eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowa Łąka › Urządzenie placu zabaw i uporządkowanie terenu zieleni z montażem małej architektury sportowo rekreacyjnej w miejscowościach Wielkie Pułkowo i Dębowa Łąka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Dębowa Łąka: Urządzenie placu zabaw i uporządkowanie terenu zieleni z montażem małej architektury sportowo rekreacyjnej w miejscowościach Wielkie Pułkowo i Dębowa Łąka
Numer ogłoszenia: 212405 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190919 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowa Łąka, Dębowa Łąka 38, 87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6884918, faks 056 6889258.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie placu zabaw i uporządkowanie terenu zieleni z montażem małej architektury sportowo rekreacyjnej w miejscowościach Wielkie Pułkowo i Dębowa Łąka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Urządzenie placu zabaw i uporządkowanie terenu zieleni z montażem małej architektury sportowo rekreacyjnej w miejscowościach Wielkie Pułkowo i Dębowa Łąka Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje wykonanie:Miejscowość Wielkie Pułkowo działki ewidencyjna nr 121, 118/2, 115,114:demontaż elementów zagospodarowania terenu, plac utwardzony z nawierzchni trawiastej,schody z miejsc postojowych, wyposazenie boiska do piłki siatkowej, ogrodzenie piłkochwyt, miejsca postojowe, ogrodzenie placu zabaw, wyposażenie placu zabaw, Miejscowość Dębowa Łąka działka ewidencyjna nr 286/2, prace porządkowe, teren wypoczynkowy wraz z cokołem wokół studni, urządzennie zieleni, renowacja studni, wyposażenie placu sportowo rekreacyjnego- siłowni zewnetrznej, Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają1) projekt zgłoszenia robót budowlanych; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ;3) przedmiar robót. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wymienione powyżej przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy.2.W przypadku określenia w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Materiały czy urządzenia równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez urządzenia i materiały równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. W wykazie wymagane jest podanie nazwy producenta, precyzyjne i jednoznaczne określenie typu urządzenia lub materiału. Do wykazu załączyć należy atesty, deklaracje zgodności producenta aprobaty techniczne, karty katalogowe, DTR, itp.3. Założenia:1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem zgłoszenia robót budowlanych, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ i tak:a) Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ - Projekt zgłoszenia robót budowlanych b) Załącznik nr 3a i 3b do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót c) Załącznik nr 4a i 4b do SIWZ Przedmiar robót. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.3) Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu terminowego realizacji zamówienia oraz po wykonaniu przedsięwzięcia wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu powykonawczego i różnicowego- jeżeli zajdzie taka potrzeba, uzgodnionych z zamawiającym i przekaże je inwestorowi najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych ( wymóg organu współfinansującego inwestycję z programu PROW). 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 7) Wykonawca w trakcie wykonania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min 100.000.00 zł ( polisa wymagana do przedłożenia zamawiającemu na etapie podpisywania umowy). 9) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 10) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 11) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi przez okres minimum 36 miesięcy na roboty budowlane i 24 miesiące na wyposażenie liczone od daty końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 12) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 13) Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 14) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację z inwentaryzacji powykonawczej (mapa geodezyjna). 15) Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do regulowania wszelkich odszkodowań. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Koszty szkód zostaną uwzględnione w cenie ryczałtowej i uregulowane przez Wykonawcę robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.72.91 - 45.11.72.91 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GREENSPIN Sp. zo.o. Oddział w Polsce, ul. Chrobrego 94, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138941,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 185257,11

  • Oferta z najniższą ceną: 185257,11 / Oferta z najwyższą ceną: 185257,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.