eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie robót remontowo - budowlanych w pomieszczeniach biurowych oraz wykonanie komina zewnętrznego stalowego, dwupłaszczowego w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, Oddział Zamiejscowy w Pile, al. Niepodległości 24

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Poznań: Wykonanie robót remontowo - budowlanych w pomieszczeniach biurowych oraz wykonanie komina zewnętrznego stalowego, dwupłaszczowego w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, Oddział Zamiejscowy w Pile, al. Niepodległości 24
Numer ogłoszenia: 212379 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332228 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo - budowlanych w pomieszczeniach biurowych oraz wykonanie komina zewnętrznego stalowego, dwupłaszczowego w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, Oddział Zamiejscowy w Pile, al. Niepodległości 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót remontowo - budowlanych w pomieszczeniach biurowych oraz wykonanie komina zewnętrznego stalowego, dwupłaszczowego w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, Oddział Zamiejscowy w Pile, al. Niepodległości 24, obejmujących: - roboty rozbiórkowe, - wymiana stolarki drzwiowej, - remont wiatrołapu, - wymiana drzwi wejściowych do budynku, - wywóz gruzu i odpadów, - wywóz w imieniu Zamawiającego złomu metalowego do punktu skupu, - odłączenie kotła, - przebicie otworu w ścianie zewnętrznej, - montaż komina zewnętrznego, dwupłaszczowego mocowany do ściany budynku, - montaż czopucha, - podłączenie kotła, - dopasowanie połączeń instalacji z kotłem, - sprawdzenie ciągu komina, - uruchomienie kotła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - przedmiar robót, - obowiązujące w budownictwie Polskie Normy (PN), PKWiU i PKOB, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane wyżej wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. Równoważny artykuł winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta. Równoważność oferowanego artykułu Wykonawca obowiązany jest wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości materiału zamiennego (opis właściwości technicznych). Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. Produkty równoważne winny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty oryginalne tego samego rodzaju. Jeśli oryginalny produkt posiada rozszerzoną gwarancję producenta tj. taką której termin liczony jest od momentu zainstalowania w urządzeniu przed upływem terminu wskazanego na opakowaniu, produkt równoważny musi posiadać gwarancję udzieloną na tej samej zasadzie. Niedopuszczalne ze strony Wykonawcy jest złożenie oferty z zapisem w kosztorysie ofertowym np. Klej typu Atlas lub równoważny, należy wpisać albo np. klej typu Atlas albo równoważny z opisem równoważności. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.26.10 - Kominy przemysłowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60332.61 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HG Inwest Budowlani Kaczmarek Chmara sp.j., ul. Buszczaka 5, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 60332.61
  • Oferta z najniższą ceną: 60332.61 oferta z najwyższą ceną: 68532.38
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.