eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-17

Łódź: Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 21237 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254997 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Spec. Psych. ZOZ w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Spec. Psych. ZOZ w Łodzi. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabeli nr 1 i tabeli nr 2. Parametry-wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: - Odbiorca zamawia energię elektryczną, moc i usługę dystrybucji energii elektrycznej z sieci średniego napięcia. Rozliczenia należności za pobraną energię elektryczną będą odbywać się w okresach miesięcznych na podstawie odczytu licznika dokonywanego w ostatnim dniu każdego miesiąca. - Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. wynosi: -Dla obiektu przy ul. Aleksandrowskiej 159 - ok 800 000 kWh - Dla obiektu przy ul. Lnianej 2 - ok 12 000 kWh - Dla obiektu przy ul. Sieradzkiej 11 - ok 24 000 kWh Podana w opisie przedmiotu zamówienia szacunkowa wartość zużycia energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, przyjęty do obliczenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym wypadku nie stanowi, ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego mniejszej niż przewidywana ilość energii elektrycznej. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (tekst ujedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059), oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, Kodeksu cywilnego oraz przepisami wydanymi na ich podstawie, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. Nr 93, poz. 623 ze zmianami), oraz innymi właściwymi w tym zakresie powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Podstawą rozliczenia za sprzedaną energię elektryczną będzie faktyczne zużycie energii w kWh oraz zaoferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać parametry jakościowe oraz techniczne energii elektrycznej określone ustawą Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy oraz polskimi normami. Dostawa energii odbywać się będzie całodobowo, za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do PGE Dystrybucja Łódź Sp z o.o. z uwagi na fakt, iż sieć Zamawiającego jest przyłączona do PGE Dystrybucja Łódź Sp z o.o. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji będą się odbywać na zasadach - określonych w obowiązujących przepisach Ustawy z dnia 10.04.1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012r., poz. 1059 z późniejszymi zamianami) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi. - Ustawy z dnia 29.01.2004r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.493 z późn. zm), - powszechnie obowiązujących przepisach prawnych. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania stałości ceny ofertowej (w tym w szczególności ceny jednostkowej) do czasu pełnej realizacji zamówienia, określonego w dziale IV pkt. 1 SIWZ), z zastrzeżeniem, iż ceny i stawki opłat określone przez Wykonawcę, ulegną zmianie w przypadku zmiany Taryfy OSD, a także ceny i stawki opłat ulegają automatycznie zmianie od dnia ich wejścia w życie bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Strony umowy dopuszczają możliwość zmiany cen i stawek opłat również w przypadku zmiany przepisów skutkujących zmianą stawki podatku VAT, akcyzy lub innych zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo energetyczne, Ustawy o efektywności energetycznej lub aktów wykonawczych wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikaty dotyczące efektywności energetycznej ( w tych sytuacjach wymagane jest zawarcie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności zmiany). Ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami od dnia ich wejścia w życie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Obrót S.A., ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447154,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 472480,83

  • Oferta z najniższą ceną: 472480,83 / Oferta z najwyższą ceną: 472480,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.