstrukcję metalową do umocowania tablicy. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dokumentację techniczną producenta oferowanego sprzętu świadczącą o zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymaganiami zamówienia. Do urządzeń należy dołączyć instrukcję obsługi w języku polskim. Dostawca zobowiązany będzie do przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi urządzeń. Dostawca udzieli na dostarczony sprzęt gwarancji zgodnej z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszą jednak niż 12 miesięcy licząc od daty odbioru.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.35.12.00 - Ekrany Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.12.00 - Ekrany Oryginalny kod CPV: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1)spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)złożenie wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1)Wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ). 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - zał. nr 2 do SIWZ. 3)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2., zgodnie ze wzorem - zał. nr 3 do SIWZ. 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Nie dopuszcza się poświadczenia za zgodność z oryginałem zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisów z KRS, wystawionych przez właściwe organy w terminie wcześniejszym niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty. Wymaga się złożenia aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisów z KRS. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 6)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7)Dokumentację techniczną producenta oferowanego sprzętu świadczącą o zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymaganiami zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawie dokumentów o których mowa w punktach 4, 5 ma zastosowanie odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane D.U 87 z 2006r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, pokój numer 18..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego , Katowice, Aleja Korfantego 35, sekretariat pokój numer 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wymiana medium sieci essernet systemu sygnalizacji alarmu pożarowego
- "Zakup i dostawa sprzętu drukującego"
- Pełnienie funkcji biegłego dendrologa na potrzeby postępowań prowadzonych przez Departament Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych Urzędu Marszałkowskiego (...)
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W KW 8728 KOŚCIERZYNA
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Handlowym 6-8, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- "Budowa skateparku i elementu pumptrack z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Wierzchowo"
- Budowa Skateparku w Nowym Dworze Gdańskim
więcej: Ekrany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.