eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa 3 szt. stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów autobusowych oraz ich montaż i uruchomienie na wyznaczonych przystankach komunikacyjnych w Bielsku-Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Bielsko-Biała: Dostawa 3 szt. stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów autobusowych oraz ich montaż i uruchomienie na wyznaczonych przystankach komunikacyjnych w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 212419 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199783 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 3 szt. stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów autobusowych oraz ich montaż i uruchomienie na wyznaczonych przystankach komunikacyjnych w Bielsku-Białej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest dostawa 3 szt. stacjonarnych, tego samego typu, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2012r. automatów typu Merona 2035 do sprzedaży biletów autobusowych (zwanych dalej automatami) oraz ich montaż i uruchomienie na wyznaczonych przystankach komunikacyjnych w Bielsku-Białej. Każdy automat musi być wyposażony w: 1) czytelny wyświetlacz dotykowy służący do komunikacji z klientem o przekątnej 15 cali, 2) drukarkę do drukowania biletów papierowych, 3) czytnik kart płatniczych (obsługa kart z paskiem magnetycznym i chipem), 4) czytnik kart zbliżeniowych (nośnik biletu elektronicznego), 5) urządzenia do kontroli monet, 6) urządzenia do kontroli banknotów, 7) moduł EDGE/UMTS do transmisji danych, 8) funkcja audio (informacje głosowe), 9) funkcje wideo (kamera bezpieczeństwa). Szczegółowe wymagania techniczne, które spełniać muszą automaty określone zostały w Załączniku Nr 1 do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.30.00 - Automaty sprzedające 30.14.42.00 - Maszyny do wydawania biletów 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Merona Poland Polsko-Szwajcarskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Sp. z o.o., ul. Dembowskiego 45, 51-670 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 299796,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 368749,08

  • Oferta z najniższą ceną: 368749,08 / Oferta z najwyższą ceną: 368749,08

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb udzielania zamówienia z wolnej ręki został zastosowany ze względu na udzielenie zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy, tj. firmie Merona Poland Polsko-Szwajcarskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Sp. z o.o., ul. Dembowskiego 45, 51-670 Wrocław. Wartość tego zamówienia nie przekracza 20% zamówienia podstawowego i polega na dostarczeniu 3 szt. automatów biletowych typu Merona 2035 będących przedmiotem zamówienia podstawowego. Zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania urządzeń o innych parametrach technicznych, co musiałoby spowodować niekompatybilność techniczną i duże trudności w użytkowaniu. Podstawą zachowania sprawności automatów jest również zastosowanie tej samej technologii i takich samych parametrów i wyposażenia. Dotyczy to w szczególności centralnego systemu informacyjnego do zarządzania automatami, który został zastosowany w zamówieniu podstawowym. Przyczyni się to do uniknięcia nieproporcjonalnie dużych trudności technicznych w użytkowaniu i dozorze automatów. Zamówienie podstawowe zostało zreazlizowane w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane zarówno w Ogłoszeniu o zamówieniu, jak i SIWZ i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.