eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Rozbudowa i modernizacja instalacji teledacyjnej i elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Hrubieszowie przy ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Ak 11 w Hrubieszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Hrubieszów: Rozbudowa i modernizacja instalacji teledacyjnej i elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Hrubieszowie przy ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Ak 11 w Hrubieszowie
Numer ogłoszenia: 212394 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Hrubieszowie , ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty AK 11, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6966390, fax. 084 6970086.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.is.lublin.pl/bip/index.php?id=115.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja instalacji teledacyjnej i elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Hrubieszowie przy ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Ak 11 w Hrubieszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja instalacji teledacyjnej i elektrycznej budynku Urzędu Skarbowego w Hrubieszowie przy ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Ak 11 w Hrubieszowie, obejmująca projekt techniczny i wykonawstwo wraz z dokumentacją obejmującą wymagane certyfikaty. Przedmiot zamówienia szczegółowo jest określony w pkt. III SIWZ. Wartości zamówienia - poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.VIII SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny, tj. wystawiony w ciągu ostatnich 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku spółek cywilnych wymagane jest załączenie dodatkowo umowy spółki. 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi, co najmniej 3 dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.Wypełnione oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Kopia poświadczona za zgodność z oryginałem certyfikatu na wykonywanie instalacji teledacyjnej w standardzie BCS. Poświadczenie zgodności powinno być dokonane przez osobę na którą certyfikat wystawiono..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.lublin.pl/bip/index.php?id=115.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Hrubieszowie, ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Ak 11,22-500 Hrubieszów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Hrubieszowie, ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Ak 11,22-500 Hrubieszów, pok. 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.